New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Dat weet ik, ssstttt!! :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat bericht is van toen het nog een Closed beta was. Nu is het inmiddels een (redelijk) open beta/preview program. :p Nu mag het.

Denk ik. :+

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en Mr X loopt hier ook nog eens rond.....

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nou en? ;) Bij het inschrijven werd nergens gezegd dat er niet over geblogd/gepost etc. mocht worden. Ik heb niks ondertekend, ze kunnen me niks maken! }:]

Die tekst wat Neon post is die wat bij de Kinect beta mails stond. Je weet wel, die beta waar wij niet aan meedoen...
    Op het dashboard staat dat die tekst ook van 22 september is; toen de beta nog niet open was.

Ook zie je nu op alle gamingsites filmpjes en 'previews' van het nieuwe dashboard. Nee, ik denk toch echt dat die NDA nu niet meer geldt.

5. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt mij ook, en anders merken we het vanzelf wel. *Filmpje gaat opnemen* :cool:

6. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Jij onderschat mijn macht enorm, zoon. **Diepe stem die uit een duikers mondstuk lijkt te komen**

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    En Fardo's filmpje van 8 minuten dan? :+

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'papa?!'

:+
    edit: weet jij trouwens of we nu eindelijk indie games gaan krijgen?

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat stelt niet echt veel voor, :+
    Hij laat niks zien van de Xbox Beta tab :9

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb idd zelf een mediaspeler, maar het is toch wel jammer dat het niet ondersteund wordt.

Het nieuwe dashboard ziet er wel heel wat beter uit dan de huidige!

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij het accepteren teken je een digitale NDA

welk filmpje O-) (voor de zekerheid maar veilig gesteld en op prive gezet) Ik wil niet dat ik straks Mr X achter mijn broek aan heb :)

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nee dat gaat niet, mn HDtv van 3/4 jaar oud heeft maar 1 HD ingang en daar zit mn 360 dus op. Anders had ik dat allang gedaan en een ps3 erbij gekocht als mediacenter/blu-ray speler.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hubje kopen :)

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nah, wordt zo'n rotzooi met allemaal losse kastjes en troep. En dat alleen voor een mediaplayer die 5.1 geluid kan streamen ;) Vindt gewoon dat de xbox dat moet kunnen want het is best wel fail dat je je xbox geen 5.1 kan laten streamen :F: maar wel 1080P beelden.

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En het grappige is , op de zune videomarketplace zijn er wel films die 5.1 geven :)

16. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daar mee bezig, maar heb niet de indruk dat ik progressie heb gemaakt. Weet je, dit bedrijf is zo groot. Kan zo maar zijn dat we het ineens hebben zonder dat mij dat wordt verteld en dan blijkt dat ik heb staan blaffen tegen de verkeerde boom.

Kan ook zo maar zijn dat we het nooit krijgen. Momenteel geen echt duidelijke communicatie lijnen gevonden over dit onderwerp. Niemand schijnt er over te gaan.

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja tis ook geen kwestie dat de xbox het niet zou kunnen, maar Microsoft wil het gewoon niet ondersteunen, behalve als zij er geld op verdienen zoals bij Zune marketplace. Zou geen andere reden kunnen bedenken, want welke film heeft tegenwoordig niet 5.1 geluid. Volgens mij komen alle films sinds 1995 met 5.1 geluid.

Naja zal wel vergeefse hoop zij dat ze dit nog eens gaan veranderen. Tot die tijd pas ik 5.1 aan naar stereo. Heb mn 5.1 set toch momenteel niet aangesloten, dus mis niks, maar vervelend is het wel en beetje onnozel van Microsoft dat ze hier nooit eens iets aan hebben gedaan.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Damn, vind het maar lelijk. :+

19. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het design juist erg strak. Hou ik persoonlijk wel van. Ook weer een tikkie vlotter als het oude dash. Top! :thumbs:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heeft te maken met DRM gok ik. Daar zitten met audio doorgeven ook allerlei belachelijke restricties op. Zo had ik al mijn apparaten aangesloten via hdmi op mijn tv en wilde het geluid vervolgens verder streamen via een optische kabel naar mijn receiver. Kon dus ook niet dts/dd alleen analoog/prologic. Werd me toen verteld dat dat ook drm-kwesties waren.....

@ X: dat is balen (en vreemd overigens)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina