[PC] Final Fantasy XIV

Discussie in 'Games' gestart door GForce, 17 jul 2010.

1. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een erg mooi spel maar dat XP systeem is echt waardeloos. Als ik maandelijks ga betalen zit ik niet te wachten op belachelijke restricties.

Net nog maar is gekeken en de beta is weer open voor inschrijvingen, dus maar is een poging wagen.

Hoe vangen jullie (de beta testers hier) het XP systeem op? Is het redelijk/te doen?

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb er geen probleem mee, maar ik ben dan ook geen die hard MMO speler. Als ik het spel heb speel ik denk 2 a 3 uur per dag. Dat XP systeem is alleen waardeloos voor mensen die non stop zitten te spelen. Maar het is inderdaad wel vreemd, aangezien je maandelijks betaald.

De beta heb ik zelf alleen maar gebruikt om te zien of het spel me aanspreekt. Door de wereld lopen, wat quests en af en toe vechten. Maar ik ga nu niet helemaal zitten levelen, want als het spel uit is begin je toch weer op level 1. Ik zie het als een leuk voorproefje, maar deze week gooi ik de beta van mijn computer af. En dan wacht ik tot de CE uitkomt.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat bedoelen jullie dan precies met dat XP systeem?

4. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @iMark; heb je idd wel gelijk in ja. 8+7 uur is voor mij opzich ook wel redelijk qua game uren die ik tegenwoordig maak. Maar mocht ik er is in blijven haken zit ik met een limiet aan m'n broek.

Final Fantasy XIV to punish players for playing too long

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gaat dat niet puur over de guildtasks die je neemt?

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dit spel leeft niet echt op de Nederlandse forums merk ik.
    Maar ik ben de dagen al aan het aftellen.
    Hoop dat ik mijn CE eerder dan woensdag op kan halen, dan kan ik in ieder geval eerst de boel installeren. De CE ziet er ook best nice uit.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat je gelijk hebt. Maak ik een keer een startpost komt er niemand kijken :)

Ingame zijn er wel een paar Nederlanders (in FFXI iig). Voordeel is dat de servers mixed zijn en je dus met Amerikanen en Japanners speelt en er altijd mensen online zijn. Toch is het jammer dat er weinig Nederlanders deze game gaan spelen :mad:

Ik twijfel zelf ook nog heel erg of ik de game haal en of ik hem wel voor de PC haal. De beta viel mij een beetje tegen helaas.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die de game al aan het spelen is? Begint nu wel een beetje te kriebelen. Wil vooral weten of de inputlag van de cursor verdwenen is!

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niemand? Wil hem aanschaffen maar wil toch eerst van een aantal mensen horen wat ze er van vinden. OP internet lees ik verdeelde reacties. Anders ga ik weet FFIX of WoW spelen.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die deze game ook heeft? Ik speel op Selbina server.

Deel Deze Pagina