Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Alleen de uitbreiding toch? Niet in die Dragon Age ehh Saga versie.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Tis wel van Gamedumper, dus je krijgt het spel uit een vuilnisbak.

    EDIT: Ik ga hem daar wel bestellen. 26 Euries voor de PC versie is niks. Hoop dat er geen geurtje aan zit...
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gamedumper is een goede shop. Al meerdere games besteld daar...
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat eerste bedoel je sarcastisch toch, lijkt me?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik ben level 12 en heb hooguit nog iets van 10 potions, misschien minder. Deur zit al op slot, dus kan niet meer terug. Kan hem alleen nog maar aanvallen, maar hij heeft best goede armor. Tevens sloopt hij mij ook in een oogwenk. De rest heb ik al gedaan in die tempel voor zover ik me kan bedenken. Veel potions verloren toen ik niet oplette in dat stukje waar je rond moet lopen. Had bovendien ook veel eerder dat zwaard van Arben moeten gebruiken.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat is inderdaad Ego Draconis en Flames of Vengeance. Die 15 oktober moet je trouwens maar met een korreltje zou nemen, want ik lees nu op larian forum dat er eigenlijk nog niets vast staat (Duitse pc-versie is al wel uit). November wordt genoemd, maar niks met zekerheid.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe scoort ie op PC in de duitse game media? :)
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Krijgt een 8,6 van gamestar, en:

    Web.de gave it a "Very good" stating that "Those who closed Divinity II in their hearts, will not regret delving into this lovingly made expansion pack".

    Looki.de awarded Flames of Vengeance 82% and said "It is a must for all fans".

    Gamecaptain.de rated Flames of Vengeance 80% and said "Flames of Vengeance offers everything that made the main game such fun: Innovative quests, action-rich fights and a decent portion of humor".
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dit komt van de faq van flamesofvengeance.com:

    Sowieso nog even wachten dus =(
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nog even wachten dus, maar de scores zijn wel goed.

    Bestel ik hem t.z.t. wel bij die Gamedumper. Mocht het tegenvallen, dan kan ik hem altijd nog cheap verkopen. Maar ik denk dat deze versie mij een stuk beter gaat bevallen, al is het maar dat ie nou eindelijk fatsoenlijk gaat draait op mijn PC. Engine is ook geupdate (ook voor de 360), op de PC inclusief nieuwe directx10 support.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dus de controls en dergelijke en alles daaromheen zullen ook beter werken??? :confused:
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus als het goed is geen schokkerige animaities meer ook, en hopelijk de combat ook wat veranderd.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben wel blij dat ik mijn versie heb verkocht. Er is geen hond meer die de oude versie zonder add-on en verbeteringen meer wil straks :)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Volgens mij zijn de controls ook reworked, maar dat gold vooral voor de 360 versie volgens mij. Goed nieuws voor degene die voor de console versie gaan. Bij mij bestuurde het ook ietswat stroef, maar dat kwam meer door de oude PC zelf.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    We zullen zien. Hopelijk hebben ze er ook extra content in gestopt.

    Vind dat het nogal dramatisch snel veranderd wat betreft het aanbod in dat eerste dorp. Vooral bij de potions en gems gast daar.
     
  16. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Yellow: ja, the Sword of Arben is een ferm goed zwaard :) !
    Heb je geen skillpunten meer over(in reserve) om in een of andere skill te stoppen?

    Level 12 is laag! Ik was minstens level 15 à 16 !! Ik had wel heel Brocken Valley uitgekamd vooraleer ik naar de Tempel ben gegaan ! En ook had ik al enkele level 18 imps in Orobas Fjords gedood (speelde toen wel op "easy" en met m'n level 13 slaagde ik erin om met m'n boog en magic samen enkele imps die 5 levels hoger waren dan ik te verslaan) ...

    Maar mits in november de Dragon Knight Saga uitkomt lijkt het mij ook beter om DAN die aan te schaffen (ik ga zelf voor de Xbox versie) ... die is re-mastered !! Volgens Lar van Larian zou die versie echt wel fel verbeterd zijn ! :)
    Ik koop hem in ieder geval, ook al heb ik mijn oude Ego Draconis nog thuis liggen.
    Ik start dan geheel opnieuw in Farglow vanaf level 1. Ik wil hem geheel op hardcore niveau spelen, dus sterven is Game Over ... :p

    Je kan trouwens ook enkel Flames of Vengeance aankopen (PC!) en met een nieuw karakter starten in de FoV ! Je held start dan met level 35.

    Extra content in de remastered versie? Wel, ik heb gelezen dat vooral de Flying Fortresses serieus zijn begewerkt !! Ik ben echt wel benieuwd naar deze gebieden, want ik vind het vliegen als draak erg leuk en het strategisch spelen in human en/of dragon :) !
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Gisteren gepre-orderd bij gamedumper, kreeg vandaag positief bericht:

    [​IMG]

    Al verzonden! Maar ik vraag me af wat ze gaan verzenden. Ik heb die andere game voor 1,50 erbij besteld, hoef ik nl. geen verzendkosten te betalen en ben ik dus goedkoper uit :eek: Misschien dat ze alleen die Loki sturen ofzo, maar toch raar dat die Dragon Knight Saga ook op verzonden staat... Misschien dat ik morgen dan Ego Draconis in de bus vind :x

    Ben benieuwd, wie weet een wonder :p
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik probeer al een tijdje te zeggen dat ik niet meer uit die tempel kan. Zit al bij die eindbaas met te weinig potions ook. 8)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat kan niet, spel is net naar Microsoft opgestuurd voor controle. Zie dit bericht:

     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, ik gaf het ook geen kans, maar ben wel benieuwd of ze er wat voor in de plaats geven... Hoop het niet, geen zin om terug te sturen enzo :p
     

Deel Deze Pagina