Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    review is idd goed omdat gameplay een belangrijk element van deze review is.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    9.5 Lasting Appeal
    There are few games in the world that have the lasting appeal of a top-notch football title, and PES 2011 definitely qualifies as one of those.

    Klinkt erg goed.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wat dacht je van 'and pleasingly lag tolerant'. :D
    Ook die opmerking bij de soundtrack verblijdt me, ik ben benieuwd welke nummers er allemaal inzitten :D.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  4. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Uit de Eurogamer review:

    Dit vind ik ook een grote ergenis, lijkt wel of dat ze aanvallend spel meer belonen dan verdedigen.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoorde wel wat relaxte muziek, maar ook één metal nummer! 8)
     
  6. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    geen last van
     
  7. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand hier een download voor alle shirts en logo's van alle ploegen? voor de ps3 want ik heb al pes2011 (ik woon in belgie) groetjes
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb je dan pes2011 in het frans ofzo? Anders snap ik niet waarom belgie het al eerder heeft.

    Ik kan op je vraag geen antwoord geven helaas!
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=79840

    Heb trouwens nog wat reviews toegevoegd, weer lekker verschillend (6 van EDGE en 9 van God is a Geek).
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  10. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Want?

    Heb jij dit met tactics op kunnen lossen? Of met skills?
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Supercancel is your friend?! Dat zo'n verdediger niet naar de bal stapt was in de vorige versies ook zo doordat het scripted is, maar vaak kan je met een cancel wel veel oplossen.
     
  12. Issam10

    Issam10 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    neen,ik heb pes2011 in het nederlands....
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Dat zou ik wel heel vreemd vinden.
     
  14. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit Schalke officieel in het spel? Aan Tyrants screenshots te zien wel, terwijl ik dacht dat alleen Bayern M en Werder B van de Duitse teams erin zaten....
     
  15. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Dat is ook zo, die van Schalke is gemaakt door een fan waarschijnlijk.
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    heb hem ook in het Nederlands op de PC (hoe doet er ff niet toe, 360 versie staat in bestelling, footies op de PC spelen vind ik 3 x niks), maar ik kan het volgende melden (minder belangrijke zaken, maar de gameplay kennen we al uit de demo):

    -menu is prachtig en handig;
    -muziek voor het eerst echt mooi, niet van die drukke meuk, maar echt muziek voor een menu die niet na 2 min je strot uit komt (erg goed, valt op);
    -taal is Nederlands (windows is namelijk NL bij mij) maar kun je gewoon in het
    Engels zetten;
    -hoofdcommentator is dezelfde als PES2010; de 'tweede' stem is nieuw, is beetje vreemd, wennen;
    -training optie natuurlijk weer fantastisch
    -onthoud instellingen tactics, maar ook wijzigingen in je button-config;
    -edit mode prachtig uitgebreid;


    maar dan (en dat gaat zelfs mij te ver, terwijl ik eigenlijk alleen de gameplay belangrijk vind): de transfers maar ook de tenue's, wat een drama. Bij Vitesse niet een van de nieuwelingen erin! Maar goed, dat komt allemaal wel met een patch, maar de tenues: gewoon de shirts van vorig jaar (geldt ook voor Feijenoord, Utrecht enz.., niet voor Ajax, AZ) dat kan toch niet als je de licensie hebt van de Eredivisie, gebruik hem dan ook. Ergste nog: Twente heeft een geheel rood thuis shirt en blauw uitshirt zonder ook maar iets erop, behalve een rode sticker die op een logo moet lijken (maar geen reclame, geen diadora etc). Nogmaals, ik vind het niet heel belangrijk, maar dit is wel sneu.

    De vraag nu even is: zijn er nu wel of geen fatsoenlijke patches/option files te krijgen voor PES op een niet gehackte xbox360?? Loop anders het hele jaar in 2009/2010 tenue te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  17. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren ff de demo gespeeld (fifa wel al in bestelling), maar moet zeggen dat hij er goed uitzag..grafisch vond ik hem ook goed. Wel superwennen dat passen in 360 graden, maar wel super natuurlijk. Zeker de moeite waard om hem ook te halen, ze zijn weer een stuk erop vooruitgegaan.
     
  18. Tricarico10

    Tricarico10 Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4

    Veel idd, maar niet alles en dat is dus het frustrerende er aan.
    Altijd net die 1e seconde stilstand van je verdediger, zelfs met supercancel.

    Ik kan mij eigenlijk wel vinden in de review van EDGE
    Er zijn nog te veel bugs en de collision detection is ronduit slecht, maar dat neem niet weg dat ik het spel ga kopen na 2 jaar Fifa.
    Ik wil weer werken voor mijn goals en weer ML spelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik kon natuurlijk ook niet wachten en heb het ook ff gedownload. M'n PC kan het net allemaal nog aan en zodra de 360 versie binnen is wordt ie verwijderd, maar toch leuk.

    Dat van Twente (Besiktas heeft precies hetzelfde) vind ik weer een blunder eerste klas. Ook bv. Champions League wordt gewoon niet 100% uitgebuit en dat lijkt iets typisch Konami. Menu's zijn zeer strak, en ik hoop dat je die via de 360 ook kan veranderen (buiten de standaard 3 om die je via de PES shop kan kopen), en de muziek is inderdaad tof. @Hully: 2010 had ook al sterke muziek hoor, met Stereophonics etc. Dus dat viel mee.

    En op je laatste vraag: het is mogelijk om een fatsoenlijke patch op je 360 te gooien. Helaas kunnen de licensed kits dan niet worden aangepast (vandaar dat ik me helemaal nooit druk maakte om de Duitse liga ;)), alleen de unlicensed.
    Dus wat ze met Twente en Besiktas doen...
    @Tricaro: dat injecten kan natuurlijk veel sneller. Zodra er wat files zijn post ik een tutorial. Die tutorial op pesgaming is ZEER omslachtig.

    Jammer, wat het is duidelijk dat de gasten van EDGE er niet echt heel veel tijd in hebben gestoken... Ik zeg niet dit niet omdat ze de game afkraken hoor.. Maar een beetje PES man ziet toch dat de intro heel slecht is. Ze beweren bij EDGE ten eerste dat je altijd hetzelfde scoort. Daarna zeggen ze dat Jon Champion een verschrikkelijke commentator is. Ok, het 2e is waar. DIRECT daarna komen ze dan al met de conclusie:
    8)
    Eh ze hebben het geen 1 keer over het passen, schieten en verdedigen gehad 8). En als ze het over het passen hebben, noemen ze alleen het regenboogje bij de spelers.. Hallo, hebben jullie niet door dat het hele systeem vernieuwd is??! Daarnaast is de hele review HEEL erg kort, maar een paar honderd wooden. Ze hebben het alleen over de collision detecting en animaties, en op basis daarvan geven ze een 6. :emo:

    Ik kan me meer vinden in Eurogamer.. Die zeggen dat FIFA zeker de betere game is, maar PES meer charismatisch. En dat vind ik wel een hele goede conclusie eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina