FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind het wel jammer dat je met FIFA zo weinig punten verliest als je verliest en dan weer heel veel krijgt als je wint.
    Zo gaat het er in de ranglijst alleen om wie heel veel matches heeft gespeeld.
     
  2. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Evert ten Napel is geobsedeerd door TACKELS!
    Dat woord hoor je 4653268x per wedstrijd!!
     
  3. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de Flag Cheat bestaat is ranglijst waardeloos
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Commentaar gewoon op Engels zetten, is ietsje beter :+
     
  5. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoever is iedereen met zn virtual pro ?
     
  6. Dabuh

    Dabuh Wiep forever

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar pagina's terug zei iemand wat over een speler die op -4 stond bij de manager mode. Nu heb ik dit ook bij een speler maar heb ik geen idee waar dat voor staat, kon het ook niet in het boekje vinden.
     
  7. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vanmiddag weer een fifa 11 update, En sindsdien kan ik geen teamplay games meer joinen :mad:

    Hij blijft heel lang laden en zegt dan dat hij niet meer kan connecten...

    Beetje jammer.
     
  8. Scorpiono

    Scorpiono Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Domme vraag misschien, maar wat is het verschil tussen Coach en Coach/speler in de career mode?
     
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer het zelfde en weer iemand die gaat volhouden dat hij voor staat. |:- Ik stond 2-0 voor toen het weer gebeurden. Daarna heb ik het idee dat we beiden verder spelen maar niet tegen elkaar. :{
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Klopt ook geen reet van het puntensysteem.
    Als ik normaal verlies tegen mijn eigen niveau (1000 punten) verlies ik er maar ongeveer 21, maar verlies ik tegen iemand met 2000 punten dan verlies ik 51 punten? 8)
     
  11. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Die punten die je ziet aan het einde kloppen niet, dat is een bug. Check maar de spelershub van je tegenstander, dan staat er een andere score.
     
  12. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is waarschijnlijk de meest buggy Fifa ooit
     
  13. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
  14. James Pond

    James Pond Guest

    Speel dan ook niet met het nederlandse commentaar :emo:. Snap mensen die dit doen echt niet.
     
  15. James Pond

    James Pond Guest


    Volgens mij is het zo dat op het moment dat je een connectie verliest met je tegenstander de game niet perse ophoudt maar verder gaat met de CPU? Dat is wat ik ergens anders las by the way. Dus in dat opzicht zou het goed kunnen.
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo'n gevoel heb ik ook. Na 2-0 reageerde "hij" heel soms en op het eind helemaal niet. Toen heb ik de 4-0 binnen geschoten en hij op zijn beurt die 2-0 omgebogen naar 2-2 of 2-3. |:-
     
  17. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet online gespeeld, maar is de ingame snelheid van fifa11 verhoogd na de update zodat ie fifa 10 achtig wordt?
     
  18. yarahond

    yarahond Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 11

    hoe moet je muziekbestanden van de cd op je xbox harde schijf zetten? ivm met de liedjes die je in fifa 11 kan gebruiken
     
  19. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog steeds niet wat ik van deze game moet vinden.Net potje online gespeeld maar het probleem is dat een pass erg vaak ergens heengaat wat jij niet wilt.Dan wil ik met een 1-2 iemand diep wegsturen door middel van een diepte pass maar dan geeft die de bal weer aan een andere speler waardoor de angel uit het aanvalsspel is.Maar de grootste ergenis zijn de strafschoppen online(was ook al bij 2010 fifa world cup) met dat hinderlijke balkje wat heen en weer gaat.Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg hem online nooooit in dat groene stukje terwijl dat offline wel gaat.Ik vind het maar zwaar frustrerend ik miste daardoor net ook alle 5 mijn strafschoppen.
     
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje aanvullend hier op: Kan het ook via USB, zo ja hoe?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina