Risen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 11 dec 2008.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben ook voor de don gedaan, vond dat ook verhaal technisch de juiste keuze en ook de meest goede kant...
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de nieuwe gotic een afknapper is en ik zo'n vermoede heb dat TW II hier ook nog wordt uitgesteld (of we krijgen een crappy versie die pas over een maand een goede update krijgt). Hoe kan je anders kwaliteitsproblemen hebben die zich alleen buiten europa voordoen?

    Zag ik gister Risen voor 10 euro liggen. Gelijk maar meegenomen en zit er gelijk helemaal in. Wat een begin als verhaal. Geniaal dat je ook moet kiezen tussen drie fracties die je nog helemaal niet kent. Ik ga voor de Mages en zit nu in de stad. Gister om 22.00 begonnen en toen ik op de klok keek was het ineens 02:00.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Me too, en heb een supervet armor gekregen(gekocht) en dat geeft gewoon een kick. Ben nu een hunter, echt vet!!! Nieuwe combat moves erbij geleerd, heerlijke game , echt!!! :)


    Twee Werelden II komt denk ik wel in oktober uit, de makers zelf hebben gezegd dat de game af is en dat de publisher in UK en US besloten heeft uit te stellen naar jan 2011. Wij krijgen em gewoon :)

    Over Risen, in het begin krijg je inderdaad te horen dat er drie factions zijn...maar eigenlijk kan ik nu alleen maar uit Mages of Bandit camp kiezen. Welke is de derde ? Ik begrijp dit niet helemaal in de game.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je kon bij de Don zijn kamp toch ook Warrior skills leren?

    Volgens mij zaten er namelijk zat Warriors in dat kamp.

    Vraag met trouwens wel af bij welke NPC ik dan moet zijn. De Blacksmith ofzo? 8)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Poeh weet niet meer uit mijn hoofd wie het was. Wat ik vaak deed als ik een bepaalde trainer zocht..dan googlede ik 'Risen sword trainer, of dexterity trainer etc' :)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Of doe zoals ik doe met dit soort spellen, lekker old skool:
    Ik maak tijdens het gamen notities van bepaalde dingen, zoals bijvoorbeeld waar de trainers zijn die ik ontmoet heb, etc. Das pas echt roleplaying :)
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch de don, de mages en de warriors of the wind ofzo?? Als je je laat op pakken :p weet er verder ook nog niets van :p
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zal ik ook ff doen als ik het niet kan vinden. Je hoeft het ook niet perse op te zoeken hoor. ;)

    Edit: Dit vond ik voor degene zoals ik die Warrior willen zijn/worden:

    Ik word dus mooi een mannetje voor de Don als je bovenste leest. ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik wil deze ook spelen :eek:
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, doe dan! :D
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Effe goedkoop regelen, 10,- max :p
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Euh...zover als ik het zie is het alleen.

    Don Esteban(warriors) en The Inquiesition (mages)

    Als je in de monastery terecht komt, krijg je toch te maken met The Inquesitor? Zoiets dacht ik.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Een korte schets van de partijen op het island:



    En...

    EDIT:
    was er ooit nog een patch uitgekomen voor de 360 versie ivm de slechte graphics ? Zo ja, ga ik em nog wel eens low price oppikken voor de 360 en daar dan nog eens op spelen !
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Juist, daarmee kwam ik in de war. Als je gepakt word buiten dan kom je terecht in de Monastery. Wanneer je aankomt in Harbour Town en je voor The Order kiest, dan word je dus iemand van hun. Ik dacht altijd dat Monastery en The Order één pot nat was.

    Toen de game net uit was, zat er niet eens een brightness optie in de game, ik weet nog dat ik mijn tv's brightness helemaal moest opkrikken, en het zag er echt vreselijk uit toen. Later kwam een patch waardoor alles gewoon normaal te zien was met normale brightness en een optie ervoor en het oogde ook iets scherper. Maar als je dan de PC versie ziet...dan schrik je je wel kapot. Qua graphics blijft het een slechte port.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb hem gevonden hier op de bazaar, kan ik binnenkort ook aan de slag :p
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge wat een game is dit zeg, en ook verslavend als de tering, en GROOT!!!! Zit nu iets van een uurtje in chapter 2, en de eerste chapter was al fucking lang, NICE! Je kunt ook gewoon overal heen, ik dwaal echt vaak af om gewoon een grot in te gaan of een berg te beklimmen zeg maar, en dan onderweg kom je allemaal beesten tegen en schatkisten, het loont echt om af te dwalen. Ik hoop echt dat de eerst veelbelovende RPG (TWII) ook zo'n soort vrijheid bied.

    De quests zijn ook gewoon verdomd cool , er is gewoon zoveel te zien en te doen, de positieve punten overschaduwen de negatieve punten echt volledig, ben nu ook echt heel erg blij dat ik doorgezet heb :). Ben nu met Patty op pad, ook een erg toffe quest moet ik zeggen. Lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een RPG, geen enkele andere game is erin geweest voor heel wat daagjes nu.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmm, volgens mij is Risen een redelijk kort spel? Dat is althans gebaseerd op mijn ervaring en wat ik gehoord heb. Nadat je alle content uit chapter 1 hebt verkend zijn de opvolgende chapters namelijk een stuk korter.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ok, nou ja, dan nog vind ik de game lang genoeg. Het is jammer, erg jammer dat er geen counter inzit van hoeveel uur je gespeeld hebt.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kort, valt wel mee hoor... Als je alles verkent, alle hoekjes en gaatjes, dan ben je er zeker 40 uur zoet mee...
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De game is heel kort te maken door dingen als Teleport te gebruiken wanneer je die mogelijkheid krijgt. Om sneller bij Bandit camp of Monastery te komen, maar ik doe dat niet heel veel. Ik ga gewoon door het wild heen en mol beesten, zodat m'n mannetje meer skillpoints krijgt.

    Een Warrior kan geen Magic zoals Crystal Magic gebruiken he? Alleen maar scrolls he?
     

Deel Deze Pagina