hebben rien en ik het nog wel over, ik dacht dat je een eigen club wilde beginnen ? Dan zou het niet handig zijn nl
Een club opbouwen moet je de tijd voor nemen. Die staat er niet 1,2,3. Dus op dit moment nog niks concreets.
Open eventueel een topic hier, er zijn vast genoeg mensen die bij het begin van fifa 11 naar een clup zoeken toen ik voor het eerste een club zocht kwam ik ook hier terecht en moet je zien waar ik nu ben *kuch* ego *kuch*
Ja maarja. Als Katti wil keepen, gaat er dus 1 veldspeler af. Ik ben altijd wel lekker actief geweest enzo. Daarom dacht iik misschien ken ik er dan alsnog bij
Iedereen FIFA 11 al binnen? Ik ben iig mijn Pro al volop aan het trainen. Heb wel zin in clubs an sich.
Ik moet fifa 11 nog kopen... Ik ga niet meteen heel erg hard trainen aan mijn pro in be a pro hoor. Ik begin eerst lekker een manager carriere waar ik me poppie in laat mee doen
Nouja volop trainen doe ik ook weer niet echt, hetzelfde wat jij gaat doen doe ik. Lekker managermode met mijn Pro in het team.
maar ik ga de game morgen halen, dus ik check jullie in de party? (niet al te lang, er moet ook nog gestudeert worden )
Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen, ik hou het in de gaten en als het niet loopt zal ik me verplicht voelen om FIFA te kopen en jullie uit de brand te helpen
haha Nou jongens ik zit nog beetje te kijken wat ik me me pro ga doen. Heeft iemand eigk een idee of dat gedrongen/gemiddeld nog wat uit maakt, de kracht gaat er niet van omhoog, maar hij wordt natuurlijk wel breder, maakt dit in de wedstrijd nog wat uit of is dit puur uiterlijk?
ik ben net gestopt, zondagmiddag misschien, morgen ga ik carrieremode en aan mn nieuwe website werken, en dat hoor je nog wel