Ten eerste ben ik nog vol van Halo Reach die ik nog echt veel wil spelen, MP dan (al kan ik er geen zak van). Daarna wil ik graag aan de slag met Fable 3, hoewel dat zeker niet een spel is dat ik uitspeel. Alles boven de 10 uur moet wel verdomd goed zijn wil het mijn aandacht behouden qua storyline. Zaken als Final Fantasy duren mij echt veel en veel te lang. Hoe korter hoe beter. Hip hip hurray voor Limbo. (Enige uitzondering is Mass Effect wat mij niet lang genoeg kan duren)
Ik heb nog erg veel liggen wat ik nog moet spelen (Battlefield om er maar eentje te noemen, maar ook Alan Wake heb ik nog steeds niet gedaan bijvoorbeeld)
Waar ik echt op zit te wachten inderdaad is Gears 3. Wellicht HET spel voor mij, helemaal top.
Dan is er nog die andere van Epic, die heb ik al gespeeld en speelt echt erg lekker. Ben de naam vergeten, maar het draait om masterlijke kills maken. Tegen een cactus aanschoppen terwijl je zijn kruis eruit knalt en zo.
Daarnaast speel ik idd vrijwel enkel FPS, maar Killzone 1 noch 2 heeft mij kunnen pakken. Ik weet ook niet waarom. Het ziet er goed uit, maar speelt niet lekker. Althans, dat vind ik dus. Is geen feit, maar een mening, smaak. Ik speel ook geen Treyarch en wel Infinity, totdat het uit elkaar viel. CoD BlackOPs zal dus wel weer niks voor mij zijn. Ga het wel proberen, maar die gasten van Treyarch hebben mij echt nog nooit verrast.
ICO en SotC, tja tja tja, ook naar Last Guardian gekeken, tja tja tja, niet mijn ding. Komt vooral, denk ik, door de manier van graphics. Dus niet dat het niet mooi, is maar dat type graphics doet het voor mij niet. Te Jappannerig, te cartoonerig of zo, weet ik veel.
Iets raakt je of iets raakt je niet. Humptiedumptie mag weten waarom.
Bijvoorbeeld aforementioned halflife >>> braak braak braak, ik hield het geen uur vol, toen was ik er echt helemaal klaar mee. Waarom?? Beats me. Wat er mee te maken heeft in dat geval is ook de torenhoge verwachtingen die ik er van had. Hoogste cijfer ooit op de 360 (nog steeds) en dan zo'n, in mijn ogen, shit titel.
Project Draco ben ik heel erg benieuwd naar. Panzer Dragoon is wellicht DE titel waarmee het voor mij destijds allemaal begon. Ik ben al veel langer dan die titel een gamer, maar Panzer Dragoon, was de eerste op CD en met filmpjes, muziek, de hele multimediale ervaring die mij echt "verslaafd" maakte aan gaming. Daar de Kinect versie van, echt, dat kan wel eens smullen worden.
En verder, wijd ik niet uit over waar ik niet over uit mag wijden
PS Ik wacht ook op Uncharted 3, Diablo 3 en WoW Cataclysm. En met kids die opgroeien is het aantal uren per week die ik aan gaming kan besteden steeds minder. Dus 2011 is eigenlijk al wel vol.
Klik om te vergroten...