Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar Darksiders voor de 360. Liefst orgineel, PAL en zonder beschadigingen uiteraard. Liefst ruil ik, voor iets van de volgende games: Resident Evil 5 Grid Rise of the Argonauts Splinter Cell: Double Agent Timeshift Medal of Honor: Airborne Of geef anders een prijs, dan komen we er vast wel uit.
Ik heb Darksiders te koop/te ruil staan, maar ik ben niet echt geïnteresseerd in de games in je lijstje. Heb je nog andere games die je er misschien voor zou willen geven?
Nieuw voor http://www.yourgamezone.nl/epages/62060817.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62060817/Products/2845 23.99
Hmm.. Het is niet dat ik 15 euro geen goede prijs vind, maar mij kennende geef ik dat toch alleen uit aan overbodige dingen zoals friet en loempia's op station Nijmegen . Liever heb ik een ruil, maar als je verder geen andere games aanbiedt houdt het op. Helaas.
Oke Heb ook nog F1 maar die wil ik nog niet kwijt helaas. @Leis, Thanks, maar met verzendkosten is het net ff te veel voor mijn gevoel. Maar heb de game misschien gevonden, in onderhandeling atm.