FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lijkt net of sommige spelers geen pupil hebben 8) ziet er freaking eng uit.
    Net 3 - 1 gewonnen van Barca met Ajax, heerlijk om van een 0 - 1 achterstand terug te komen door een hattrick van El Hamdaoui _O_
     
  2. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens man. FIFA World Cup werkte het nog wel prima, heb mooie aanvallen opgezet met de CPU en het halve ster land Suriname, dat ik had gekozen. Ik speel nu bij Ajax, met gasten met een gemiddelde rating van 75, maar ze lopen constant tegen de cpu. Kunnen niet goed passen, noch scoren. Ik vond het veel beter werken in FIFA World Cup
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Vooral als je keeper bent is het drama :emo:
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Serieus, wat een trieste mensen online.
    1 probeerde continue te disconnecten, 1 gaat gewoon niet meer spelen, 1 leaved, enz.
    Vooral dat niet meer spelen is echt irritant..
    Wel lekker hoeveel punten je krijgt als je 2x met Ajax van Barca wint. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  5. stressley 0172

    stressley 0172 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP!!!!
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Kansen afmaken gaat mij nog wat moeilijk af, keepers maken echt ongeloofelijke reddingen... maar positiespel gaat soms echt heerlijk.

    Hoe hebben jullie trouwens de control settings staan: Is er iemand die met alles op manual speelt? Er zijn weer wat nieuwe opties bijgekomen zag ik...

    Muziek is ook weer lekker trouwens!

    Charlotte Gainsbourg - Trick Pony :thumbs:
     
  7. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Manchester City wordt mijn team.

    Tevez_O_
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De auto-switching op Air Balls is echt een geniale toevoeging! Alleen bij voorzetten switcht ie automatisch naar de goede man, rest doe je zelf _O_.

    Ik doe nu (nog) alles op assisted, behalve crossing en shooting: assisted.
     
  9. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een te zieke goal online gemaakt vanuit een vrije trap! Ik overtref dit niet snel, denk ik.

    Klik
     
  10. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0

    denk je dat het nog aangepast gaat worden? want dit slaat echt helemaal nergens op gister gehaald erger me nu al.. ook het online werkt nog voor geen meter alles loopt vast.. bij mij:p
     
  11. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat hoe hoger je online komt hoe meer je Real Madrid/Chelsea/Barca/Man U tegen komt=(

    Vooral Real Madrid is lastig met Ronaldo die veel te goed is
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niet veel te goed IMO. Als hij in het echt in vorm is, is hij gewoon zwaar goed. Hij is ook weer niet overpowered IMO, gewoon goed.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb Barcelona, Chelsea en Real Madrid toch echt HARD op de kloten gegeven met Arsenal. Die ploeg tikt echt geweldig.

    Bepaalde ploegen laten het spel ook sneller lopen. Chelsea gaat "langzaam" maar degelijk en met hun verlies je de bal niet zo, maar met Arsenal gaat het als een speer.
     
  14. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Dan moet je gewoon goede rugdekking geven, het is wat zwaarder maar je bent niet kansloos idd. Al blijven er natuurlijk momenten waarbij je denkt:

    HOE THE FUCK KOMT HIJ HIER LANGS?!?!?!

    maar ach..
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Nog anderen mensen die een nat 2 verbinding hebben maar in fifa 11 het spel de verbinding moderate aangeeft in plaats van open. Of is dit normaal achter een router? En hebben anderen dit ook. Alles doet het wel gewoon online.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2010
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    In FIFA10 kon je de bal stil leggen en schermde je jezelf ( inclusief bal :+ ) af. In FIFA11 is dit NOG beter. Je kan hem bijhouden en met de trick-stick je tegenstander een dikke panna geven.

    Ohja, hier mijn eerste vrije trap goal. Online ook nog eens :) TEGEN Barcelona! :+

    Fabregas is koning!
    http://www.easports.com/media/play/video/38842718
     
  17. Achillias

    Achillias Guest

    Graag antwoord.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Niet zo ongeduldig. En het is nog 's laat ook. Heb je al gekeken bij je NAT Status @ je Dashboard?
     
  19. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff, net offline met Graafschap tegen ADO, veeel meer balbezit enzo maarja, kansjes creëren lukte niet... en toen kwam Bulykin voor de 0-1... :mad: HIJ IS EEN HELD!!!!
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Wat ongeduldig, lees jij eigenlijk wel goed. Ik betwijfel het namelijk. Zoals ik al eerder aangaf, maar goed voor de mindere lezers nogmaals. Ik heb een nat 2 status. Dit houd in, communicatie met de servers werkt naar behoren. Aangezien het hier om een router gaat kun je (bijna) nooit een open (nat 1) status hebben. Wat ik mij alleen afvraag is namelijk: zijn er anderen ook met ''moderate'' in het fifa 11 met een nat 2 connectie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina