Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik begin een beetje te twijfelen aan de ontwikkelaar.

Misschien wat minder van die niet lachwekkende niet parodie zijnde filmpjes??? :cool:

2. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las onderstaande in een interview :

Will Two Worlds II follow the “open world” format of Two Worlds to allow the player to go at their own pace without being shoe-horned into any linear story lines?

In “Two Worlds II” sandbox fans and gamers alike will really get their money’s worth, because the story is solidly written and exciting. This time the main story is divided into several chapters. During the introductory chapters, a player can’t explore as freely as he might like to – but when these chapters have been completed, the whole of Antaloor is open for exploration. Then it’s up to the player whether he wants to follow the main quest or go his own way into the various different regions.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kijk, dit is een aannemelijke reden. Truth be told, het *is* druk rond de oktober maand qua game releases, dus er is veel concurrentie. Pikken wij hem gelukkig nog mee. Nou maar hopen dat deze reden gemeend is ook. Als er ook maar één review is die over missing content of hordes bugs in het algemeen begint, hou ik mijn hand nog even op de knip.

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik niet, maar dat weet je al. :+

5. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dan is Yellow dé persoon die ons kan inlichten hoeveel bugs en hoe erg ze zijn of net erg weining en slechts te verwaarlozen bugs in Two Worlds II zitten :)

Ik hoop natuurlijk weinig bugs en een knappe gamecreatie van groot formaat waarbij elke (of de meeste) RPG liefhebber "het water in de mond krijgt" :p

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Yellow, doe je ding.

(Dit konijn kijkt net zo blij als jij straks.)

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als dat laatste artikel (wat is de bron ervan eigenlijk?) waar is, dan is de game dus gewoon klaar en wil Southpeak het zelf gewoon niet uitbrengen tijdens de Oktober periode...dom van hun. Ik denk dat ik de developer wel geloof, Southspeak zou nogal wat kritiek krijgen denk ik als ze eerlijk zouden toegeven niet te willen releasen in oktober, puur omdat het te druk is ofzo.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zal wel weer mijn centen spenderen om anderen ten goede te komen.

Enig subsidies ten behoeve van mij kunnen gestort worden op giro 666. :+

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk ook idd dat het drukke release schedule in october de reden is dat de publisher voor NA de game vertraagd. Inhoudelijk is de game af, daar ben ik van overtuigd. En zolang er geen gamebreaking bugs in zitten en het wel sandbox/free exploring is, ben ik tevreden.

Ik ga ze toch allemaal wel spelen, de vraag is alleen in welke volgorde en welke voor full price.

/offtopic:
    Had ik al gezegd dat Civ 5 zwaar heerscht :D :cool:

10. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik denk inderdaad dat South Peak gewoon onzin praatte. Ze dachten dat de fans liever hoorden dat de release wordt uitgesteld wegens het perfectioneren van de game, dan wegens concurrentie van andere releases. Wel lame dat ze zo de developer en de EU publisher slechte publiciteit geven, en de fans naaien. Tegen de tijd dat South Peak 'm op de markt brengt, zullen er vast wel patches zijn, maar welke game krijgt tegenwoordig geen patch in die eerste maanden?

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Artikel kwam van gamespot ;)

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je zou denken dat zo'n nieuws artikel/anouncement van Southpeak gisteren wel iets is waar beide Southpeak en de developer over hebben overlegd, maar blijkbaar totaal niet,damn.

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, het lijkt erop dat SP gewoon echt een vieze zet heeft gedaan, en ook nog eens totaal ondoordacht, want uiteraard wordt zoiets door de developer tegengesproken :x

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat dacht je van een patch in het 1e uur? ;)
    Had dat met Reach.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vond two worlds deel 1 geweldig
    en ga dit deel ook zeker halen

maar heb op dit moement nog even TEVEEL om uittespelen
    en er komen echt abnormaal veel goeie releases komende tijd

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, Mafia 2 had dat volgens mij ook, of een andere game. Maar ja, kun je weinig aan doen.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeg dat wel. Dit is misschien ook een van de redenen waarom ik Fifa oversla dit jaar. Kan Fifa er zat bij hebben, maar het word anders een beetje teveel. Heb nog veel oude games te spelen. Laatst ook weer prey opgepakt voor 7,50 inclusief verzendkosten. ;)

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Die gameoffer verkoopt 'm dan niet omdat zij alleen UK-versies verkopen ofzo? Nou, ik denk dat ik eindelijk besloten heb en deze op de release ga halen, maar dat heb ik over andere oktober releases ook gezegd :eek:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Geld over hebben voor november zou trouwens ook geen slecht idee zijn. ;)
    Goed dat er nu geen Elder Scrolls uit komt. Deze zou de verkopen van andere topgames danig beinvloeden.

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat is er in november :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina