[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wat is dat de laatste tijd met al die framerate problemen?

2. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Demo net op mijn ps3 gespeeld. Staat online.

Jammer dat er geen 360 demo komt op korte termijn...balen.

Demo was wel heel oke! Vooral mooie art direction en hoge productie waarden vallen meteen op. Wel jammer dat de camera wel heel erg fixed is.

Hier nog een mooi filmpje van 360versie

http://www.youtube.com/watch?v=jgX4aEkwZWQ&feature=player_embedded#!

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik lees positieve reviews van deze game.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het zijn voornamelijk Gamespot en GT die met iets lagere cijfers komen en wat kritiek, kritiekpunten die mij eigenlijk vrijwel niet kunnen boeien ook.

5. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot heeft altijd wat te mekkeren.....GT had ik niet verwacht. Ben het met die kritiek overigens oneens. Ik houd van dit soort games dus zou zeggen ´bring it on!´

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Gt kreeg zeker geen subsidie van Konami :p

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend vertelde me de kritiekpunten van GT, en tja sorry hoor...om dan de game gelijk maar een 7.9 te geven, het waren niet eens superbelangrijke punten. Niks game brekends in elk geval. En om nog maar te zwijgen over het feit dat Kane & Lynch 2 een hoger cijfer bij hun kreeg. Tja in mijn boekje kun je dan gewoon ophouden :)

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast kan het gewoon niet, hij sprong overal mis die kan beter ander werk zoeken.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, de gast die hem reviewt is eigenlijk wel de standaard reviewer van hun, ze hebben hem vrijwel altijd en ik ben het er meestal wel mee eens. De enige GT review die ik gewoon triest vond was van Dante's Inferno, maar het was een hele andere reviewer.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat hoop ik dan maar, ik kan me echt kapot irriteren aan zaken als slechte ledge detection en sprongen die niet goed werken

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Raar dat zoveel andere reviews er totaal niet over klagen ook.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm kritische review van GT maar ben het er wel mee eens dat dit soort punten echt vervelend zijn. Dat je denkt dat je ergens heen kan springen, is het ineens achtergrond. Omgekeerd dat je vast zit omdat je dacht dat je ergens niet heen kon maar dat dus wel...

Muaa, spel is nu defenitief veranderd van fullprice naar budget.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dan is dit volgens mij geen goed spel daarvoor, want die problemen werden ook benoemd in de Gamespot review. Aan de ene kant wordt je letterlijk het halve spel lang aan het handje vastgehouden; die tutorial schermen verschijnen niet alleen in het eerste level, in combinatie met maar één gangbaar pad terwijl meer vrijheid wordt gesuggereerd. Aan de andere kant is het bij sommige andere platform stukken weer wel onduidelijk waar je naar toe moet springen, of is de camera verkeerd gepositioneerd. Dat viel me in ieder geval duidelijk op uit de GS review.

14. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je besluit dat op basis van de gamespot review?
    Er zijn genoeg reviews die het tegendeel bewijzen. Wat te denken van het zeer kritische EDGE met 8/10....da´s niet verkeerd toch?;)

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Da's inderdaad een goede score, al laten GS en GT precies dezelfde problemen zien in hun video's. Erg jammer, want de combat ziet er leuk uit, het verhaal en de karakters zijn volgens mij goed en de graphics mogen er ook wezen. Sommige platform elementen zien er alleen zo prutserig uit en gezien je redelijk veel platformt in deze Castlevania vind ik dat geen pré. Stiekem ben ik wel iets meer geinteresseerd geraakt na het zien van de video reviews, maar alleen als ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikken.

Ik schaam me wel een beetje voor de reacties in de GT review topic van LoS. Die reviewer wordt bijna gestenigd daar. Ik vind dat de review goede punten adresseert, like it or not. Het ligt ook niet aan de skills van de reviewer, die kerel weet heus wel wat ie doet. Toch wordt hij voor gek verklaard voor het benoemen van de tekortkomingen in een spel. En dat het spel een 7.9 krijgt is al helemaal heiligschennis. Gamers kunnen soms zo ontzettend onvolwassen reageren. 't Zal wel bij de demografie horen, maar toch...

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het cijfer van GT is ook niet verkeerd, 79 ofzo, ik ben blij als ik een 7+ haal voor een tentamen. Maar dat kritische punt van niet weten waar je kan springen, of vast zitten door dat soort aspecten. Daar word ik niet vrolijk van :).

Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik nu ook echt kritisch ben naar games die uit komen. Moet wel om mijn portomonnee te beschermen ;). Qua sfeer, duur etc zit 't wel goed met dit spel. Dus hij komt er heus nog wel. Alleen niet meteen als fullpriced game.

17. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit snijdt hout ;) Heb hetzelfde probleem...Het zijn dure tijden voor ons gamers en ik wil graag de krenten uit de pap. Anderzijds druipt de sfeer van deze game af...En het is echt een sfeer waar ik van houd, dark, gritty.
    Ik las al ergens dat het een mix was tussen, God of War, Castlevania, Lord of the Rings en Pan´s Labyrinth. Dat lijkt me toch wel een lekker cocktail *)

Ik hink ook op 2 gedachten....wordt het LoS of ga ik voor Enslaved?
    Ga ik voor de PS3 versie of de 360 versie? Of geen van beiden, want op 15/10 is het MoH, 2/11 GT5, 9/11 CoD etc etc |:-

Same old same old...te weinig tijd, teveel topgames.
    Ik ga nog eens even surfen , de demo nogmaals spelen en wat knopen doorhakken. Baal nog steeds van het feit dat de 360 demo uitblijft:x

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als het om LoS gaat zou ik voor de PS3 versie gaan. De framerate is daar op sommige punten iets stabieler.

Van Enslaved kan ik zeggen dat de demo een betere indruk maakte op de 360 dan op de PS3. Strakker, stabieler, beter te besturen.

Voor mij is Enslaved op de 360 een redelijk definitieve aankoop.

EDIT: Aanvullend op de reactie van MetalSonic, tijd is ook beperkt. De tijd is simpelweg er niet om alles tegelijk te spelen. Dat leidt overigens ook teveel af. Dus nog een reden, naast het geld, om goed na te denken voor welke game aankopen je in oktober wilt gaan.

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  19. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot zegt dat de ps3 versie idd soepeler zou lopen. Het filmpje dat ik eerder postte stamt van de 360 versie, je ziet dan aan de backbutton rechtsboven in beeld, en dat loopt toch anders fantastisch. Wel wat spoilers though dus op eigen risico ;)

http://www.youtube.com/watch?v=jgX4aEkwZWQ&feature=player_embedded#!

Ik twijfel voornamelijk omdat je ´dodged´ door de L2 trigger vast te houden in combinatie met het vierkantje op de PS3.... niet zoals met de rechterpook als Kratos....En ik ben niet bepaald fan van de PS3 triggers.

360 versie op 2 discs schijnt het trouwens.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wel apart, dus de 360 versie is dit keer de echte mindere versie? Alleen tijdens de cutscenes echt merkbaar? Enslaved is inderdaad weer duidelijk beter op 360.

Deel Deze Pagina