[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    :) :) :)

Heb er al last van, Er word ook steevast op de verkeerde gamemodes gestemd.|:-

2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Heb hem nu uitgespeeld op legendary en aan de multiplayer begonnen. Ik ben blij verast. Met halo 3 begon het al snel te vervelen maar nu heb ik er weer echt lol in. Leuke nieuwe playlists, challenges en het credit systeem is echt tof.
    Het enige wat me echt tegenvalt is het aantal maps en de forge maps vind ik persoonlijk saai en lelijk. Deze komen ook veel te vaak voorbij.

3. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat staat er bij 'network status' dan? Als je NAT niet open is kan het langzamer gaan.

4. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb het meestal niet zo op swat, maar damn wat ging het net toch even lekker. Had voor m'n part net zo goed 1vs8 kunnen zijn. :eek:

Kijk dit dan!

Rating van 1831 en ook 'Multiplier' en 'Oops! All kills' gelijk gehaald. :p

5. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Zoiets heb ik eigenlijk ook. Ik heb nooit echt zin in SWAT, maar als we het dan doen, dan scoor ik meestal wel erg goed. Vandaag ook weer een SWAT-potje gehad met meer dan vijf multi-kills.

Ik ben trouwens wel echt een fan geworden van multi team. Heerlijke chaos meestal (lees: vijf of meer mensen die tegelijkertijd op elkaar aan het schieten zijn)_O_ Alleen Oddball is echt faal in multi-team.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    [yt]V_rO5Ib0A1U[/yt]
    Hehe. :D

7. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SWAT is zo kansloos. Ga even lekker MW2 spelen als je 1 shot 1 kill wil. Dit is gewoon geen Halo.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Echt niet, weer even wat anders toch? Ik vind het leuk voor de variatie!

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    haha idd en dan 2 granaten er in dat groepje dumpen en bam triple kill }:]

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    precies alleen lijkt het alsof de anderen altijd 10 keer zo snel zijn met het richten :{

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als je rondloopt moet je alvast je vizier op deuropeningen, verhogingen, chokepoints etc houden, anticiperen als ze ergens lopen dat je maar weining je schot hoeft aan te passen.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En na een tijdje weet je ook wel waar de gevechten zich het meeste afspelen, Coag in de tunnels, bij de lift op Swordbase, hammer spawn en zandpad op Powerhouse, boven aan de lift op Reflection enz enz. Als je dat éénmaal weet zodat je in die dode hoeken kan blijven en doet wat Lockum zegt dan is SWAT goed te doen.

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw...
    Concussion Rifle > Ik schiet iemand helemaal kapot (vijand) hij armorlock > kogels worden weerkaatst > op teamgenoot > dood > betrayel > kick... :'-(

14. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Variatie? Iedereen kiest altijd alleen maar SWAT. TS of Slayer Pro is te moeilijk ofzo?

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, na een tijdje word je het wel beu. Het toffe van een aparte swat playlist, die er gelukkig komt, is dat je steeds kan afwisselen tussen slayer en swat. Nu moet je geluk hebben als swat niet wordt gekozen, ook mag Coag/Hemo er van mij wel uit als map voor SWAT want dat is vreselijk saai.

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    dan kom jij toevalig steets bij swat lief hebbers in de lobby :p

ik heb nog maar 8 keer swat gespeeld ;)

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind SWAT dus best een kut gametype en zoals de meeste al zeggen kiest bijna iedereen die, op één of andere manier scoor ik bijna altijd wel goed...en met name deze laatste 3 potjes SWAT. Op Reflection een running riot8)

Swat 1
    Swat 2
    Swat 3

*Vergeet m'n running riot in swat maar want daar kan ik niet tegen op daz...damn

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  19. Forty

Forty Guest

Het is wel leuk om SWAT te doen voor de multi kills maar verder vind ik het nogal saai.
    Ik vind de voertuig maps toch nog het leukst :p

Hemorrhage, Paradiso enz.

edit:
    grootste deel omdat dit soort dingen gebeuren:

Kliky

Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2010
  20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ieder zijn ding, persoonlijk haat ik elke map waar een tank op staat. Ik ontwijk Invasion en Big team ook als de pest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina