FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    :):
     
  2. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Carriere begonnen, na een aantal online wedstrijden, en het gaat niet echt lekker. 5 wedstrijden en maar 6 punten (met Ajax). Thuis met 0-1 van NAC verloren en ook van Roda verloren (1-2) Ik speel 4-3-3, maar ik kan weinig kansen crieëren. Moet gewoon veel oefenen.. Iemand een goede en goedkope aanvaller die snel is? en is de formatie ook goed?
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb ook moeite met het creëren van kansen. Weinig ruimte om wat te doen. Ben constant slidings aan het maken om de bal terug te krijgen :emo: Ja, deze FIFA vind ik een stuk pittiger dan de vorige :+
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan nou niet echt zeggen dat wereldklasse heel moeilijk is offline. Het zijn vaak wel rommelige wedstrijden, en ik creeër niet gigantisch veel, maar heb m'n eerste drie competitiewedstrijden met Feyenoord gewonnen...Misschien binnenkort maar overschakelen naar Legendary.
     
  5. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ?? niemand
     
  6. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees een paar pagina's terug, het antwoord is al gegeven ergens! Ik weet het niet precies, maar je moet een CD branden en deze in je xbox stoppen, daarna playlist maken en dan kan je ze erin zetten?
     
  7. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets, lukte bij mij niet, haha :thumbs:
    Het creëren van kansen is inderdaad lastig, maar dat is in het echt ook zo. Bij Fifa 11 was het juist teveel..
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Tevez is _O_
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb m vanmiddag ook ff gehaald, ook al twijfelde ik zwaar. Vond PES ook wel lekker spelen nl.

    Tot nu toe geen spijt van. Speelt beter dan de demo (meer rust om je aanvallen op te bouwen e.d.).

    Seizoen begonnen met Tottenham, veel sfeer, graphics zijn prima. Eerste oefenpot met 2-1 gewonnen op Legendary, bal wilde er niet echt in. Had 5-1 kunnen zijn. Wat dat betreft valt de AI van de tegenstander een beetje tegen.....

    Das tot nu toe mijn enige puntje van kritiek.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Snap niet helemaal het verschil tussen manager en spelermanager.

    Maar goed, nu een aantal wedstrijden gespeeld en dan vallen er uiteraard een aantal dingen op vergeleken met fifa 10:
    - in fifa 10 deed ik altijd vrij simpel schaar(-schaar)-slepen opzij (links of rechts). Dat gevoel is weg oid, doe nu steeds zo'n nutteloze actie. Heel jammer, want het was een simpel functioneel trucje dat makkelijker werkte dan kappen nog.
    - koppen gaat realistischer, in fifa 10 was het onrealistisch moeilijk.
    - Creëer om de een of andere reden heel moeilijk kansen (world class voorlopig)
    - meer waar ik even niet op kom :+
     
  11. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een CD met allerlei nummers erop maar hoe save ik die op me harde schijf van me xbox?
     
  12. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon wennen joh. Ik vind het wel lekkerder spelen als 10, gaat allemaal wat realistischer. Alleen soms heb ik zo veel balbezit en goede paasjes, maar ontbreekt de eindpaas, waardoor ik dus niet scoor. Maar goed, we blijven proberen :p
     
  13. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    haha weet ik echt niet, ik denk dat je het ergens kan overzetten in je xbox zelf. Probeer anders even google, want ik heb het verder ook niet geprobeerd..
     
  14. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat dat ik alleen nummers van me harde schijf kan opslaan in playlists, maar hoe krijg ik die nummers vanaf de CD op me harde schijf?|:-
     
  15. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker net 3-2 gewonnen in verlenging, Aduriz is echt een heerlijke spits!! Valencia wordt nogmaals m'n team in FIFA, dat is nu al duidelijk :)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  16. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel om een aantal teams te nemen: Tottenham Hotspur, Ajax, Schalke04, AC Milan of Sevilla :D
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Kun je die audiobestanden niet ook gewoon op een usb-stickie zetten?

    @boven, neem Schalke:)
     
  18. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een cd in je xbox doet staat er ergens linksboven Rip cd. Dat moet je doen.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ajax speelt echt heeeeerlijk _O_
     
  20. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Feyenoord juist lekker spelen, scoorde echt een fantastische screamer met Wijnaldum. Fer is wel erg overrated, die gast lijkt Schweinsteiger wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina