Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    hmm ga denk toch maar eens de moeilijkheid van de AI omhoog gooien. Ik rij nu op intermediate, maar de laatste race werd ik 1e met een gat van 40 seconden en in de laatste 2 quali's pakte ik pole met meer dan anderhalve seconde verschil8)
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja belachelijk , gister werd ik opgehouden op Suzuka door Alonso en Hamilton terwijl ik 22ste werd uiteindelijk:'-(

    Ik rij op proffesionel maar dat is nog goed te doen hoor , wel heb ik de tyrewear uitgezet waardoor het sowieso al makkelijker word.
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik rij met alle assists uit behalve traction en tyrewear aan en ook 0 flashbacks. Op proffesional trouwens.
    Maar die doelen van 12e worden zijn natuurlijk niet te doen in een fucking lotus. Ik wordt bijna gedwongen om m lager te zetten.
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Klopt , het zijn fake tijden :mad:
    De tijden die ze on track rijden zijn niet de daadwerkelijke tijden.

    Races tijden kloppen ook totaal niet.
    http://www.youtube.com/watch?v=lEZ6InjuYGk

    En dan roepen ze dat de game door een voormalig F1 coureur getest is.

    what a joke :F:
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  6. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn die flashbacks?
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat kan best de waarheid zijn, maar een voormalig F1 coureur let natuurlijk niet op rare ronde tijden van de AI :+

    Nee, het klopt allemaal niet wat ze met dit spel gedaan hebben :mad:
     
  8. Achillias

    Achillias Guest

    Gisteren een eerste plaats weten te halen met Lotus in carreer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2010
  9. Remco

    Remco Guest

    Zet dan ook gewoon Traction Control uit, anders is het net een kart. Slaat echt helemaal nergens op.
    Dan kun je een moment terugdraaien. Denk aan het rewinden van Forza ed ;)
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    :+ alle assists lekker aan voorlopig :+ Wil eerst wennen aan de snelheid, zeker als je veel Forza gewend bent (waar ik overigens op custom medium rij).

    Vandaag 3 races gedaan waaronder Monaco... en bedankt Lollipop-knakker!! Andere 2 races met 2 vingers in de neus 1e. :+
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    zonder traction kan ik nog geen 3 rondes zonder spin doorkomen. en als ik dan ga pushen niet eens 1 ronde.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dit hoefde niet. Moest gewoon alle practice sessions een keer een rondje hebben gereden. Beter: Een keer een tijd hebben neergezet. Achievement is dus binnen.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo, net even een uurtje gespeeld! Eerste ervaring is positief. :) Heb dus alleen P1 gedaan op Bahrein, met de HRT. Flink wennen, veel leren. Ik merk wel dat ik steeds beter wordt en ook dingen leer. Maar toch lukt het me om in elke ronde wel één klein foutje te maken waardoor ik m'n tijd verneuk, of dat ik té voorzichtig rijd. Momenteel 7 seconden achterstand. 8)
    Wel vind ik een aantal dingen vervelend. Ik rijd vol gas op één van de rechte stukken, rijd iemand 'm van achter bij mij naar binnen, krijg ik een Penalty. Als je dan toch sneller gaat, rij je gewoon langs me heen, right? Zeker in P1... En ik kies steeds starten in Sector 1 (kan ik gelijk een tijd neerzetten), op een gegeven moment 'spawn' ik midden in een andere auto, dat wordt een ghost en verschijnt later weer. Zoiets had toch wel aangepakt kunnen worden? Doet een beetje afbreuk aan de ervaring.
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik start sowieso altijd vanaf de garage, vind het lame om een 'flying' start te maken. Eerst even bandjes opwarmen, ala roleplayen :+
     
  15. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooit in het echt een coureur gezien die 'spawned' in sector 1??:F:
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was lachen: Senna en Buemi op respectievelijk acht en zes ronden achterstand gezet. De eerste bleef schuin geparkeerd voor zijn pits staan en de tweede kon vervolgens zijn pits niet uit....:lol:

    Verder wisten zowel Rosberg als Button het voor elkaar te krijgen in de eerste ronden vijf seconden sneller te rijden dan ik, ondanks dat ze zo'n anderhalve seconde achter mij reden aan het einde van die ronde:confused:
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    alguersuari werd vandaag 1e :+ hij had geen pitstop gemaakt en werd niet gediskwalificeerd :eek: iemand anders dit ook al meegemaakt ?
     
  18. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurd wel vaker, ik heb vaak genoeg meegemaakt dat coureurs als Alonso en Hailton achter mij lagen voor de stop, om ze vervolgens als 11e en 12e te zien finishen. Er zijn dan flink wat coureurs niet gestopt.
     
  19. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren twee befaamde "bugs" tegengekomen.

    Eerst in China, reed voor de pitstops op de 9de plaats rond ver voor Di Grassi (teammaat). Na de pitstop op de zesde plaats weer terug gekomen, ik denk mega!! Zie ik in de einduitslag dat Di Grassi derde is geworden |:-. Niet gestopt dus.

    Daarna naar Spanje, zoals iedereen al aangeeft krijgt de AI daar een enorme boost!! in de kwalificatie reed ik een 1:25.264 terwijl Vettel op pole 1:22:laag reed. 3 seconde trager is denk ik zeer natuurgetrouw. Echter het vreemde is dat ik mijn snelle ronde achter Kovalainen aan reed welke zwaar bij mij wegreed maar in tijd langzamer was. Daarna de race gereden met rondjes van 1:26 midden, Vettel daarentegen reed 1:21 laag: seconde sneller dan kwalificatie :{.
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tijden kloppen helaas voor geen reet :mad:

    Ik ben gister op proffesionel 6de geworden in het WK met een Lotus.
    Dus ik denk nou zullen de teams wel komen..not!

    Ik kan alleen kiezen tussen HRT/Virgin klere bende , slaat nergens op.
    En die Virgin rijdt ook nog flink beroerder dan de Lotus
     

Deel Deze Pagina