FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    PES heeft dat ook maar alleen heeft EA het een naam gegeven.
    Bij de demo van PES hoef je maar een klein tikje naast je teammaat te mikken en de bal rolt richting zijlijn.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Gek zeg, ik heb PES er helemaal niet bij geroepen :+.
    Nu je erover begint, het is wel duidelijk dat jij PES nooit gespeeld hebt he? ;)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Pro-Passing maakt overigens niet veel uit. Ik heb voor de Achievement ( die Manual Crap ) alles eens op Manual gezet. Zo bezet je wel veel meer van het veld zelf. Best leuk om te doen. Zo kan je zelf ook ruimtes inlopen ...
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet vaak wel lachen om mensen die allemaal moeilijke woorden gaan gebruiken op een forum om slim over te komen.

    Ik vind het trouwens vaak wel een rommeltje op het middenveld. Soms staan ze zo dicht op elkaar dat je er bijna niet uitkomt of je passt weer eens tegen een tegenstander aan. Zal wel even wennen zijn denk ik.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad wennen, gebeurd bij mij niet heel vaak meer.
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me ook weer op viel:

    Zodra je naar voren rent richting spits en randje 16 dat de spits niet vrij loopt maar in een kring van 2 meter naast je blijft lopen. Dit was ook in fifa 09 zo.
     
  7. Achillus

    Achillus Guest

    Rampage,doe jezelf een plezier, jezelf zo openlijk te kijk laten zetten op het internet is zeldzaam. Maar goed, zoals gewoonlijk is het weer vooral niks, geen argumenten hebben. Iets stellen terwijl je dit niet met feiten kunt onderbouwen. Sterker nog ik kan tig quotes van mezelf plaatsen waarin het tegenoverstelde bewezen wordt. Maar een hopeloos geval zoals jij blijft nu eenmaal hopeloos.

    ------
    En dan nog even een bericht voor de mod die mijn normale account een tijdelijke ban heeft gegeven, als je niet met twee maten kunt meten doe jezelf dan een plezier, en stop ermee. In zoiets simpels al kunnen falen. Er zijn genoeg andere mensen die ''het'' moderaten wel in hun vingers hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb jou niet uitgescholden.
    Ik heb een poging gedaan om jou te helpen. Sterker nog, ik werd voor iemand erger dan een verstandelijk gehandicapte uitgemaakt. Heb ik jou uitgescholden? Niet dus. Jij bent daarentegen al een hele tijd mensen aan het irriteren.

    Vervolgens maak je een 2e account aan en ga je nog eens lekker verder tegen Moderators / Administrators. Zie je over 3 maanden wel weer.
     
  9. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Steekpasses wel enigszins overpowered zijn, vooral als je ze geeft op super snelle spelers zoals Ronaldo
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nee nee! Ik baseer dit voorlopig nog op een demo en een speelsessie bij mn maat (helaas zijn al m'n vrienden afgestapt van de PES religie ;)).

    Anders hou je de eer gewoon aan jezelf en ga je naar een intellectueel forum als tweakers? Het is natuurlijk duidelijk dat dit hele forum veel te min is voor jou. Excuses daarvoor!
     
  11. Achillus

    Achillus Guest

    Over vergeetachtigheid gesproken, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dude je bent een en al een grap, en je hebt het zelf niet eens door hoe dom je wel niet bent. Daarnaast zie ik nergens die ''poging'' waar jij het over hebt staan. Wellicht heb jij daar een andere definitie voor maar ik hou het op een beperkte vocabulaire en niet weten wat de betekenis van bepaalde woorden zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Lol ik wilde hetzelfde zeggen over jou, maar blijkbaar ken jij de uitdrukking ook al ;).

    @Rampage: ga jij nog wel PES kopen als die wat goedkoper is? Doe ik hetzelfde met FIFA ;).
     
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van je ban! Je was echt een aanwinst voor dit forum!:)

    NOT! 8)
     
  14. Achillus

    Achillus Guest

    Tyrant, volgens mij ben je in de war, je stelt namelijk definitie van je eigen ''ik''vast. Goed dat je wakker wordt. En nu wegwezen schooier.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is 1:20, ga nou eens naar bed ventje. Wat ben jij vervelend midden in de nacht. Of vervang je tampon een keer, kan zijn dat hij is gaan ontsteken.

    Gelukkig smijt ik niet met "dure" woorden en ben ik door iedereen te begrijpen. Dit forum is te laag voor jou, rot dan ook gewoon op. Ik ben alles behalve vergeetachtig. Als jij dat uitschelden noemt moet je zelf maar is naar de betekenis van bepaalde woorden zoeken. _0/ Als je overigens jezelf te tof voelt om gewoon down-to-earth te praten raad ik je een baan als leraar aan. Misschien wel wat voor jou, kan je immers ook mensen domineren. Misschien kan je dan zelfs ook nog eens aan een meisje komen. Oh, nee. Dat is fout :+

    @Tyrant,

    Ik denk het wel :) Maar dan moet hij wel erg goed zijn. Vond de DEMO alles behalve goed. Late reactie en de bal ( met die voorzetten vanaf de zijkant, al lopende dus ) deed de AI vrij weinig. Ik wacht wel even af wat de PES-Boys d'r van vinden.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  16. Achillus

    Achillus Guest

    Mijn vooroordelen over jou wordt maar weer eens bevestigd. Je bent niet alleen simpel en dom, maar ook makkelijk weg te counteren. Vooral over koetjes en kalfjes gaan hebben ''jong'' inhoudelijk ben je weer eens op je plaats gezet. Iets stellen, en dan niet thuis geven als dit met argumenten weerlegd wordt. Zeg eens waar staat die zogenaamde ''hulp'' van jou beschreven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  17. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind jij van Fifa?:+
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Het is toch echt van de zotte dat ik mezelf nu moet gaan quoten.


    Voor de rest hoef je tegen mij niet echt tof te gaan doen om je vocabulaire vermogen even te showen. We zitten hier immers op een forum en ik denk niet dat het iemand ook maar wat boeit als jij hier even Scrabble komt spelen. Of wel soms? Misschien is het verstandiger om je eigen gewoon koest te houden i.p.v telkens maar weer een nutteloze post neer te gaan zetten. Je kan wel mooie praatjes hebben, maar inhoudelijk kom je ook niet ver. Het is gewoon lachwekkend. Allemaal één grote herhaling.

    Dat is het voordeel van Internet hé Achillus. Je kan zijn wie je wil zijn. Keer op keer reageer ik op jou posts en keer op keer snap je gewoon de intentie niet.
    Dus, let me spell that out for you;

    GET THE FUCK OUT. Dwaas :+
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is grappig. Ik ben als moderator aangenomen omdat ik het schijnbaar wel in mijn vingers heb. Voornamelijk ook omdat ik niet met twee maten meet. De taak om vervelende members op vakantie te sturen past mij als een heerlijke winterjas bijvoorbeeld.

    Om dit bruggetje even te verduidelijken. Tot over drie maanden Achillias.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Is dit niet jou eerste ban Mtthz? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina