[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt hier ook goed hoor.. even afwachten hoe het op de speakers zal klinken via de PS3, maar ik vond alle delen van GT goed geluid hebben, dus dit zal mij vast niet tegenvallen.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat vond ik absoluut niet. Totaal geen diepte, geen 'emotie' in het geluid. De meeste auto's klonken als matte stofzuigers. Te weinig bassen zegmaar. Hoop dat het allemaal verbeterd is.

3. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ze waren altijd wel wat vlak en mat inderdaad.. maar bruikbaar en niet storend slecht (vindt ik).

Dat gezegd, ik geloof dat het need for speed shift was die echt diepe ronkende motorgeluiden had.

4. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
  5. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok een F1 auto van GT5 zelf. Denk alleen niet een 2010 versie maar een 2007 versie want er zat namelijk ook een Ferrari F1 auto uit 2007 in de prologue. :)

6. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Moet haast wel.. de achtergrond is in ieder geval bijna identiek aan andere shots van die garage in GT5.

Mooi in ieder geval.. hoe meer open wheelers, hoe beter vindt ik.

7. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. JeePee

JeePee Guest

Dat is gewoon de Virgin van dit jaar hoor ;)

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    [yt]HztwEieQQf0[/yt]

_O_

10. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde eigelijk meer op dat het een F1 auto uit 2007 was. Dus niet meteen een Ferrari F1 auto. En codemasters heeft toch de licentie van de F1 2010 auto's? Dus lijkt mij sterk dat ze F1 auto's uit 2010 hebben het zou wel leuk zijn natuurlijk :)

11. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ziet er wel aardig uit maar ik zit echt niet op driften te wachten

13. JeePee

JeePee Guest

Op die poster staat gewoon de Virgin 2010. Dus niet alleen qua livery, maar ook qua auto, wat goed te zien is aan de neus en de achtervleugel ;) Of zoiets in GT5 gaat zitten weet ik niet, maar dat staat er op die poster :+

14. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja de tijd zal het uitwijzen of die Virgin erin zit of niet. Het maakt me ook niet echt veel uit aangezien ik GT5 toch wel koop :)

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Vanmiddag samen Flix naar het hoofdkantoor van Sony Entertainment geweest. Hebben daar een aantal spellen kunnen spelen, o.a. Killzone 3 in 3d, Move spelletjes, en als klapper op de vuurpijl GT5 in 3d _O_.

Shooters en donkere dingen zijn tot nu toe echt niet lekker speelbaar met 3d. Dus als je eenmaal s'nachts moet gaan rijden met rally zie je echt geen ene fuck 8). Het beste spel om in 3d te spelen was nog GT5. Het dashboard-view zag er werkelijk godsgruwelijk uit. De handschoentjes van de rijder en het gehele scherpte diepte plaatje was super!

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarom shooters niet?

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Komt echt super veel op je af, en op rustige momenten kan je alleen maar genieten 8). Het is misschien ook omdat je het niet gewent bent.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat boeit mij dat fucking 3D. Hoe speelde het? Hoe klinkt het?

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vond het ronduit kut spelen moet ik zeggen.
    Het 3D was wel tof, zeker in de cockpit view, alleen het is niet meer dan een gimmick in GT5. Enigste wat 3D is, is dus de cockpit view en de metertjes/HUD en als je in 3rd person view zit, dan ziet je auto er 3D uit. Diepte op de baan had ik niet gezien.

Wat gameplay zelf betreft: Sja... Heb zowel met stuur als met controller gespeeld en beide vond ik nogal kut. Met controller is het of vol gas/rem of niet rem/gas. We konden alleen met X en vierkantje gas geven/remmen, niet met de triggers en dat is juist iets wat ik wil. Nou konden we niet bij de opties, dus misschien dat het in de full versie wel kan.
    Daarnaast waren de auto's achterlijk slecht bestuurbaar. Soms leek het alsof je op een ijsbaan reed. Dan was je aan het remmen, rem los, rustig insturen en soms vloog je ineens weer letterlijk 3 rondjes. Maar dan ook echt spontaan. Het voelde een beetje alsof je eerst een echte sim aan het spelen bent, wat plotseling omslaat in een arcade racer dat heel wild stuurt.
    Ook miste ik echt de snelheidssensatie. Op een gegeven moment reed ik 120 km/h in een Lambo en het leek alsof ik 50 reed.

Geluid hebben we niet zo heel veel van meegekregen gezien het niet zo heel hard stond en er 12 andere tv's aan stonden te bleren.
    Hoewel je in die drivers seat wel surround had, en dat klinkt wel tof.

Daarnaast waren er ook nog redelijk wat bugs. Zoals dat de baan ineens verdween8)

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Er zit drukgevoeligheid in de knoppen, tenzij dat nog niet in deze demo-versie zat. Heb verder ook het gevoel dat je erg Forza-/Xboxgericht bent, klopt dat? :+ Speel je weleens Gran Turismo?

Hoe verhielden de physics zich bijvoorbeeld t.o.v. Prologue/die Nissan Time Trial demo? Reed het net zo gevoelig als de laatste of toch wat arcaderiger als Prologue?

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina