Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker niet waar. Vrijwel al onze Kinect games zijn exclusief. Dat zijn er veel meer dan de PS3 aan exclusieve games krijgt.

Wat je bedoelt waarschijnlijk is dat er op de PS3 meer exclusieve titels komen die jou boeien. (Voor mij is dat bijvoorbeeld al niet eens zo zonder Kinect)

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Volgens mij heeft de PS3 met zijn hardcore games en move line-up nog steeds meer exclusives dan de 360 hardcore games en kinect line-up. :+

Hey, maakt verder niet uit, maar krijg ik nog wel games te spelen naast de grote releases van Fable 3 en Gears of War 3? Daarna uuh..niks meer in t vooruitschiet?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    In een lijst zoals dit:

- Resistance 3
    - Little Big Planet 2
    - Killzone 3
    - Motorstorm 3
    - Uncharted 3

is voor mij ook alleen U3 boeiend. Het gaat me er gewoon om dat er amper wat uitkomt op de 360 qua exclusives in 2011. Sony komt met aankondigingen als het niks is. Dan kan MS wel boeiend doen met Kinect en al die exclusive games daarop (Waar ik het trouwens echt absurd vind dat een zo'n gare kut game gewoon een adviesprijs van €50/€60 heeft :emo:) maar dat kan Sony met hun Move dan net zo goed.

Alleen Gears 3 heb je dan tot nu toe voor volgend jaar, wauw. Misschien dat we gewoon verwend zijn al die jaren met toffe exclusives van MS maar het begint toch een stuk minder te worden. Al boeien de exclusives me op de PS3 toch niet, heb een hele shitload aan PS3 games maar alleen maar Uncharted 1 en 2 uitgespeeld. Ding staat ook amper aan, ja net aangedaan maar nu alweer uit omdat ik eerst weer moet updaten en dan heb ik er al geen zin meer in.

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.939
    Like he said.
    (50 piek voor een Kinect game..geweldig toch :+)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat vind ik vreemd. ICO en SotC zijn iconen binnen de gamingindustrie. Een 'Last guardian' zou dan toch iig iets van nieuwsgierigheid moeten opwekken.

Daarnaast speel je iig FPS's, een Killzone 3 zorgt dan toch iig voor interesse?

Ieder zijn ding I guess. Na welke 360 exclusives kijk jij uit dan?

6. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom ik zo op terug >>> ik zit in een virtuele vergadering en ik moet zo presenteren. Be right back.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik het niet mee eens, aangezien je bij PES met een usb stick foto's e.d. kan inladen en op een Xbox 360 niet.

Ik ben van origine een PC speler en had lang voordat Halo uberhaubt uit was al de beste FPS ooit gespeeld, waarbij Halo gewoon in het niets viel. Ik snap de hype ook niet bij Halo. Heb deeltje 1,2 & 3 gespeeld maar ze hebben me nooit lang geboeit. Half-life veegt de vloer aan met Halo, any day.

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  8. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ik uit die meeting ben en eindelijk kan stoppen met lachen om deze opmerking, ga ik er zeker op reageren.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Smaken verschillen nou eenmaal..

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.939
    Heb je helemaal gelijk in man, maar kom dan niet met zulke volstrekt kansloze opmerkingen. Het zijn verder 2 totaal verschillende games, de ene is voor de console, de ander PC. Je kunt ze geeneens vergelijken. Echt..8)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    huh waarom kan je beide games niet vergelijken dan? als je die al niet meer kan vergelijken dan ben ik benieuwd welke games je dan wel kan vergelijken.

Ow ja Demon's Souls is geen Japanse troep! :mad:

a) best game evah
    b) behoorlijk westerse game

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind halo ook niets, ik heb 1 en 2 gespeeld,maar het trok me echt niet..=(

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha ok, de opmerking ging misschien wat ver :) Al is HL gewoon op de ps2 gereleased en HL2 op ps3 & xbox 360, daarnaast zijn beide shooters.

Ik heb de hele heisa omtrent de Halo franchise gewoon nooit begrepen :)

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Vond persoonlijk halo 1 een goed spel. Heel goed, maar niet zoals iedereen erover deed. 2 vond vrij goed, maar al minder, 3 vond ik nog minder. Maar nog steeds coole games. Reach daarentegen is een echte dikke topper. In de eerste 5 minuten hebben de personages al meer diepgang dan alle vorige halo games samen. Alles wordt mooi gebracht. En het voelt allemaal heel geloofswaardig aan. Ook qua gameplay is het velen beter en verslavender. Ik denk dat iedereen Reach (ook die geen halo gespeeld hebben) wel kan waarderen...

15. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste ben ik nog vol van Halo Reach die ik nog echt veel wil spelen, MP dan (al kan ik er geen zak van). Daarna wil ik graag aan de slag met Fable 3, hoewel dat zeker niet een spel is dat ik uitspeel. Alles boven de 10 uur moet wel verdomd goed zijn wil het mijn aandacht behouden qua storyline. Zaken als Final Fantasy duren mij echt veel en veel te lang. Hoe korter hoe beter. Hip hip hurray voor Limbo. (Enige uitzondering is Mass Effect wat mij niet lang genoeg kan duren)

Ik heb nog erg veel liggen wat ik nog moet spelen (Battlefield om er maar eentje te noemen, maar ook Alan Wake heb ik nog steeds niet gedaan bijvoorbeeld)

Waar ik echt op zit te wachten inderdaad is Gears 3. Wellicht HET spel voor mij, helemaal top. Dan is er nog die andere van Epic, die heb ik al gespeeld en speelt echt erg lekker. Ben de naam vergeten, maar het draait om masterlijke kills maken. Tegen een cactus aanschoppen terwijl je zijn kruis eruit knalt en zo.

Daarnaast speel ik idd vrijwel enkel FPS, maar Killzone 1 noch 2 heeft mij kunnen pakken. Ik weet ook niet waarom. Het ziet er goed uit, maar speelt niet lekker. Althans, dat vind ik dus. Is geen feit, maar een mening, smaak. Ik speel ook geen Treyarch en wel Infinity, totdat het uit elkaar viel. CoD BlackOPs zal dus wel weer niks voor mij zijn. Ga het wel proberen, maar die gasten van Treyarch hebben mij echt nog nooit verrast.

ICO en SotC, tja tja tja, ook naar Last Guardian gekeken, tja tja tja, niet mijn ding. Komt vooral, denk ik, door de manier van graphics. Dus niet dat het niet mooi, is maar dat type graphics doet het voor mij niet. Te Jappannerig, te cartoonerig of zo, weet ik veel.

Iets raakt je of iets raakt je niet. Humptiedumptie mag weten waarom.

Bijvoorbeeld aforementioned halflife >>> braak braak braak, ik hield het geen uur vol, toen was ik er echt helemaal klaar mee. Waarom?? Beats me. Wat er mee te maken heeft in dat geval is ook de torenhoge verwachtingen die ik er van had. Hoogste cijfer ooit op de 360 (nog steeds) en dan zo'n, in mijn ogen, shit titel.

Project Draco ben ik heel erg benieuwd naar. Panzer Dragoon is wellicht DE titel waarmee het voor mij destijds allemaal begon. Ik ben al veel langer dan die titel een gamer, maar Panzer Dragoon, was de eerste op CD en met filmpjes, muziek, de hele multimediale ervaring die mij echt "verslaafd" maakte aan gaming. Daar de Kinect versie van, echt, dat kan wel eens smullen worden.

En verder, wijd ik niet uit over waar ik niet over uit mag wijden O-)

PS Ik wacht ook op Uncharted 3, Diablo 3 en WoW Cataclysm. En met kids die opgroeien is het aantal uren per week die ik aan gaming kan besteden steeds minder. Dus 2011 is eigenlijk al wel vol.

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bulletstorm, dat wordt een tof spel!

[yt]OkDZLJeU4ZU[/yt]

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.939
    Ik ging even op je site kijken MrX, en las al meteen het artikel over Kwaliteit wat bovenaan je log staat. Wat een ongelovelijke bullshit zeg. Niet dat het allemaal niet waar is, maar omg, je doet 1-0 360 omdat ze maarliefst 1.13% hoger scoren qua kwaliteit. Exclusieve games in die top 50 maarliefst 1.27% hoger.
    maaar....er staan 8 meer exclusieve games in voor de Ps3. Gast, echt, wtf..8) weet niet wat jij liever wil, kwaliteit of kwantiteit, maar met 1 procent verschil..:emo:

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Video's van de Zune Marketplace die in de nieuwe Xbox 360 dashboard zit.

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Forza 3 is een beetje klinisch, maar Shift is veel meer aktie :thumbs:

20. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    krijgen wij die zune music marketplace ook ?

damnn wat ziet die dashboard er strak uit man.
    verheug me er meer op :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina