Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 29 sep 2010.

?

Welke iPhone en Provider gebruiken jullie ??

Peiling gesloten op 31 okt 2010.
  1. iPhone 3G

12 stem(men)
    19,0%
  2. iPhone 3GS

23 stem(men)
    36,5%
  3. iPhone 4

28 stem(men)
    44,4%
  4. T-Mobile (i-abonnement)

38 stem(men)
    60,3%
  5. T-Mobile Relax

8 stem(men)
    12,7%
  6. KPN

6 stem(men)
    9,5%
  7. Vodafone

10 stem(men)
    15,9%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Via iPhone Explorer kan het niet zie ik net. Alleen thema's enzo. Zo pas ik ook vaak mijn thema's aan.

Maar ik geloof dat je in Windows Media Player een knop hebt, transfer music to CD or device.

Edit: Kan toch niet via WMP. Ik zou het maar gewoon via iTunes doen.

Ik heb trouwens ook een probleempje. Heb per ongeluk alle apps in mijn bibliotheek verwijderd. Dus nu kan ik er niets meer nieuws opzetten omdat hij dan alles in me bibliotheek vervangt door de apps op mijn iPod.

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hmm oke, vind het wel beetje onoverzichtelijk zo btw.
    Heel veel berichten over iPhone abbo's etc... Ik vond het beter met aparte topics!

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Drie mensen die ik ken hebben erg slecht (internet) bereik met T-Mobile in meerdere steden/dorpen. Is het algemeen bekend dat T-Mobile slecht bereikt heeft?

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nog even over de dead grip op de iPhone 4.

Als ik mn iPhone 4 normaal vast houd, hoe een normaal iemand een telefoon vasthoud als ie bv aan het browsen is of apps opent dan gaat hij van een signaal van 4 streepjes, bijna maximaal naar 0, binnen 10 seconden heeft ie helemaal geen signaal meer 8)

En dan hou ik de telefoon niet met beide handen vast maar heel losjes met 1 hand een beetje, kan het zelfs met 1 vinger... niet eens zoals op de filmpjes die de handen er helemaal omheen doen. Gewoon door je telefoon op de normale manier vast te houden verliest ie het signaal compleet van 4 naar 0 streepjes :mad:

Dacht dat ze zeiden dat het verschil maximaal 2 streepjes zou zijn, wat dus dikke BS is.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb er totaal geen last van. Nog nooit heb ik een dropped cal gehad.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hetzelfde hier, wel afentoe 1 streepje maar dat boeit me niet veel.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En over internet bereik? Heb je dat wel gewoon altijd met T-Mobile, want valt ook soms weg bij hun.

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    In de buitenlucht, dus op de fiets bijvoorbeeld heb ik altijd gewoon 3G gehad. Heel soms op school 2G en in een disco ofzo heb je wel eens kans op 'Geen Service' natuurlijk.

Rivanov woont ook in Ehv evenals jij en ik woon in Helmond, dus ik denk dat je weinig problemen m.b.t bereik zult hebben.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh okee, alle drie wonen namelijk in Son & Breugel, kennen jullie vast wel, en hebben daar helemaal geen bereik. Kut dorp 8).

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik woon niet in Eindhoven. Ik woon in een dorp onder Eindhoven.
    En heb gewoon vol 3G bereik hier.

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat bij jou toevallig de antenne staat voor heel de omgeving van Eindhoven, is ook maar toeval... :emo:

Ik ben erg ontevreden over wat T-Mobile mij levert. In rustige gebieden is er geen 3G, op drukke gebieden (centrum van een stad) is er wel, maar super traag. Neem aan dat dat door overbelasting komt.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zeg dat ik goed bereik heb. Meer niet.

14. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Veldhoven? *)

Ik heb problemen met apps updaten. Hij vraagt dan steeds om het email adres van een vriend van me terwijl ik zeker weet dat ik met mijn email adres die app heb gekocht 8)

Als ik zijn pass invul als hij naar vraagt om up te daten geeft hij ook aan dat ik die app niet gekocht heb.... 8)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, nog daaronder. Tegen Belgiƫ.

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Heb je misschien nog niet in een gebied gestaan waar je niet volledig 5 streepjes bereik had. Of ik heb een defect model of mijn handen geleiden meer XD. Heb gelukkig thuis altijd 5 streepjes vol bereik en als ik hem dan vasthoud om te bellen gaat ie van 5 naar 3 streepjes en komt ie er niet onder. Ben ik echter bij bv vrienden thuis waar ik 4 streepjes heb als ik dan mn iPhone vasthoud gaat ie van 4 naar 0 en valt het signaal compleet weg.

Mn maat moest er heel hard om lachen dat zn "oude" 3G gewoon 3/4 streepjes bleef houden hoe hij hem ook maar vasthield. Vindt het wel beetje fail dat ik niet eens mn telefoon kan vast houden daar en dat het signaal compleet weg valt. Zal eens kijken of ik binnenkort er een filmpje van kan maken, want ik hou hem echt maar net vast, niet met de hele hand er omheen oid, maar gewoon hoe je een telefoon aan je oor vast houd als je rechtshandig bent, binnen 10 seconden signaal compleet dus weg.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, zo'n gebied heb ik nog nooit gehad. En kom gewoon door het hele land.
    Laatst nog voor een afspraak in Rotterdam. Gewoon perfect bereik.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja hele land, bedoel je dan ook Friesland? :+ ;)

Er staat hier 1000 meter vandaan een GSM mast. Zal es even kijken of ik er een filmpje van kan schieten einde van de week, hoe snel het signaal weg valt. |:-

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoe dichter je bij de mast woont, hoe slechter je bereik. :)

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Grr grrrr

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina