[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    hakken

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In de TGS thread vind je zelfs al een artwork terug :+. Verder stel ik voor om even alle nieuwtjes van de TGS in de TGS thread te houden, om alle TGS aankondigingen netjes in één thread te hebben :).

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    O ja, de TGS thread... :+ Was em alweer vergeten.
    Ach, niet iedereen kijkt in het hardware gedeelte, dus een relatief grote aankondiging als NG3 mag dan ook wel hier. :p (als er andere zooi is zal ik het wel weer daar plaatsen)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eindelijk!

voor de mensen die dit spel niet kennen: het spel kreeg een 10 van Destructoid

overigens bij Zavvi voor 15 pond

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Hoi,

Ik wil jullie even mededelen dat op 17 september de gratis "Xbox Live Weekend" begint.

17 't\m 20 september kun je ook nog eens gratis de multiplayer van Halo Reach spelen!!
    En ook nog eens Forge en Co-Op spelen.(Xbox.com)

Comment Graag

MrBeast

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Check de nieuwe trailer van Catherine dan! Super :D

[yt]VMwktt7RBrM[/yt]

Hopelijk ook een release buiten Japan

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Activision 'Likely' To Sell Game Cutscene Movies

Activision Blizzard CEO Bobby Kotick said it's likely his company will begin selling in-engine cutscenes as full movies in the near future.

Speaking today at the Bank of America Merrill Lynch Media, Communications & Entertainment Conference in California, Kotick said StarCraft II's in-game cinematics are so good that the publisher could edit them into one film and distribute it to fans digitally, a move, he said, is likely to happen sometime in the next five years.

"If we were to take that hour, or hour an a half, and take it out of the game and we were to go to our audiences, who we have their credit card information a direct relationship, and say to them 'Would you like to have the StarCraft movie?'

Kotick continued to say he believes his business model is superior to that of current film studios, saying a StarCraft movie distributed by the publisher would crush any opening weekend box office record ever.

"My guess is unlike film studios that are really stuck with a model that goes through theatrical distribution and takes a signification amount of the profit away, if we were to go to an audience and say 'We have this great hour and a half of linear video that we'd like to make available to you at a $20 or $30 price point,' you'd have the biggest opening weekend of any film ever," he said.

"Within the next five years, you are likely to see us do that. It might be in a partnership with somebody or alone, but there will be a time where we'll capitalize on the relationship we have with our audience; deliver them something that is really extraordinary and let them consume it directly through us instead of theatrical distribution.

"If we were to deliver a film digitally this way, I'd say an extremely high percentage would then go to the theater and watch it again."

Bron: IGN

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Tekken Tag Tournament 2

[gt]704864[/gt]

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nieuwe Tekken?! :eek:

Moet 6 nog steeds aanschaffen.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof! Alleen lijkt mij het meer een uitbreiding zo. Ik zou willen dat er gewoon een Tekken 7 kwam + Tag Tournament in het spel zelf. En dan weer de verhaallijn missies, en die andere mode.

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ben benieuwd wanneer er een game uitkomt die niet getekend is, maar waarbij ze met foto's werken.

Beetje onduidelijk, maar ik bedoel te zeggen dat je dan bij bijvoorbeeld een vliegspel geen getekend vliegtuig ziet, maar gewoon een echte.

Ikzelf hou meer van het getekende, maar toch verbaast het me dat niemand probeert om zo'n game te maken.

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt om foto's 'in te scannen' en die vervolgens te integreren in een game? Ace Combat heeft dat bv. gedaan. Of bedoel je iets anders?

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    HAWX had toch wel redelijk realistische omgeving, volgens mij met echte sattelietbeelden gemaakt? Punt is een beetje dat je bij een foto niks kan laten vervormen zonder het er natuurlijk uit te laten zien, dus echt bewegende objecten als een vliegtuig gaat lastig worden.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Jetpacks, hell yeah!

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet even wat kwijt hoor hier
    ( wist even niet zo snel waar ik het anders neer moest typen)

Bij elke release tegenwoordig wat uitkomt lees ik ZOVEEL gespui over de game:

Zoals bijv. Met Mafia 2 , echt ik heb nog nooit zoveel mensen in een 2strijd gezien en echt nog nooit zoveel negatieve reacties gelezen over een game.
    Ok ik ben het wel mee eens dat het betreft de DLC gebeuren , dat dat absoluut niet netjes is en zeker wel aanvoelt als bestelen en bedrog.

Maar nu ook weer over de nieuwe Formule-1 2010.
    Op dit forum is iedereen opzich wel vrij positief en tevreden , maar op andere fora word
    de game finaal de grond in geboord.En dan weer altijd weer van die reacties waar het eigenlijk op neer komt met dat alles "vroeger" altijd beter was/is.

Waar ligt dit in godsnaam aan ? Zijn wij dan TE verwend geraakt ? Of zijn wij dan nu TE veeleisend geworden ?

Ik snap er niks meer van , tuurlijk is er altijd een groep die de game vinden tegenvallen ,
    maar het valt me nu gewoon de laatste tijd veel te veel op dat geen game meer echt "goed is ofzo.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb altijd het idee dat nostalgie daar een grote rol in speelt. Altijd dat gezeur dat vroegah alles beter was. =(

Vaak (niet altijd) zouden de mensen schrikken van de gameplay van games die ze vroeger speelden. Maar ze willen zo graag aan die herinneringen vasthouden he... Nieuwe games afkraken en de oude blijven vereren dus.

blech. :mad:

18. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenwoordig bij een nieuw spel zijn er gewoon meer spelers. Meer spelers meer meningen over de game. En somige mensen willen gewoon wat te zeiken hebben en dan kraken ze een game al snel af

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Precies! IMO kunnen de oude games niets meer fout doen :+.
    Natuurlijk is dit onzin. Het speelt gewoon onbewust mee, dat vroeger was alles beter. Komt ook door de mooie herinneringen.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina