heb hem ook in het Nederlands op de PC (hoe doet er ff niet toe, 360 versie staat in bestelling, footies op de PC spelen vind ik 3 x niks), maar ik kan het volgende melden (minder belangrijke zaken, maar de gameplay kennen we al uit de demo):
-menu is prachtig en handig;
-muziek voor het eerst echt mooi, niet van die drukke meuk, maar echt muziek voor een menu die niet na 2 min je strot uit komt (erg goed, valt op);
-taal is Nederlands (windows is namelijk NL bij mij) maar kun je gewoon in het
Engels zetten;
-hoofdcommentator is dezelfde als PES2010; de 'tweede' stem is nieuw, is beetje vreemd, wennen;
-training optie natuurlijk weer fantastisch
-onthoud instellingen tactics, maar ook wijzigingen in je button-config;
-edit mode prachtig uitgebreid;
maar dan (en dat gaat zelfs mij te ver, terwijl ik eigenlijk alleen de gameplay belangrijk vind): de transfers maar ook de tenue's, wat een drama. Bij Vitesse niet een van de nieuwelingen erin! Maar goed, dat komt allemaal wel met een patch, maar de tenues: gewoon de shirts van vorig jaar (geldt ook voor Feijenoord, Utrecht enz.., niet voor Ajax, AZ) dat kan toch niet als je de licensie hebt van de Eredivisie, gebruik hem dan ook. Ergste nog: Twente heeft een geheel rood thuis shirt en blauw uitshirt zonder ook maar iets erop, behalve een rode sticker die op een logo moet lijken (maar geen reclame, geen diadora etc). Nogmaals, ik vind het niet heel belangrijk, maar dit is wel sneu.
De vraag nu even is: zijn er nu wel of geen fatsoenlijke patches/option files te krijgen voor PES op een niet gehackte xbox360?? Loop anders het hele jaar in 2009/2010 tenue te spelen.[/QUOTE]
tuurlijk, zoals bertje volgens mij al stelde moet je het forum van pesgaming in de gaten houden. Dan moet je via een programma dat volgens mij iets van Xtaf guide heet, hun OF downloaden en hierin openen. Vervolgens moet je met een usb stick de bestanden van PES door de xbox erop laten zetten.
De OF ´´inject´´ je dan middels dat programma op je door xbox geconfigureerde usb stick en dan sla je het daarna op je harde schijf van je xbox. Het enige dat kut hieraan is, is dat het injecteren per bestand moet (en je niet gewoonweg alles in een keer erop kan injecteren, dit duurt vrij lang aangezien er zo'n 200 bestanden in de OF zitten.)
Klik om te vergroten...