Wil wel eens zien hoe de zombie mode er dit keer uitziet. Als het even goed is als WaW toen, dan ben ik al tevreden.
Zoiets zit er ook in. http://www.gamer.nl/nieuws/61357/activision-bevestigt-aanwezigheid-zombies-in-black-ops
dit word echt lache denk ik zombies in een laboratorium in van die witte pakjes doet me een beetje denken aan de film I'm a legend
Het gaat denk ik alleen maar beter worden hoor ! Als je kijkt naar hoe de eerste zombie was en Der Riese is het echt op talloze manieren verbetert. @Lenny: Dat is geen special ops hoor. Dat is 'gewoon' een potje waarin jij met vrienden tegen bots kan spelen soort van private match dus waarschijnlijk
Ja absoluut...Nazi Zombies begon al heel cool met die ene map in het huisje, de tweede vond ik zelf wat minder ,de derde ook en de vierde was geweldig. Toen ze met Der Riese kwamen, introduceerden ze ineens allemaal nieuwe wapens en die upgrade kamer. Fucking bruut gewoon. Terwijl je vaak bij nieuwe DLC voor een COD game vaak alleen nieuwe maps krijgt maar niks echt vernieuwends.
Ik heb WoW nooit online gespeeld, kan iemand me uitleggen wat die zombiemode precies inhoudt en wat er zo geweldig aan is?
Het geweldige aan zombie mode is...zombies. Je bent dus in een gebied. Vaak een huis. En dan komen er allemaal zombies naar je toe, en je moet samen met je team ervoor zorgen dat ze je niet te pakken krijgen. Dit kan alleen door goed te plannen, goede tactiek gebruiken, en vooral geluk hebben. (kut beertje) Als je zegt dat zombiemode niet leuk is heb je gewoon geen vrienden.
Ok, dat klinkt nog wel leuk, ik kon het zombiethema niet echt rijmen met de COD maar het concept van de oneindige stroom vijanden die je af moet slaan met een goed georganiseerd team klinkt wel leuk.
Jaja De achievements bevat wat spoilers dus kijken op eigen risico Spoiler /Edit: http://nomorepainkiller.blogspot.com/ daar staat het wat duidelijker
“Insert Coin” Access the terminal and battle the forces of the Cosmic Silverback in Dead Ops Arcade die achievement dead ops arcade ? een nieuwe co-op mode ?
Hmm ik gok van wel is toch OOK een soort van reclame om mensen die normaal niet online spelen toch in de multiplayer te krijgen