Apple App Store

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 28 jun 2009.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Werkt nu wel, was gewoon te ongeduldig en dacht zelf wel ff te weten hoe het erop gezet moest worden en skipte het filmpje :+

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    N.O.V.A. HD is tijdelijk maar €0,79
    Voor de iPhone is hij €3,99 dus het is echt een koopje! Echt een geweldig spel op de iPhone, dus ben erg benieuwd hoe het zal spelen op de iPad!

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Super vet!

http://www.youtube.com/watch?v=JQ1Y43u3uhM&feature=channel

Die games zien er ook allemaal wel heel vet uit :D

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    N.O.V.A. is echt een supergame. Op de iPhone 4 werkt hij ook geniaal door de Gyroscope. Als je zelf ronddraait, dan draait je personage ook mee in de game. Erg cool!

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Gisteren nieuw in de Appstore gekomen: MapleStory! Voor degene die dit spel zelf ook hebben gespeeld is het ontzettend leuk :).

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie de beste footie voor de iPhone? Heb nu al een tijdje X2Football maar die vind ik toch wat minder nu.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    -laat maar-

Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Real Football

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Iemand nog handige apps voor de iPad (kon hem niet laten liggen in de NY Apple store)? Vnl. nuttige of work/business apps. Bijvoorbeeld een buienradar vond/vind ik op de iPhone erg handig maar de Amerikaanse iPad weather varianten zijn redelijk nutteloos/inaccuraat in NL/Vlaanderen/UK.

Iemand die Keynote heeft aangeschaft en me kan vertellen in welke mate .ppt files hun animatie behouden op de iPad? Ik moet niet zozeer presentaties maken op de iPad en ze dan naar .ppt omzetten, maar eerder omgekeerd zou ik graag .ppt kunnen bekijken op de iPad.

De animaties kunnen me op zich gestolen worden, maar ik vraag me af of er een zekere 'intelligentie' in zit die bv. nieuwe pages maakt als er animaties inzitten die ervoor zorgen dat meerdere tekstboxes/pics/... op mekaar op een page gesuperponeerd worden?

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zelfs Keynote presentaties werken qua animaties en af en toe qua indeling niet 100% op de iPad Keynote..

Powerpoints inladen in iPad Keynote gaat nog slechter, helemaal als je veel met laag animaties etc werkt. Alles komt gewoon over elkaar heen of Keynote zoekt een vervangende animatie.

Het werkt dus sowieso nooit 1:1 zelfs van OSX Keynote naar iOS Keynote note niet, dus je zal altijd een beetje aan moeten passen. Maar dat kan ook gewoon op de iPad zelf, al is dat met tekst/shapes/etc die over elkaar heen liggen wat irritant.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn favoriete Apps zijn.

NU HD , Remote , Angry Birds HD , Pages , Numbers , Flipboard , Cinexplayer , VLC , iBooks , PingChat! , Monkey Island 1 en 2 , TV-gids (Veronica) , Google Earth en Marvel.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah bedankt beide!
    @ Gerjan, ai ja dat vreesde ik ook al, en aangezien ik nogal wat ppt files heb waar er o.w.v. animaties dingen op mekaar gaan liggen wel spijtig.

Ps; ik heb zoals wel meer het "not charging" probleem bij de USB poorten aan m'n scherm & desktop pc vooraan. Achteraan nog niet geprobeerd omdat het ook niet handig zou zijn. Ik lees dat het bij de iPad eigenlijk de bedoeling is deze op te laden m.b.v. de adapter, maar is er geen andere manier om te zien welke USB poorten high power zijn (of ze zo te veranderen)? Looked into it.

Edit: Iemand die toevallig de (iPad versie) app iAnnotate PDF heeft?

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hee,
    ik wilde mijn creditcard gegevens verwijderen van mijn Apple ID, weet iemand hoe?

14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
  15. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Is het niet Rope? Maar ik vind het zelf ook een erg leuk spelletje! :)

16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Oh ja, duh. Kwam net uit bed rollen. :+

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Had m paar dagen geleden al gekocht (meteen na dat artikeltje op iPhoneclub) en heb inmiddels al alle levels op 3 sterren, was redelijk simpel :+! Desondanks een erg leuke game die zeker 80 cent waard is! Zeker als er straks (regelmatig) updates komen met nieuwe 'dozen'!

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  19. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
  20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is inderdaad grandioos spelletje!
    Heb nu dus een week een Iphone 4.
    Nu zie je steeds vaker die QR codes... Bijvoorbeeld in de Spits (geloof ik), op posters enz... Nu is mijn vraag welke App ik nodig heb, om deze te kunnen lezen.

Deel Deze Pagina