Da's inderdaad een goede score, al laten GS en GT precies dezelfde problemen zien in hun video's. Erg jammer, want de combat ziet er leuk uit, het verhaal en de karakters zijn volgens mij goed en de graphics mogen er ook wezen. Sommige platform elementen zien er alleen zo prutserig uit en gezien je redelijk veel platformt in deze Castlevania vind ik dat geen pré. Stiekem ben ik wel iets meer geinteresseerd geraakt na het zien van de video reviews, maar alleen als ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikken.
Ik schaam me wel een beetje voor de reacties in de GT review topic van LoS. Die reviewer wordt bijna gestenigd daar. Ik vind dat de review goede punten adresseert, like it or not. Het ligt ook niet aan de skills van de reviewer, die kerel weet heus wel wat ie doet. Toch wordt hij voor gek verklaard voor het benoemen van de tekortkomingen in een spel. En dat het spel een 7.9 krijgt is al helemaal heiligschennis. Gamers kunnen soms zo ontzettend onvolwassen reageren. 't Zal wel bij de demografie horen, maar toch...
Laatst bewerkt: 29 sep 2010