Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Op eurogamer staat een nieuwspost waar Codemasters uitlegt dat de AI niet scripted is, zoals spelers nu aannamen door de vele bugs.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zoals je eigenlijk nooit bij patches een datum krijgt te horen, zal dat bij deze ook wel niet zo zijn. Ze zijn er mee bezig en hij komt wanneer hij er klaar voor is :9
     
  3. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eind komende week o.i.d.. heb geen zin om nu verder te spelen in m'n carriere en ga na de patch toch weer overnieuw beginnen :9
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kan je eigenlijk controleren of tegenstanders wel of niet pitten? Ik zag het niet staan bij de uitslag, na de race. Ik heb namelijk net Melbourne gedaan, vanaf de 17e plek gestart en naar de 9e toegereden. Toen waren al een aantal mensen gestopt. Een paar ronden later stopte ik zelf, kwam 24e terug op de baan en ben uiteindelijk door pitstops van anderen 22e geworden... ik ben her en der wat seconden verloren door te breed te gaan. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik door m'n pitstop zo ver terug gevallen ben.

    En, is er een manier om goed de lampen te zien, bij de start? Ik heb een HD-TV, maar zelfs dan is het moeilijk zichtbaar. En soms staat de naam van de coureur voor mij, die boven de auto zweeft, precies voor de lampen. :F:
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    En ik blijf me maar afvragen hoe dit spel zoveel 8en heeft kunnen scoren...
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad. Ik had tijdens de race ook nog eens zeker acht maal achter elkaar een seconde stilstaand beeld, dan weer een seconde beweging, seconde stilstaand... vreselijk irritant.
     
  7. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Een punt voor elke keer stilstand...:emo:
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dacht ik het spel vandaag binnen te hebben komt ie niet ... pfff zit er echt van te balen.

    Waarmee spelen de meeste van jullie controller of stuurtje?
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Stuurtje, al heb ik de controller wel getest voor de aankomende recensie.
     
  10. Nielex

    Nielex Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier nog een oplossing voor?
    Het licht niet aan Gold of Silver, ik heb gewoon een Gold abbo.
     
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Okay wanneer komt die want op tweakers stond er al een uitgebreide. Het viel me op dat er nog geen revieuw was.
     
  12. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook formule 1 gekocht, maar ik had nog een paar vraagjes er over
    ik heb automatisch remmen aan staan maar dan remt de auto al heel snen hoe kan dat
    en hoe kun je een auto sneller maken ik eindig steeds als laatste.
    en oja bij loopt het spel ook vaak vast heel verevelend
     
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel vreemd. Mijn vriendin haar Gold is afgelopen en zij krijgt dezelfde melding als jij. Ik heb wel Gold en heb geen problemen om die ghosttijden te laden. Misschien dat er bij je Family Restrictions of hoe het ook mag heten iets veranderd moet worden.

    Als je het circuit een beetje leert kennen kun je beter automatisch remmen uitzetten, wel ABS in het begin aan laten zodat je wielen niet zo snel blokkeren. Op deze manier ben je sowieso al sneller. Daarnaast je setup veranderen: op www.racedepartment.com vind je verschillende setups voor de verschillende circuits.

    Zelf vind ik deze setups wel aardig als begin setup maar iedereen zal een andere setup fijner vinden omdat dit nogal samenhangt met je manier van rijden. Heel veel oefenen dus en beetje bij beetje je setup tweaken. Succes!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik had gisteren wel een lange pitstop van 14.2 seconden omdat ik moest wachten op wagens die langs me reden. Dit zie ik niet als een probleem hoor, maar correct me als dit de pit stop bug is. Heb er namelijk totaal geen last van. ;)
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mooi dat je er geen last van hebt maar het is wel vervelend als je rondenlang aan het knokken bent om de laatste seconde tijdwinst. Beter kun je een ronde later of eerder binnenkomen voor je bandenwissel, dan heb je er (meestal) geen last van. Dit is inderdaad de pitsstopbug en daar wordt aan gewerkt.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Zo snel als het me lukt, maar dat duurt nog wel even, ik heb hem helaas pas afgelopen woensdag binnen gehad. Liever grondig dan nu snel iets schrijven dat meer een eerste indruk is.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dan duurt je pitstop toch zo'n 9-10 seconden langer als normaal? Je verliest hier door ook minimaal 3-5 plekken dus ik weet niet precies wat jou definitie van geen last hebben is maar ik vind dit vrij spel bedervend
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik zei ook dat er auto's in de pitstraat reden die mij sneller voorbij zouden gaan dan ik hun. Om ongelukken te voorkomen doen ze volgens mij zo af en toe hetzelfde in het echt. Er zijn immers de afgelopen 5 jaar genoeg ongelukken gebeurd. Albers, Massa om maar wat te noemen.

    Ik ben het met je eens dat het in een spel wel anders mag, maar zeg er wel bij dat ik me er niet zo aan stoor. Ik dit geval denk ik inderdaad maar aan het understatement: Het is maar een spelletje. ;):9
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is dit niet gewoon een F1 regel? Ze mogen namelijk de pitstraat niet vrijgeven als op dat moment racers voorbij sjezen, omdat met zo'n hoge snelheid het gevaar bestaat dat zij op zo'n langzaam (uit de pitstraat komende) bolide knallen. Het is niet zomaar ritsen, zoals op de snelweg. ;)
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ooit een F1 race gezien Yellow :confused:
     

Deel Deze Pagina