Ik zou zeggen: meld je aan voor mrbeast zijn speelmiddagje, die is juist bedoeld voor dit soort dingen*)
Zaterdag is niet echt handig voor mij. Mochten jullie 'm dan nog gaan checken ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden
Yup maar het is niet alleen maar mijn zelf gemaakte maps(ook al zijn het best veel)want anders word het best saai. Dus komen ook andere mensen Party Leader zodat ze ook hun made maps kunnen maken. Zo blijft het fun de hele tijd
Ik heb nog een mooie race map gemaakt, zal morgen wat screeny's maken, en een Infection map maar die is niet echt chef-waardig (lol)
Hee mensen, ik ben van plan om binnenkort een Xbw Reach Race te organiseren , met zelf gemaakte race tracks (kan op forge world/kan ook op bestaande maps). Ik zoek alleen nog iemand ( of meerder mensen) die zin hebben om mee te helpen met het maken van deze tracks. Zo ja, voeg me maar toe of zet het hier neer, geen zin om mee te helpen maar heb je wel een paar ideeen voor een goede track mag je ze ook delen met me. Groeten Dyonko.
Ik heb toevallig net een racetrack gemaakt http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=4996820&player=ChillierElk Volgens mij is dat de link. De looping die erin zit heb ik een keer gemaakt zonder er doorheen te stuiteren, maar meestal land je achterstevoren of naast je mongoose aan het einde. Kijk maar wat je ervan vindt en of je hem wilt gebruiken
Ik vind de baan leuk! Als je er geen bezwaar tegen hebt stop ik 'm in de race (heb momenteel 2 volle banen (inclusief jouwe) en eentje die nog 'under construction' is van mezelf.
Ja natuurlijk. Ik ga denk ik wel nog kleine dingen aanpassen die soms nog niet helemaal lekker lopen, maar dat laat ik dan nog wel weten als ik dat gedaan heb.
Mocht je niet veel inzendingen krijgen Dyonko, dan kan je hier nog veel toffe race maps vinden. Als de tijd me uitkomt doe ik ook mee
Mijn rollercoaster!!!(mongooses) ff dadelijk in fileshare zetten dan post ik hier t wel (misschien ook screens)
Ben zelf nu bezig met een map remake van Halo 2 / Halo 3. Als dit slaagt ga ik ook een Halo 1 map namaken. Hierbij Screenshots van de W.I.P (Work In Progress) Flockout:
Haha damn, goed man. Ik zie dat je het liftgedeelte maar voor het laatst hebt bewaard, dat is tevens ook waar de meeste lockout forge maps de mist mee ingaan.
Sniper Torrentje moet ook nog gedaan worden . Neem mijn tijd hier voor en wat je nu allemaal ziet staan heb ik uit mijn hoofd gedaan. Hopen dat ik de rest ook nog goed na kan maken zonder te spieken op internet Ben er achter gekomen dat als je wapens op fixed zet niet goed werken. Je pakt ze op dat gaat allemaal OK maar als je ze dropt blijven ze MID-Air hangen en / of je kan ze niet meer oppakken !!!!
Vraagje tussendoor: Is het niet makkelijk om een aparte topic te maken voor Forge Creaties en deze dan als informatieve / hulp thread te gaan gebruiken? Just a thought
Ja maar misschien komt dat door omdat mensen denken dat dit een algemene discussie topic is ipv een "Forge World - Creations" topic.