bleh bibi, Elize \o/ Ze mag wel wat vaker in beeld. Dat Joker ook modellenwerk aangeboden had gekregen in Groningen haha
lol grappigste en meest herkenbare stuk "hey kijk een grote berg" \o/\o/ Hmm ja een berg:{ Deze lompheid was mooi, verder, dat ze die wedstrijd gingen verliezen was voorspelbaar. Andere team had goede amateurs en wilden even op tv komen. Ik snap btw niet wat iedereen tegen die Sniper heeft, wellicht arrogant? maar iedereen loopt elkaar daar toch te fokken van tijd tot tijd (bv foto shoot)
Stuk bij Edwin Evers -> Evers zelf Leuke episode alleen nu hebben mensen opeen gevoelens, wat een watjes
Ik vond het zeer leuk, maar moet bekennen dat het nu eigenlijk steeds een herhalingstukje aan het worden is. De shock die het bij mij losmaakte na de eerste uitzending bekeken te hebben is er wel van af, de humor blijft grappig, maar wordt steeds meer schaars.
Wat is dit programma eigenlijk dodelijk saai man.. t was leuk voor 1 aflevering, maar er gebeurt echt geen e-ne reet.
Idd. Sniper zit gelijk onder plak en doet geen fuck meer. Jokertje is gewoon een onzeker ventje Sterretje is ook verliefd in een keer Bibi wil er helemaal niet zijn. En voegt verder helemaal niks toe. Geen grote bek ofzo. Klein lief meisje maar dat wil je niet hebben in de show Die andere meid ligt alleen met Sniper in bed. Matsoe Matsoe is wel tof en Barbie is gewoon te erg en zonde van de zuurstof. Ik zeg kijk Jersey Shore.
Sniper heeft geen fuck uitgevoerd vanaf aflevering 1 samen met little princess. Jokertje en matsoe matsoe blijven gewoon leuk, allebei op stap dan gebeurd er nog wat. Om barbie kan ik ook lachen en die hoort ook mooi in dit programma. Maar na deze 3 hebben ze de verkeerde mensen uitgekozen. 8 hagenezen waarvan er maar 4 het refreintje van oh oh den haag kent. Die neem ik niet serieus. Ook het woordje "ouwe", dat is zo noord hollands (amsterdams) als het maar zijn kan. Maar blijf wel kijken, matsoe matsoe heeft gewoon mooie one liners.
Mwah ik vind sterretje nog steeds het vetst. - Sterretje - Matsoe Matsoe - Jokertje - Barbie - Rest... De andere (rest) hadden niet in het programma gehoeven in mijn ogen.