FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jij kraakt echt iedereen af die je wilt helpen, weet niet of je het gemerkt hebt?
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Ik vraag niet om hulp, beter lezen, er wordt een vraag gesteld en geen probleem voorgelegd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2010
  3. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje over de virtual pro:

    mijn poppetje moet een beetje een aanspeelpunt/doelpunten machine worden, in de vorige fifa had ik een bakbeest, en nu wil ik dat weer maar het fysieke zit wat realistischer in elkaar in deze fifa11.

    Maar nu zat ik net dus een beetje te kloten met die specs, en toen viel mij op bij het punt van 82-83 kilo (83 is het punt waar vanaf je hem gedrongen kunt maken) dat hij dan bij 83 wel minder snelheid enzo krijgt maar als je hem dan gedrongen maakt komt er geen kracht bij....

    dus is mijn vraag: maakt het nog wat uit als ik hem gedrongen maakt of gewoon gemiddeld qua duels enzo ingame aangezien zijn specs niet omhoog gaan? :confused:
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je "die je wilt helpen" er af haalt blijft het ook een goede zin.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit:
    Is anders aardig ongeduldig. Zeker als je na nog geen 10 min al zo'n reactie plaatst....
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Leuk om zo bot te doen tegen leden die je proberen te helpen, daar maak je echt vrienden mee. Verder zeg je het volgende; "Aangezien het hier om een router gaat kun je (bijna) nooit een open (nat 1) status hebben." En dat is niet waar. Daarbij komt nog dat je niet kunt verwachten dat mensen je direct na 10 minuten gaan helpen, zeker niet als het half 12 is. Maar goed, ik ga geen moeite voor je doen, je zoekt het maar zelf uit.
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Mensen, soms komt een stukje tekst wat botter over, dan de bedoeling was. Achillias komt hier ook al wat langer en is echt de rotste niet hoor ;)

    Dus weer lekker over Fifa bomen :thumbs:
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Alleen is hij niet alleen vandaag zo bezig ...
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Sure en ook nog is in het gespot topic en eerder in het FIFA topic. :)

    -----

    Het was even inkomen (duurde 4 potjes! :+), maar nu snap ik wel hoe het werkt. Het is nu helemaal niet zo chaotisch meer.
    Ajax speelt geweldig, like I said before, tip van mij is om die ene optie te veranderen, weet even niet uit mijn hoofd welke het is.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En iedereen die met hem in discussie gaat kan niet lezen volgens Achillias zelf. ;)

    Nou, slaap lekker!
     
  11. Achillias

    Achillias Guest

    Luister knul, het kan behoorlijk lastig zijn voor mensen zoals jij om goed begrijpend te lezen en duidelijke argumenten te hebben. Maar zo'n stupiditeit zie ik zelden voorkomen. Het staat gewoon duidelijk in de tekst beschreven die je aanhaalt."Aangezien het hier om een router gaat kun je (bijna) nooit een open (nat 1) status hebben."

    Nergens wordt de suggestie gewekt of gesuggereerd dat dit utopie is. Sterker nog, de stelling klopt ook nog eens. Maar goed, ik neem aan dat je dit waarschijnlijk niet kunt onderbouwen zoals gewoonlijk en ook niet met feiten aan kunt komen. Wellicht had ik ter verduidelijk moeten aangeven dat nat 2 op de PS3 in vergelijking met de xbox 360 termen strict, moderate, open voor open staat. En nat 1 inhoud dat je playstation of xbox rechtstreeks op het internet aangesloten staat. Maar anno 2010 heeft niemand nog een 1 poorts modem in zijn woning staan. Maar goed misschien heb ik je overschat. Nadenken kun je in ieder geval niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  12. Achillias

    Achillias Guest

    Ferron die iemand op zijn Nederlands wilt wijzen, dude. Zet je zelf niet voor schande. Ik hoef alleen maar in je post historie te kijken om je faliekant onderuit te halen. Dom kind.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Welk optie ? Tell me!!!
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Internetheld:emo:.

    Anyway, is fifa 11 nou echt een verbetering tov 10? Ik twijfel sterk namelijk. De demo sprak mij niet echt heel erg aan. Natuurlijk gaat hij wel in huis komen, maar kan ik niet beter wachten tot hij wat goedkoop is? Twijfels..
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Internetheld? Informatie lezen en je tenminste verdiepen in de terminologie als je wat opschrijft. Maar goed, retards zijn ook nodig om de straten schoon te vegen in dit land. Heb je al wat kunnen vinden als schoonmaker.
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel realistischer, maar daarnaast ook een stuk frusterender en moeilijker. :9
     
  17. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb nu een seizoen gespeeld en vind het allemaal nog vies tegenvallen.
    Zitten erg veel bugs in de game.

    Zo heb je tussendoor filmpjes van spelers waarin statistieken te zien zijn.
    In die filmpjes zie je ook andere spelers lopen die soms transformeren in andere spelers, heel apart.

    Ook was ik bij het begin van het nieuwe seizoen een speler gewoon kwijt.
    Contract liep nog door en hij was ook nog niet zo oud, 26 volgens mij.

    Het Nl commentaar is echt superirritant. 40x per wedstrijd tackle dit, tackle dat. En dankzij een post van iemand hier op het forum zie ik steeds een tekkel voor me. :'-(
    Heb 'm al op Engels gezet maar vind bij de Eredivisie het NL commentaar beter passen.
    Ook de NL vertaling is echt slecht gedaan. Dingen als AZ biedt op Didulica, waarin de game dus bedoeld te koop zetten.
    Of je positie staat ter discussie, terwijl je alles wint.

    Vind het tov Fifa World Cup echt geen verbetering.
    Volgende week PES maar eens echt een kans geven.

    edit:
    Ga lekker naar bed man! Wat worden kinderen toch vervelend zeg , als ze moe zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Serieus, stop making a fool out of yourself.

    Je kan jou NAT probleem overigens ook gewoon op Internet zoeken. Verschillende mensen hebben namelijk verschillende providers. Deze kunnen ZELF ( ligt aan je abbo ) het NAT typen instellen.

    GodSmack, dat was ik van de tekkel.
    Je klaagt trouwens ook echt over dingen die geen invloed hebben op het ingame spel. Het commentaar kan ik begrijpen, maar dat ik statistieken kan zien ingame heeft geen invloed op mijn spel. Misschien meer oefenen?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas op! Je probeert hem te helpen.:F:
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    De enige fool, die ik hier zie ben jij. Nogmaals, aangezien je de essentie niet begrijpt of door je beperkte vermogen niet kunt zien. Er zijn geen problemen. Alles werkt. Maar daar gaat de discussie niet over, onderontwikkeld kind.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina