[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Geen idee over de stats op gear, nog niet naar gekeken.

En jep, we gaan ruim over de 100k HP heen.
    Paladin in questgreenies had 85k hp (maat van me).

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt. Ik speel de beta en kan het bevestigen. Strength stat gaat omlaag, Stamina omhoog.

Guildie zei dat het Blizzards manier was om het meer efficienter te maken. ;)

Ik zeg makkelijker omdat je nu, weet niet hoe het met healing classes is, veel meer kans hebt om bosses neer te halen.

3. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.wow-europe.com/cataclysm...d=E477BB63BDF484950004D9272F24C7D5.blade02_03

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hoezo krijg ik deze mail...
    Kan toch niet echt zijn :p ookal komt hij van 'WoWAccountAdmin@blizzard.com'

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is ook niet echt. Ik krijg ook Hordes van die Mails. ;)

6. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er laatst een die mij met mijn voornaam aansprak. Sta ik ergens in een database? Ik kom nooit op die shaddy sites en heb veel anti-troep filters op m'n pc. Zou het kunnen dat ze de naam uit je email account(afzender naam) halen en in de mail zelf zetten?

7. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vraag me zelf af hoe ze dat doen? Kan me haast niet voorstellen dat er een hacker in persoon al die mailtjes zit te versturen en te maken als je snapt wat ik bedoel?! Denk gewoon dat er een bot is die dat doet

8. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog wow speelde, opende ik nooit mijn mails lol. Dan weet je zeker dat je niet fout zit :p Dus iedere blizzard mail of whatever open ik niet, is toch niet belangrijk.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, tot ze je account blokkeren voor onderzoek wat ik dus had. Uiteindelijk goed gekomen. Een GM heeft mij later nog uitleg gegeven. Hij zei dat er soms een soort van virus op een account kan zitten, maar dat bleek bij mij niet het geval te zijn. Achteraf de mail gelezen en daar stond in dat er mensen geprobeerd hadden mijn account te hacken. Niet gelukt omdat Blizzard snel ingreep. Hulde aan hun service dus!

Raadzaam is, wat zei ook zeiden, alle mail adressen die wel van Blizzard zijn op te slaan en mails met vage websites direct naar ongewenst te sturen of gewoon te blokkeren.

Vroeger kon je dat met Hotmail, nu lijkt er helemaal geen blokkeer knop meer te zitten in die mail functies. |:-

10. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je weten wat echt of nep is? Ze kunnen tegenwoordig alles faken.

11. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt die bot dan aan mijn naam?

/Edit: Laat maar, het is dus wel een echte email van blizzard. Hij vraagt ook nergens om gegevens :)

Hokje aanvinken en dan klik je op ongewenst

Of rechts, onder profiel klik op opties -> meer opties en dan zie je ongewenste email staan alwaar je adressen kan toestaan/blokkeren.

Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dus ook even mijn spam-folder na en zat dus ook weer een e-mail in.

Iemand heeft geprobeerd mijn account met die van hem te mergen ofzo? Ff op battle.net ingelogd maar ik zag niks vreemds dusja zal wel weer. Ik heb nou zoiets van als er iets gebeurd zie ik het wel dan contact ik blizzard wel weer.

Valt me wel op dat ik hier nog NOOIT en ik bedoel al 3 jaar, last van heb gehad. Tot enkele maanden geleden toen ik voor het eerst gehacked ben!

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt. :thumbs:

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zo, na een weekje goed door farmen en shit. M'n hunter op een gearscore van 5k gekregen. Ook overgestapt van survival naar MM en damn wat een dps increase. :cool:

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dan deed je iets fout als SV :p

Afhankelijk van het gevecht kan ik als SV nog bijna dezelfde DPS halen als MM met 99.4% ArP.
    Tank&Spank is wel compleet MM ownage, maar zogauw je moet bewegen is SV een stuk leuker om te spelen.

84% crit op explosive is gewoon te awesome eigenlijk, en manaproblemen ken je al helemaal niet. MM heeft helaas dat probleem wel :F

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh het is niet dat ik iets fout deed hoor. Maar heb nu gewoon allemaal gear met ArP en dat ook staan gemmen. Dus in vergelijking met, vloog het allemaal een stuk harder omdat ik niet voor agility ben gegaan from start. :cool:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een update: Iedereen vanaf level 60 kan/moet een Flight Master License halen in Cata. Deze kost 250 G per character. Heb deze info van de beta omdat ik nu een update aan het downloaden ben.

Is ook een van de eerste dingen waar ik voor ga. Ben namelijk een roker. Bij vluchten van 10 of meer minuten heb ik dit als excuus om even te roken. :+

18. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja was wel beetje te voorspellen, in northrend hadden de mounts warme kleding nodig.
    en nu anti lava kleren. :9

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zijn wel meer van die kleine dingetjes. Het samenvoegen van bepaalde spells waardoor minder talent points nodig zijn. Ipv 71 nu dus 41 punten waardoor je een veel effectievere en efficientere spec kan maken.

Ik denk dat de specs die straks beschikbaar komen veel sneller online staan dan bij vorige uitbreidingen. Komt vooral omdat je sneller kunt levelen in dit spel. Sneller levelen is dus ook sneller aan de slag kunnen met gear verzamelen. ;)

20. SysanApse

SysanApse Guest

Wat doen we [Warr en Hpala] verkeerd tegen R.druid XXXX

Ik word gewoon ** gek van die cyclones en entangled roots, die nature's grab, al die hots zonder casting time wat ik dus niet kan interrupten/silencen. Shapeshift zodra ik Bladestorm, innervate. En ook nog gewoon mee DPS'en met wrath.

Spell reflect en interrupt met een CD waar een druid al 3x kan cyclonen oid.

Argh, in mijn ogen, als warr., de kutste class om tegenover je te hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina