Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de demo van Pes prima. Het oude gevoel kwam een beetje terug. Ik heb ik 1 jaar fifa geprobeerd en toen maar voetbalspellen afgezworden tot pro weer koning Zal worden.

    Volgens cijfers van insidegamer ligt het weer dicht bij elkaar. Denk dat je als oud Pro speler altijd voor Pro moet kiezen. Fifa trok ik gewoon niet.

    Ben ook wel benieuwd wat de reviewer van Fifa van pro vind en andersom... Zijn namelijk door twee verschillende mensen gedaan.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Heb fifa 11 inmiddels even mogen proberen en ik moet zeggen dat het ontzettend fifa 10 is maar dan net ff iets smoother. Kortom: niets voor mij, maar ik snap heel goed dat fifa-fans het goed vinden.

    Over dat PES cijfer op IG (een 8,5): ik vind het een hele goede review omdat hij de accenten die voor een PES-speler goed bloot legt. Met name de beroemde zin:

    Het gevoel van het maken van goals is in PES 2011 door de grote moeite die je er in steekt enorm speciaal en het ontstane euforische gevoel krijg ik in elk geval niet snel bij een FIFA.

    is veelzeggend vind ik.

    MAAR (en dat komt in heel veel reviews terug) het cijfer wordt sterk gedrukt door het idee dat medespelers niet diepgaan.... ik heb de indruk dat het spel anders ook gewoon een dikke 9 had gekregen. Dit minpunt is onterecht: zoals al eerder gezegd, pas je tactics aan en ze lopen diep als een dolle; daar staat tegenover dat je verdedigend zwakker wordt. Het is juist zo gaaf aan PES dit en zou extra punten moeten opleveren.
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Han heeft Konami gebeld en die gaven aan 7/8 oktober dus dat wordt echt pas volgende week. Baluh he?!
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dynabite site heeft net hun releasedatum veranderd naar de 7e, zoals verwacht. :'-(
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tsja, het is jammer dat de review geschreven is door iemand die zich er kennelijk niet goed in heeft verdiept. Hij schreef geloof ik ook al dat hij het passen zo moeilijk vond, maar dat is juist de clou!
    Konami zit er lekker mee dat hun verkoop misschien wat gedrukt wordt doordat mensen op dit soort reviews af gaan...
     
  6. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat het lange wachten ons allen word ons word uitbetaald in goed vermaak :D
     
  7. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Mannen ik ben nieuw op het forum, althans ik volg dit forum al 2 jaar ( sinds de uitgave van PES 2008 ) om te kijken wat jullie er van vonden en om te zien wanneer en waar PES als eerste uitkomt. En ik weet dat er enig scepticisme heerst wanneer er iemand voor het eerst post, maar ik heb gebeld naar Dynabyte en die bevestigt wat hier reeds is vermeld (morgen komt ie dus uit) en hetzelfde geldt voor Dixons (ook gebeld en hetzelfde verhaal gekregen), echter wanneer hij morgen in de schappen ligt, hangt af wanneer de vracht binnen komt. Jullie kunenn mij geloven of niet ;)
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Komt mijn vriendin thuis " hier heb je FIFA 2011, ik hoorde je er zoveel over deze week "...Ik had het dus over de topics van fifa op dit moment. Nou ja ik ga FIFA deze week maar eens uitproberen....Het stilt de honger naar PES zeker niet.
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dynabyte heeft de datum al aangepast ;)
     
  10. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Aardig van je vriendin toch..:thumbs:
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Oh ja lief zeker hoor;) ik kan weer even wat ballen totdat PES in mijn console spint en dan kan er gevoetbald worden!;)
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dynabyte vanmorgen toevallig gebeld en na wat zoekwerk vertelde die dat PES 2011 ook bij hun op 7 oktober uitkomt.
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    zei ik gisteren al: al die hoge cijfers voor FIFA zijn gebaseerd op het totaalpakket, bij PES draait het om gameplay. Dat maakt het bij dit soort games (anders dan bijv. shooters) lastig. Ik zie graag reviews waarin met name de gameplay (ten volle) wordt beoordeeld, vervolgens de kwaliteit van de graphics enz en pas daarna de compleetheid qua licensies, stadions en wat dies meer zij.
    Daar staat tegenover dat er helaas ook veel voetbalgame fans zijn die prioriteit elders neerleggen. Daarom zeggen mij in dit geval reviews niet zoveel. Maar dat is echt een uitzondering, normaliter vind ik ze wel van waarde (meeste games, films etc)
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Laten we alsjeblieft allemaal ff rustig blijven en niet als een gek roepen waar de game heel misschien uitkomt. Ik wil het wel een beetje overzichtelijk houden 8).
    Naar alle waarschijnlijk komt de game 7 oktober uit. Dus post alleen iets als je ZEKER weet (i.e. je hebt de game gekocht) of er een shop is die het eerder verkoopt. Ok?

    @hully: hoe weet jij zo zeker dat je alle looplijnen kan aanpassen in het tactics menu? Ik ben daar nog wel sceptisch over hoor.
     
  15. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    uhhmmm omdat ik dat steeds doe (en straks in de full versie gewoon eenmalig per team kunt instellen). Werkt fantastisch, maar dat weet je toch wel?
    Althans ik zet een bepaalde instelling (medespelers aanval (of zoiets?) van 10 op 16 tot 20) en dan gaan de spitsen en middenvelders steeds super diep, alleen zoals gezegd, verdedigend zwakker, maar dat maakt pes zo gaaf. Ik zit niet op een voetbalspel te wachten waar én iedereen mee op komt, diep gaat enz én net zo hard mee verdedigt, dat kan namelijk niet. Dat is i.m.o. PES vs FIFA
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    O ok.. Dan moet ik dat tactics scherm nog een beetje beter bekijken :p.
    Komt vooral door dat terugkeren naar Dashboard dat ik er zo min mogelijk wil veranderen :p.
     
  17. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, ik ben net gebeld door de dynabite dat pes 2011 net binnen is en ik hem kan komen ophalen...
    Ik maak geen grapje oid.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Kom maar terug als je de game hebt.
     
  19. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ingesproken voicemail van ze, die heb ik opgeslagen dus die kan ik ze laten horen mochten ze hem straks weigeren.
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ha ha.. irri he?! ik heb -hoe moeilijk ook- nauwelijks meer gedaan, lekker bewaren voor volgende week en dan alles per team dat ik veel gebruik eenmalig goed instellen.
    Volgens mij kan je het zo instellen per team dat daarna niet hoeft maar ook dat het (pin me daar niet op vast) online werkt.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina