Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja nadat je zombrex heb gegeven aan je dochter, maar dat moet je sowieso niet doen als je voor deze achievement gaat, en waarom heb ik nu een save game waar opstaat "Day 4: 7:07 AM"? :9 En ja dat is 72 uur mode.
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zucht! Ben ik bezig met die 72.000 zombies Loopt m'n spel voor de tweede keer vast in een laadscherm. Kut spel.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zuur! Misschien nog een handig tipje: Af en toe in het midden van Fortune Park ff saven. Dan kan je meteen loaden, en dan naar het kleine oranje karretje lopen, en meteen naar de suv rijden terwijl je onderweg al een paar zombies slacht. :9

    En heb je de motorrijder al afgemaakt? Want door hem ging bij mij ook alles erg haperig.
     
  4. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Katey geen Zombrex gegeven..... heb de motorrijder meteen gedood (voornamelijk omdat hij mijn kills pakte) en ik save iedere 5000 punten in het midden. dan blijft je auto gewoon staan en kun je meteen weer verder.

    we gaan er gewoon voor. mocht het niet lukken dan is het in ieder geval goed geweest voor het levelen.
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Jup, deze truuk pas ik nu toe. Ik heb bijna 18.000 kills en zit nog steeds in dag 1. Volgens de schema's op het net moet ik prima uitkomen. Die gast op die motor verschijnd nu helemaal niet meer bij mij, terwijl dag 1 tegen het einde loopt. Relaxed! _O_
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Iemand tips voor overtime mode en dan bedoel ik het laatste gevecht? ;)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pak de 2x4 op, sla TK 2 keer een loop weer weg. Niet te ver anders ramt hij je tegen de zijkant aan en gaat er veel leven van je af. Herhaal dit constant. Wanneer TK naar beneden springt, heb je de tijd om je leven bij te vullen. Orange juice en snacks liggen in de dozen.
    Ik heb het zelf ook flink wat keren overnieuw moeten doen |:-
     
  8. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had eerst wat eten gepakt en de loden pijp die aan 1 van de 2 kanten ligt en daarna is het vooral een beetje timen. Als hij net geslagen heeft dan staat hij even stil en kun je hem 1x raken. Als hij naar beneden gaat kun jij aan de takel gaan staan totdat je een piep hoort van zijn microfoon, dan komt hij weer terug. Succes.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij Case 2.1 en ik heb 5/6 quest?! En elke zit een tijd limiet op. Maar ik heb tot nu toe gewoon geen tijd om beetje rond te kunnen lopen want ik zit dan binnen no-time vast aan een quest of persoon die je moet redden, en ik zit soms met wapens problemen...en iemand tips voor die Motor rijder?! Die gast is echt te irritant.

    Verder vind ik spel echt wel gaaf! En dit is mijn eerste third person/soort van free-roam game wie mijn aandacht ook heeft. GTA IV/Saints row 2 legde ik al neer na een half uur
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Is het je eerste playthrough tricker? Als je niet uitkomt met de tijd zul je je toch moeten focussen op de main case. Die kerel op de motor:
    gebruik het hekje bij die bergen met een save point er tussen. Komt hij op je af, dan spring je over het hekje. Ik probeer probeerde hem zo vaak mogelijk tegen een boom aan te laten rijden, zo had ik wat extra tijd om hem te meppen :+. Hij komt trouwens niet op je af als je erachter blijft staan, dus je moet hem wel even lokken :)

    Ik was vanacht trouwens aan het spelen, toen moest ik een update downloaden (werd van live afgetrapt). Iemand enig idee waarvoor deze was? :+
    Het kan natuurlijk ook van XBL zelf zijn geweest...
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn eerste playthrough! Was benieuwd in alles ontdekken en items/wapens en zombies afmeppen dus daar was ik in het begin mee bezig, maar hoe kun je inschatten hoe ver je in main bent? Want vind het ook lastig inschatten hoeveel tijd ik straks over heb om nog te kunnen verkennen
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kijken bij case files
    staat bij welke case je bent en hoeveel er zijn.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nou, 2 falers vandaag. Wou de collectables een beetje verzamelen (posters, voedsel, combocards) en vervolgens geld verzamelen voor de genocider achievements. Kstey dus geen zombrex gegeven, blijkt na 32 posters dat ik tot case 1-3 had moeten spelen, omdat een deur geopend moest worden... Laat het nou net zo zijn dat die achievement in 1 playthrough moet gebeuren... Uiteindelijk kwam ik er bij de combo cards ook achter dat ik Katey waarschijnlijk ook de Zombrex had moeten geven. Gelukkig kan dat wel over meerdere playthroughs, die combo cards.

    Dus nu sta ik maar voor de gokautomaat, om toch nog het beste van deze playtrough te maken :9
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee die hoeft niet die poster! :D Dus je hebt mazzel. :+ Dat is een extra poster. Ik heb de achievement ook zonder die te doen.
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nah, er zijn helaas 2 posters achter gesloten deuren. Ik had eerst gekeken of ik hem gelijk vanaf het begin kon doen, ze zeiden van wel. Maar er zijn dus 2 posters die achter gesloten deuren zitten :mad:. Die ene unlocked bijna in het begin.
    Nou scheelt het, die posters heb je in een half uurtje wel allemaal gedaan :). Dan heb ik alleen nog de, kill/wear/enter achievements over :+.
    Uiteindelijk kom ik op nog een extra playthrough omdat er gewoon tig missable spullen inzitten, de meest irritante spullen heb ik gelukkig wel gepakt.

    Net ook nog 'even' die kung fu achievement afgemaakt, wat een kut werk zeg, 1000 zombies afmaken met je blote handen... In DR1 had je tenminste die 'rond draai aanval'.

    Het was wel een voordeel voor mij bij DR1, dat ik hem pas 2/3 jaar na de release kocht, toen waren er gewoon complete walkthroughs voor alles :+
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik geef het op, het lukt me niet, misschien heb ik nog niet genoeg health op level 19.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De Cementzaag. Dan is hij zo dood :) En je kunt hem ook nog eens stunnen ermee!
     
  18. James Pond

    James Pond Guest

    Bij overtime mode, de laatste baas kun je niet eens wapens gebruiken uit je inventory.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee daarom ligt die daar ook ;)
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waar ligt die dan? :eek: heb al die dozen gesloopt maar geen cementzaag gezien.
     

Deel Deze Pagina