[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    AAAHHH!!! INFECTION :mad: :mad: WTF ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat mensen het leuk vinden. Laat staan dat het zo vaak wordt gekozen.

De eerste keer dat ik ben gekapt. Ik kreeg het niet over mijn hart om tijdens de game te stoppen, maar toen het weer werd gekozen ben ik tijdens het voten weggegaan. Wordt dit nu geteld als quitten? :+

Ok, het was pas het 2 potje van de dag, maar gelijk 2 keer infection kan ik niet hebben. Vooral nadat de game me al gescrewed had door me niet mijn Avatar Award te geven (niet doodgaan @ Legendary)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Infection is een bitch, vind de MP niet leuk meer door Infection. En speel eigenlijk alleen maar Rumble Pitt dus dan is het snel over.

In Halo 3 speelde ik altijd alleen maar Big Team Battle, maar vind de maps nu maar lame voor BTB. Ik wel een map zoals Valhalla of Sandtrap, die waren echt geniaal. Invasion is dan wel weer tof in Reach, maar 9 van de 10 keer zit je met gestoorde idioten in een team dus dan is het al snel kut.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.189
    Het potje dat ik had geleaved was Race, vind het sowieso niks aan maar er waren in dat potje niet eens checkpoints of wat dan ook, dus een kwartier dom rond rijden ging me ook net wat te gek 8)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gaar, heb nu vandaag een aantal potjes Team Slayer gespeeld en 95% is gewoon SWAT. Willen mensen voor de commendations gaan ofso 8)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk, probeer het nog eens. 3 keer raden wat nu weer is gekozen. :emo:
    #^&#^*(#)$*& :mad:

edit: Yay, ook nog eens op zo een domme Forge map.
    :'-(

Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Safe Havens zeker. :+
    Is het geen Invasion dan is het wel Safe Havens. 8)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, gewoon weer Infection. :+

Daarna Oddball. Ik blij. Krijg je deze onzin. 8)

Domme Bubble Shields. Dat ze eens snel met die update komen. En dat Infection Safe Havens een snelle dood sterft.

Het enige wat ik deed met de bal was gewoon weglopen van die Bubble Shields. Niet dat het veel nut heeft, maar ach... je moet toch wat. :p Ik ga niet meedoen aan die onzin.

Nog 1 potje zodat ik even een rank omhoog ga, en dan is het wel mooi geweest. Begin me wat te veel te irriteren.

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er eigenlijk wel over uit.. Halo 3 MP vond ik leuker, helaas..
    Deze mist gewoon echt iets, en die armour abilities maken dat je je vaak verneukt voelt.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde het eigenlijk niet omdat het een beetje cheaten is, maar er stonden zo veel 1.000.000 pts Firefight game types recommended dat ik het toch ben gaan kijken wat er anders aan was. Blij dat ik het heb gedaan; kan/wil inmiddels niet meer stoppen. :D Wat is het heerlijk om als een badass iedereen neer te knallen met een rocket launcher. _O_ Zit echt met een grijns te spelen (bonus ronde @ Legendary is awesome).

Tsja, dan heb ik die achievements maar met een beetje hulp gehaald, ik heb daarvoor in de plaats meer plezier dan ik de laatste met Halo heb gehad. _O_

(de Killionaire en Triple Kill while jetpacking heb ik wel nog zonder hulpmiddelen gehaald. :p)

10. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    word

11. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    neeeeeeeeeeeeeeeeee! Degenen die halo 2 hebben gespeeld zal dit aardig bekend voorkomen!
    Modding in halo 2 was erg populair! Zie hier de eerste modder in halo reach! auto-aim in matchmaking:

12. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Auto-Aim, Full Automatic DMR, Speed x10... En dan nog zo vaak doodgaan:9

13. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd hoe vaak kan je mis springen :emo:

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Jezus wat een stumpert zeg :+
    n00bs moeten ook een manier vinden om te ownen :p suiciden kan die ook goed trouwens :F:

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Neem aan dat ze hier wel snel actie tegen ondernemen!?

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hoop het wel ja. Halo 2 werd toendertijd onspeelbaar, omdat je in 90% van de potjes een hacker tegen kwam :F:.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat verrotte k*t geboot. Dat moeten ze echt aanpassen of uit de game halen.
    Slaat nergens op. Loopt zo een kneus voor je rocket, of in een airstrike landing zone, betreyal, boot. Sta je spree voor de daily challange ook gelijk weer op 0. :mad:

18. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Dat booten is inderdaad belachelijk. Ik had het nog beter gevonden als ze Friendly Fire uit hadden gezet. Ik boot zelf eigenlijk vrijwel nooit, alleen als het overduidelijk is dat iemand me expres killt voor een Sniper ofzo.

19. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik boot er steeds meer, maar dat komt ook omdat mensen bij FF de hele tijd mijn shield wegrammen voordat er een vlaag enemies komt.
    Behoorlijk irritant, ik denk dat ik meer moet spelen als de amerikaantjes liggen te slapen. |:-

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Firefight Matchmaking is ook zo irritant. Wil gewoon op normal kunnen spelen zonder die k*t skulls onder. Waarom moet het nou weer per sé op heroic met irritante skulls? Kom je tegen overpowered elites die binnen no-time een flinke emp blast hebben, alles raak stukken en je binnen no-time steeds ineens dood bent.

En ja hoor, weer een boot.
    7 sprees moeten in 1 firefight game. Ben je lekker bezig, blijft ie op 1, misschien 2, staan. Doei, die ga ik niet meer proberen.
    Matchmaking games wordt of steeds gereset, of moeten andere potjes zijn dan firefight, aangezien die ook op/weer op 0 staat, ook geen zin meer in. Weer even klaar met Reach nu.
    Wachten op email met MS Points code en dan kan ik DLC van Borderlands downloaden en spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina