[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    :):

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik ben eigenlijk al weer klaar met Reach. Ik heb het echt een goede kans gegeven, maar de multiplayer kan me echt niet boeien, en dat terwijl ik me toch ruim 1700 games vermaakt heb met de Halo 3 multiplayer. Ik vond de campaign teleurstellend, en Firefight begint eigenlijk al heel snel te vervelen. Alleen voor de Forge hoef ik hem dus niet te houden. Heb hem al te koop gezet in de Bazaar. (Iemand interesse? :9)

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kwam erachter dat ik die came to hear me beg achievement ook nog niet had, poging 5 en ik had hem al, sorry Reck :+

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jezus Cooks, lucky. :p
    Ik heb nu opeens moeite met Assassinations. Ik sla de Elites steeds in 1 klap neer en val dan zelf dood.

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    En dan alsnog een K/D van onder de 1 hebben, dan doe je toch echt iets verkeerd :emo:

Niet echt lucky, hij is gewoon super simpel 8)

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    idd zag trouwens dat hij steets gruntpocalipse op corvette krijgt
    de map waar het wel ff chill is om dat te doen (weet iemand hoe die dat doet want leaven tijdens het voten kan niet en als je ingame leaved lijkt me dat die er nog wel tussen komt te staan ofniet ?)
    ik krijg vaak outpost en daar vind ik het gewoon kut

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan met score attack gewoon none of the above blijven voten totdat je corvette krijgt.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kunt onbeperkt blijven voten als je gruntpocalypse in Score Attack doet, net zo lang tot je Corvette krijgt

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe wil je snel een goede score halen in Corvette dan? Enigste wat je hebt is een DMR en pistol, en ze komen van boven en beneden.
    Of pak je soms hun Fuel Rod Canon op?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je bij de spawn blijft hangen komen ze netjes op een rijtje door de gang naar je toe

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Okay, ga ik zo eens testen dan. En ja hoor, ik heb zojuist de achievement gehaald. Eigenlijk best easy, wist alleen niet dat je nog een x op de sprint knop moest drukken. Sorry, Reckuuza. :+

14. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Headshots maken maar er zijn 5 gebanned heeft bungie verteld.

Ik weet dus niet of ze daar hard in zijn of dat hun gwn no-lifed maar ben iid voorzichting met corvette gruntpocalypse

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je wordt niet gebanned voor het spelen van gruntpocalypse. Die gasten die gebanned zijn gebruiken tooltjes of andere "cheats" om snel Cr. te verdienen. Als je zelf 24/7 gruntpocalypse wilt spelen dan is dat jouw keuze. Bungie heeft alleen wel toegegeven dat ze nog gaan kijken naar het aantal credits wat je voor die gamemode krijgt.

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ja er waren mensen die met een daily challenge bijvoorbeeld 299 kills van de 300 maakten
    gruntpocalypse starten 1 kill maken en dan trekken ze de internet kabel uit de router zo worden ze uit de match gegooid krijgen de CR voor de challenge en de challenge staat nog steets op 299 van de 300

zo zijn somigen dus uren bezig :emo:

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag maar even dat boosten geprobeerd om vlot richting kapitein te gaan. Komt neer op 't herhalen van een stukje van de campaign, in het begin kreeg ik per "wave"200 credits" nu krijg ik maar 20. Dit schiet echt niet op, heb nu zoiets van "laat dan ook maar".

Ook geen zin om dagelijks die challenges te doen enzo, ik wacht wel op experience weekends.

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb vandaag dat gruntapocalypse gespeeld het is wel vermakelijk om te doen. Voor de Dailys nu een sp campain op de juiste plek gesaved, en gr ap voor de firefight challanges !

19. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je guntapocalypse spelen? Ik zit te zoeken maar vind hem niet. :+

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Matchmaking

playlist>co op>score attack

Topicstatus: