Yellow: ja, the Sword of Arben is een ferm goed zwaard
!
Heb je geen skillpunten meer over(in reserve) om in een of andere skill te stoppen?
Level 12 is laag! Ik was minstens level 15 à 16 !! Ik had wel heel Brocken Valley uitgekamd vooraleer ik naar de Tempel ben gegaan ! En ook had ik al enkele level 18 imps in Orobas Fjords gedood (speelde toen wel op "easy" en met m'n level 13 slaagde ik erin om met m'n boog en magic samen enkele imps die 5 levels hoger waren dan ik te verslaan) ...
Maar mits in november de Dragon Knight Saga uitkomt lijkt het mij ook beter om DAN die aan te schaffen (ik ga zelf voor de Xbox versie) ... die is re-mastered !! Volgens Lar van Larian zou die versie echt wel fel verbeterd zijn !
Ik koop hem in ieder geval, ook al heb ik mijn oude Ego Draconis nog thuis liggen.
Ik start dan geheel opnieuw in Farglow vanaf level 1. Ik wil hem geheel op hardcore niveau spelen, dus sterven is Game Over ...
Je kan trouwens ook enkel Flames of Vengeance aankopen (PC!) en met een nieuw karakter starten in de FoV ! Je held start dan met level 35.
Extra content in de remastered versie? Wel, ik heb gelezen dat vooral de Flying Fortresses serieus zijn begewerkt !! Ik ben echt wel benieuwd naar deze gebieden, want ik vind het vliegen als draak erg leuk en het strategisch spelen in human en/of dragon
!
Klik om te vergroten...