FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ouderwetse fight met Rampage. Tijden veranderen niet :').

    Anyways, net met 2-0 gewonnen van de Spurs met Ajax.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij had geen fight met mij hoor. Maar ik probeerde hem te helpen, werd me niet in dank afgenomen zeg maar. Gelukkig veranderen de tijden niet. Zit niet voor niets op een forum, moet er wel voor zorgen dat Moderators / Admins wat te doen hebben hé :+
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, maar het valt gewoon niet zo vaak op.

    Anyway. Laten we gewoon weer verder gaan waarvoor dit topic bedoelt is. Dus praten over één van de beste footies. (Na PES dan:cool:)
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Soundtracks zijn sowieso geen verbetering....
    Dat is normaal dat je wat nieuwe nummers hebt, net als dat de transfers up to date zijn.
    Be a pro keeper is leuk, maar wie wordt daar nou echt blij van?
    Eigen sounds toevoegen vind ik zeker een goede toevoeging!
    Vind ik echt gaaf.. Maar ik vind gewoon de verbeterpunten dit jaar erg karig.
    Als je het verschil zag tussen 08 en 09, dat was erg groot.
    Het verschil tussen 09 en 10 weer, weer grote stappen vooruit.
    Nu is het gewoon een beetje hetzelfde.. Een klein stapje vooruit.
    Ik vind het niet erg hoor, maar had stiekem op wat meer verbeteringen gehoopt.
     
  5. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wel, maar toch hebben ze ook veel kleine dingetjes aangepakt. Animaties, balans tussen spelers, etc. Speel maar is veel potjes fifa 11 en daarna fifa 10, dan zie je dat er toch best wat veranderd is. Fifa 10 was ook aardig goed, dus misschien beter dat ze niet geheel zijn overgestapt op weer iets nieuws. Maar er mist nog wel het 1 en ander ja en jammer van de vele bugs die er nog inzitten..

    Trouwens, wat een grap is die achilles zeg. |:-
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  6. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf de modus speel als keeper gaaf vinden, en ook erg lastig als je keepen op manual speelt. Mijn eerste goede redding :p http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38987503
    Hoe komt het dat er staat amateur ? ik speel op wereldklasse, om mn verdiensten als keeper te halen
     
  7. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, gave redding :D
    Tip: Voor de mensen die weinig kunnen scoren, koop een goede lange spits en ga voorzetten geven. 5/10 keer scoor ik wel een doelpuntje in een wedstrijd. Ook gewoon schieten van afstand. Een corner kan altijd helpen :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  8. James Pond

    James Pond Guest

    Mooie redding! Maar als je filmpjes upload staat er altijd bij amateur :).

    Wat een kneus btw, die Achillias ofzo :lol:. Die snapt het echt ff niet meer volgens mij.

    Hier nog een mooi goaltje dat ik vannacht had gemaakt :

    http://www.easports.com/media/play/video/38935994
     
  9. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg een update, wat is er gefixed ofzo?
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren toch erachter gekomen hoe je jezelf makkelijk vrij speelt en alleen op de keeper kan gaan.

    Ga een-tweetjes aan waar de spits als eerste passt. Hij gaat meteen diep zonder dat er ook maar 1 verdediger meeloopt. Je moet het even onder de knie krijgen en de passes moeten ook wel goed zijn. Maar daardoor sta je redelijk vaak 1 op 1.
     
  11. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    vanmiddag toch maar ff ophalen
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dadelijk nog maar even online spelen !
     
  13. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Carreer begonnen met Barça.

    Eerste wedstrijd tegen de graafschap (friendly).

    Messi krijgt me toch een doodschop!:F:

    40 dagen geblesseerd 8):cool::+:'-(
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Een vraag? hoe verdien je nou geld in manager mode? ben nog steeds bezig met me eerste seizoen maar wil toch wel eens wat geld verdienen!
     
  15. Achilleas

    Achilleas Guest

    Rampage, allereerst, los van het feit dat jou inhoud zoals gewoonlijk matig tot zeer zwak is maak je daarnaast totaal geen indruk. In verre van. Je diskwalificeert jezelf. Jou manier van schrijven is kinderlijk, argumentatie ontbreekt en lezen kun je niet. Het is eigenlijk van de zotte dat een kind zoals jij faliekant faalt in het begrijpend lezen van teksten. Hoe vaak, en hoeveel keer moet ik jou op je plaats wijzen, ver en onderin in een kelder. Voordat het kwartje valt. Enfin. Om je argumenten zoals gewoonlijk weer eens onderuit te halen.

    Feiten zoals zij genoemd zijn:
    Kun je we lezen ''knul''? Ten eerste, er wordt nergens de suggestie gewekt dat er ook maar enigszins problemen zijn met het online gedeelte. Ten tweede, in de post hierop wordt er aangegeven dat hulp niet aan de orde is aangezien er geen problemen zijn maar een vraag gesteld wordt. En ten derde het stellen van een nat probleem, is los van het feit dat het niet aan de orde is (lezen kan moeilijk zijn voor zwakbegaafden zoals rampage) ook totaal niet relevant. Daarnaast is de quote dat je aangeeft niet het bieden van hulp maar een verwijzing naar ''het internet'' om het ''probleem'' op te zoeken.

    Gut, laten we het op een gevalletje K.O. houden.

    En nu WEGWEZEN SCHOOIER. het is te simpel:emo:.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  16. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervuil het topic niet. Je hebt niet voor niks een ban.
     
  17. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie online al tegen een Live Season Inter gespeeld? Sneijder schiet echt alles in vanaf de 25m=(
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588

    Voor alle duidelijkheid quote ik je nog eventjes Achillias.
    Jij bent gewoon een ongeduldig mannetje dat blijkbaar niet begrijpt dat hulp een luxe is op het internet. Misschien dat je papa en mama alles doen wat je vraagt, maar als jij om half 12 iets vraagt en 10 (!) minuutjes later je geen antwoord hebt, moet je niet de boel bij elkaar gaan zitten janken.
    Dat hele gedoe hierna komt gewoon omdat jij besluit de hele boel bij elkaar te schreeuwen en vooral een storm in een glas water bent.

    Ik zeg, ga nu maar gewoon weg, en kom aub niet meer terug.
     
  19. Achilleas

    Achilleas Guest

    Wat jij vindt, dat interesseert me niet. Echter probeert iemand hier constant te hameren op een gestelde probleem, wat a niet van de orde is, b totaal niet ter zake doet en c ik laat ik mij niet beledigen door een ondergeschikte. Sentimenten doen mij niks. Faler.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2010
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Probeer ook eens in te zien dat jij degene die hier begint met bot reageren. Ten minste, zo kom je over. Begrijpelijk dat jij je niet laat beledigen, maar doe niet zo uit de hoogte. Niemand is ondergeschikt aan jou. Dat toontje van jou op het forum straalt namelijk niet echt veel vriendelijkheid uit. Misschien moet je eerst naar jezelf kijken voordat je anderen veroordeelt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina