[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Wie gaat er nou (P)800 kopen :9
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die hun gamertag willen veranderen:+
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde spel ontvangen via Ebay

    Hey allemaal,

    Ik heb via Ebay betaald voor Crashtime 1, was ook een afbeelding in de advertentie van Crashtime 1 en de naam was Crashtime 11 stond ook wel als Cobra 11.

    Echter, nu heb ik Crashtime 2 ontvangen, wat nu? Hoe handel je zoiets af?
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mail de verkoper?
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Al een berichtje naar de verkoper gestuurd.

    Maarja dan denk ik waar het naartoe kan gaan

    Situatie1)
    Verkopre zegt dat ik het spel moet terugsturen en dan verstuurt hij de goede, dan heb ik dus nog extra kosten voor het juiste spel<!>, plus dat ik geen idee zou hebben hoe ik het spel naar Engeland moet versturen. Dat gaat dan via Airmail ofzo maar hoe en wat?

    Situatie 2)
    Hij ontkent dat hij de verkeerde heeft verstuurd, tja wat doe ik dan.
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie zegt dat je het maar terug moet sturen moet je zeggen dat hij dan de verzendkosten moet betalen. Het is toch zijn fout geweest. Even naar het postkantoor en vragen hoe dat gaat naar het buitenland, zij regelen het voor je.

    Heb je via Paypal betaald? Anders kan je daar het geld desnoods terugvragen als ie alles ontkent.

    Was de verkoper een bedrijf of 1 persoon zeg maar? En wat is zijn feedback etc.. kan je altijd ook een hoop mee.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reply, het is betaald via Paypal :), en ik ga dan wel naar een postkantoor om daar alles te regelen. Ik had gister een bericht gestuurd maar gezien het weekend heb ik even geduld tot aanstaande woensdag voor zijn reply.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon op ebay kijken. Meer dan genoeg help en info over zulke situaties en hoe je de verkoper of ebay kunt benaderen om hulp bij de situatie.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb net een kabeltje gekocht bij dealextreme. Verzenden ze een beetje snel? Betreft een hdmi kabel voor 4 euro, zal wel niet veel zijn maar het was een gokje waard. :9
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Meestal verzenden ze wel snel, maar kan wel even duren voordat je hem binnen hebt. Waarom niet gewoon via allekabels of kabeltje gedaan, heb je ze ook voor zo'n €4/5 inclusief verzendkosten en gewoon de volgende dag binnen.
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kabeltje is ook een vage site....
    Heb een dikke week geleden een audio kabel besteld en staat nu nog steeds op processing :+
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Omdat ik die site niet kende, wellicht iets voor een volgende keer. :)
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Van de 5/6 keer dat ik daar besteld heb, kreeg ik alles de volgende dag binnen. Zo vaag is de website niet, misschien even een mailtje sturen? :+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand een Wehkamp waardebon voor me? Ze deelde weer €7.50 korting uit, wil die van mij net gebruiken maar kom erachter dat mijn moeder hem al heeft gebruikt terwijl ik hem net zelf wil gebruiken. :+

    Inmiddels voorzien, thanks!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  15. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best kunnen. Makkerlijk alleen te doen. Ik doe het met mijn gamestore ook. Alleen bij mij worden de codes meteen na de betaling per mail gestuurd. Snap echt niet waarom dit bij hun niet kan zo moeilijk is dit niet te implementeren
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand ervaring met deze site?

    Wil daar Up op Blu-Ray bestellen :)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Weet iemand wat er met Gamehubs is gebeurd? Mijn laatste bestelling duurde nogal lang en nu ik hem binnen heb zie ik overal stickers met Taiwan op m'n envelop. Zijn ze verhuisd ofzo? 8)
     
  18. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een spel bij Mediaoffer besteld, moet je er dan bij zijn als ze het bezorgen of dat niet?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nee hoor.. Ik had laatst nog Mafia 2 gekocht (had ik al in 2009 besteld :p).. Alleen zijn ze al een hele tijd wat langzamer. Vroeger was het 1 week, tegenwoordig minimaal 2 weken.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Mijn laatste game hiervoor kwam nog uit Maleisië, met al de postzegels etc. Je kent het wel. Maar nu kwam het pakketje toch echt uit Taiwan, of is hij via Taiwan gegaan. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina