Ik heb de game (XBOX360). Als ik de online pas invoer krijg ik -de code is al in gebruik- Is dat normaal?
Hoe groot is het verschil als je pro-passing uitschakeld? Want dat vond ik juist zo leuk aan Fifa 11..
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38561106 Mijn eerste online goal.. niet echt trots maar toch wel een mooi moment
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38555852 Een doelpunt in een online game. Sta op dit moment derde van Nederland geloof ik. Ik geniet online .
Ik geniet ook, Inter speelt erg lekker. Je merkt echt die personality. Sneijder passt als de beste en millito maakt alles af. Ook vind ik koppen 10x beter geworden heb vaak mooie kopgoals waar je zelf echt de richting aan moet geven. HEERLIJK
Ik ben nu aan het proberen mijn eigen nummer ter gehore te brengen in menu, maar het wil nog niet echt vlotten... Ik heb de playlist geactiveerd in het scherm waar dit de bedoeling is, maar het is gewoon helemaal stil als ik door het menu ga. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Die van mij is binnengekomen Net in de pauze even naar huis gereden. Meteen even gespeeld met de Custom Chants. Werken goed. Alleen zijn ze wel 'zacht'. Dat is wel jammer.
Hoe krijg je nou audio er echt in. Ze staan al op mn harddrive maar als ik dan naar MIJN AUDIO etc ga en ik selecteer blijft hij maar op 'standaard' staan. Ik zie ook nergens iets wat je kan selecteren. Er staat afspeellijsten maar daar staat niks..
Op de PS3 is het echt heel makkelijk. Je kopieert de mappen die je hebt gedownload via USB naar je PS3 (middels CD op de Xbox360). Vervolgens maak je van iedere map een playlist. Dan ga je in FIFA naar Edit Chants. En kun je per team en per competitie de geluiden kiezen. Je kunt dan voor losse tracks kiezen, of voor de complete playlist waar alle tracks van een bepaalde ploeg inzit.
Ik heb nu een playlist gemaakt van t mapje met alle opkomsten. Maar ik kan op de Xbox niet een bepaalde track toewijzen? Hij wijst nu heel t mapje aan met alle opkomstliederen.
Omdat quitters fucking irritant zijn? Oke voor 5 minuten niet zo erg, maar op het laatste moment wel. Blijkbaar heeft EA dus nog niks geleerd van Fifa10 in dit opzicht. Ik kan me er werkelijk dood aan irriteren, zoals gisteravond. Ik speel fifa10, ik met Inter hij met Manchester. Na 3-2 te hebben gemaakt, quit hij tijdens het laatste filmpje ( dat de spelers van het veld aflopen ), waardoor ik dus geen punten krijg. Serieus zwaar verneukte noobs zijn dat.