Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nieuwe COD onder andere. ;)

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    COD = meh (ik hou niet van mp). Oktober komt veel goeie shit, en dan in het voorjaar, maart staan volgens mij heel veel toptitels gepland.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Die haal ik ook, voor de zombie mode en de MP mode en uiteraard ook om de singleplayer campaign. Shooters zijn juist erg tof te spelen naast RPG's, wanneer je even zat bent van een RPG(wat toegegeven niet gauw gebeurd,lol) kun je een shooter erbij pakken.

Maar een game als COD zorgt er echt NIET voor bij mij dat ik een supervette RPG niet haal, hell naw!!!!!

4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Niiiice, ik hoop echt dat deze slaagt, dat dit gewoon een hele gave RPG is die verslavend is en fucking veel te bieden heeft, een prachtige sfeer en tja...alles wat een vette RPG VET maakt zeg maar. Hopelijk geen game-brekende dingen of wat dan ook, ben echt benieuwd hoe deze game is, aan de gameplay videos te zien fucking nice...maar ja, het blijft altijd afwachten :)

6. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, niet te snel enthousiast worden, maar voor deze ben ik toch wel enthousiast. Tot nu toe alleen maar lovende previews gezien, dus ben benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Lijkt er wel op dat het veel uitgebreide mogelijkheden heeft, waardoor je er flink in moet duiken... ik hoopt het :p

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor TWII heb ik nog goede hoop.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Er word in een van de trailers of video previews ook gezegd dat er krankzinnig veel mogelijkheden zijn. Weet niet meer welke video preview. Die zou je eens kunnen opzoeken.

Schijnt ook een vrij zieke character creation mode in te zitten. ;)

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, precies, oneindige mogelijkheden op heel veel gebieden... Ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken!

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zou wel eens heel goed een game kunnen worden die er gewoon voor zorgt dat je al die andere toppers weglegt omdat je zoveel uit deze game kunt halen, plus het feit dat een top RPG altijd verslavend is, dan zie ik mijzelf COD:BO en Halo: Reach niet zo vaak spelen, en Castlevania, en Enslaved en....etc...etc.. :)

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja precies, die stiekeme hoop heb ik ook. Dat je gewoon alleen die game wilt spelen... Maar ja, met hoge verwachtingen moeten we voorzichtig zijn ;)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In de preview stond dat ze dit keer wel goeie voice-acting hebben, dus dat zou echt mooi wezen. Dan hoop ik verder nog dat de animaties van NPC een beetje nice en niet te houterig zijn, maar dat er qua sfeer in dorpjes/steden ook echt 'geloofwaardige' dingen gebeuren zoals dat NPC's een beetje hun ding doen. Zoals Gothic en Risen, Oblivion ook wel een beetje maar nog veel NPC's liepen doelloos rond.

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik moet Risen echt aanschaffen :D

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeker, ben nu net klaar bij de bandieten. Op naar de grote stad! :9

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Same here. Zelfs ondanks dat er ook MP in zit. Meestal is dan de SP erg matig. Ben benieuwd naar de co-op experience ...

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    In deel I zat ook MP en die was slechter dan de SP. Bovendien, ben ik heel blij mee, zaten er geen MP achievements in. Fuck die ook, want in RPG's moet je alleen SP achievements in stoppen. ;)

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Volgens VGreleases komt TWII nu pas in januari uit in de EU ??? Laat het niet waar zijn!

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    :lol:

19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nah, die vgreleases moet je goed kijken naar de bronnen. Iedereen kan daar blijkbaar submitten, en vaak genoeg zie ik retailers als bron ;)

20. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zou die pas in januari uitkomen, toch wacht ik liever dan alvast Arcania te kopen, terwijl ik nu al vrij zeker weet dat ik Arcania té lineair ga vinden en dat ik spijt heb hem gekocht te hebben .... :mad: ...
    Dan wordt Two Words II maar een Nieuwjaarscadeautje :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina