FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het allemaal wel meevallen kwa verbeteringen.
    Heb hem vooral gehaald omdat ik het weer fijn vind dat alles up to date is.
    Maar vind het ook fijn dat de ballletjes er net weer ff anders in gaan, want als je een heel jaar fifa speelt dan heb je na een tijdje alle goals wel gezien.
    Enige echte verbetering is dat pro passing systeem, ja dat is best leuk maar maakt opzich ook niet zoveel uit, heb je ook zo door.
    Ik ben weer blij met een nieuwe fifa en ik vind hem lekker spelen, maar ik vind het kwa verbeteringen weinig bijzonders..
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Knul, als je ongesteld bent kan je beter niet op het forum komen. Moeilijke woorden gebruiken kan elke kneus. Dat bewijs jij maar weer eens _0/

    Hier heb je een tissue, en ga nu maar ergens anders huilen.
     
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    - Soundtracks
    - Eigen sounds toevoegen
    - Be a pro keeper

    Al met al kleine aanpassingen, maar maken het toch nog meer compleet.
     
  4. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor die tekkel. :D

    Maar wat ik bedoel is dat Fifa prefereert realistisch te zijn en dat imo niet is.
    En bugs in een game waar een jaar aan is gewerkt in een franchise die al 16 jaar bestaat?

    Vind het voetballen niet slecht gedaan en snap ook wel dat de game daar om draait maar vind al die foutjes erg vervelend.
     
  5. Achillias

    Achillias Guest

    Knul, als je telkens alle hoeken van het veld ziet inhoudelijk, en je geen argumenten meer hebt. Doe jezelf een plezier en Get the fuck out of here. Je bent te simpel. Een verstandelijk gehandicapte zou het nog van jou weten te winnen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening zitten er TE veel bugs in. Ging een uurtje geleden met een vriend CSKA tegen Zenit spelen. Daarna ging hij even iets anders doen, dus ik ga ff 1 tegen 1 ranked doen. Neem ik AS Roma. Krijg ik de gehele spelers selectie van CSKA ipv Roma. Maar wel alle shirts en logo's. |:-
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    FIFA is echt lastig!
    Het lukt me nog steeds niet echt om een degelijke aanval op te zetten. Ik heb het vermoeden dat de nadruk net wat teveel op het passen ligt...
     
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Edit: hij is weg. :+
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ja slechte timing :lol:
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem wel toepasselijk. *)
     
  11. Achillias

    Achillias Guest

    Zoals de mensen in de PES topic wel eens zeggen. ;) Je moet het de tijd geven, dan kom je er van zelf in. Beginnen deze twee spellen toch wat op elkaar te lijken voor sommigen ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor het de mensen ieder jaar zeggen bij een nieuw deel. :+
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dat snap ik wel. Maar mijn punt is: voetbal is niet ALLEEN passen. Het is een goede afweging tussen individuele acties en teamsport. In FIFA kan iedereen even goed passen en dat is een beetje jammer.. Dat haalt het individualisme ietsjes weg. Daarnaast komen wel erg veel passes aan, ook als je hele lichaam verkeerd staat geeft ie nog steeds een 120 graden pass!
    En die netjes in goal moeten ff worden veranderd :+
     
  14. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de aannames zijn imo verbeterd. Een Andre Bahia neemt moeilijker een bal aan dan vd Vaart. Het passen zijn verdedigers ook beperkter in dan middenvelders.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die Internet Hooligans tegenwoordig. :lol:

    Misschien zelf ooit eens een poging ondernomen om inhoudelijk over iets te discussiƫren? Lijkt mij niet. Enigste wat jij doet is belediging na belediging naar iemand z'n kop smijten in de hoop dat hij onder de indruk is van jou woordenschat? Omdat jou gewenste antwoord er toevallig niet tussen zit wil niet zeggen dat je iedereen maar moet afkraken omdat je jezelf superieur voelt. Of wel soms?

    Gelukkig kan ik een verstandelijk gehandicapte nog de indruk geven dat hij kan winnen. Jou situatie is echter volkomen hopeloos. _0/


    Zo, die staat ook weer op de IGNORE lijst.

    Voor de rest vind ik FIFA11 best een tof spel. Zeker beter dan FIFA10. De animaties en de balans tussen spelers is veel beter. Ik kan nu met Penders een POGING ondernemen om Ronaldo van de bal te zetten. Is allemaal net iets verfijnder.

    Tyrant, jij hebt FIFA11 toch niet? Ben wel benieuwd wat jij nou van de uiteindelijk PES vind.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Huh echt joh? Dat is toch wel raar, want dingen als passen worden niet door positie bepaald toch? Volgens mij zijn de beste mannen met lange passes toch echt centrale verdedigers 8).
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij heeft het natuurlijk over de korte pass.
     
  18. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    hhoe kan je in manager mode je spanning van je net veranderen?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ok ja dat is wat logischer ;).
    Morgen nog maar ff proberen. Haal de game wel uit de budgetbak, eigen chants toevoegen is echt koning!
     
  20. Achillias

    Achillias Guest

    Daar ben ik het met jou niet mee eens ;). Juist in deze Fifa probeert EA zich te onderscheiden met pro passing, wat PES niet heeft. Niet elke speler is in staat om met goede passes te strooien. Daarnaast vind ik juist wel dat er een goede balans is tussen team en individuele acties. Als je het toch te makkelijk vind zou je kunnen overwegen om alles met manual te spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina