Ga naar Youtube. Zoek een leuke song uit en plak dan de link hier : http://www.video2mp3.net/nl/ (Gratis en makkelijk) dit doe je bij een aantal chants, vervolgens brand je ze op een cd. Hierna ga je naar je playlist op je xbox360. Je Ript de cd naar de harddisk van je x360. Nu sla je de playlist op (zodat je een vaste playlist hebt). vervolgens: Start je fifa 11 op > Mijn Fifa > Mijn audio En dan kun je je eigen playlist aanvinken.
Ik zelf heb inmiddels alleen bij ajax al 17 chants ingevoerd. Het werkt wel goed, alleen vind ik de chants een beetje zacht klinken. Je hoort ze niet duidelijk, ze mochten wel iets luider zijn.
ik heb het nog niet geprobeerd allemaal, zodoende ff een vraag: kan je meerdere chants tijdens een wedstrijd laten afspelen? waaruit je kan kiezen is bv. opening van de wedstrijd, doelpunt, tijdens de wedstrijd, pauze, einde etc. maar kan je tijdens die momenten steeds maar één chant laten horen, om meerdere tegelijk? (vooral tijdens de wedstrijd is variatie wel leuk) Alvast bedankt!!!!!!
Kunnen meerdere als het goed is, ik heb een playlist van 10 nummers bij opening van de wedstrijd staan iig.
Ik heb nu 47 chants op mijn harde schijf van xbox gezet, alleen als ik fifa start zie ik niks. Hoe gaat het in z'n werking met een playlist aan te maken zodat Fifa het herkent?
je moet je playlist opslaan. Dus niet alleen de nummers op je hardeschijf zetten, maar ook een complete playlist opslaan. Bv: je wilt dat er tijdens de wedstrijden van Ajax deze 2 liedjes worden gezongen: Waar komen joden toch vandaan en Bommen op rotterdam. Dan maak je een playlist van die 2 nummers. en dan sla je die playlist op. Vervolgens kun je die playlist bij fifa importeren.
Weet iemand nog leuke/indrukwekende chants die worden gezongen bij bepaalde clubs uit binnen of buitenland??
[yt]2q8nzZ27ono[/yt] [yt]jd-x7diatoQ[/yt] [yt]Y7xvegPH_Lw[/yt] En per land: [yt]ZTe5lZr6WDg[/yt] [yt]j5_YsmkPQac[/yt] [yt]W1TN-NcqcIU[/yt] [yt]pcv1FmrApJs[/yt] [yt]V6vrMpyy2Kw[/yt] [yt]j2iXrdBTFXk[/yt] [yt]HDSCPt48pW8[/yt] [yt]K4CCqr9IESQ[/yt] [yt]SiScsByV95M[/yt] [yt]8pL2qbJoMqU[/yt] Damn ik wou dat PES dit ook had
http://www.4shared.com/dir/u5SQpiCd/sharing.html# Heerlijke link met chants voor zo goed als elke club! Vraagje: Deze chants gaan ook tijdens de wedstrijd af he? Of alleen bij begin, pauze en eind?
Jammer alleen, dat veel chants van bedroevende geluidskwaliteit zijn. Wie o wie heeft er nog meer K3 met Oh-ya-le-le als ie scoort? Of kabouter plop. Wat een geniale toevoeging aan de game is dit toch!
Heeft iemand een goede, gedetaileerde tutorial over het 'installeren' van chants? Eerst al die .mp3 files los op een CD branden, ergens op de 360 playlists maken en deze importeren in FIFA? Beetje vaag allemaal, voor mij iig (360 is van m'n broer, dus nooit iets met harde schijf gedaan; nooit cd gebrand).
Ja en dan op een of andere manier op je 360 een playlist er van maken en dan importeren? Vorige pagina vraag: Heeft iemand een goede, gedetaileerde tutorial over het 'installeren' van chants? Eerst al die .mp3 files los op een CD branden, ergens op de 360 playlists maken en deze importeren in FIFA? Beetje vaag allemaal, voor mij iig (360 is van m'n broer, dus nooit iets met harde schijf gedaan; nooit cd gebrand).
voor de liefhebbers om hem bij ajax te plaatsen als die het niet doet hier de link http://www.youtube.com/watch?v=RzvkHrSPF2k&feature=related
Ten eerste heb ik een cd met songs, maar kan hij er maar 1 tje op de xbox zetten. En verder weet k niet waar ik ze moet importeren. Zie ik nergens staan.