Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zit er nog een andere voorwaarde aan soms? Speel namelijk alles op easy :+
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit , gewoon snelle tijd rijden en dan naar p2->p3 en dan moeten er 2 unlocken.
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik deed ook alles op easy.

    En ik skipte de rest van de practice ook als ik een tijd had neergezet, dus het is niet streng ofzo. Een bug misschien?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik rij races van 20% dus ik zou in theorie niet eens hoeven pitten. Punt is dat het team dat wel van mij vraagt en ik dus al braaf naar binnen ga. Had mijn eerste punten ook al moeten hebben. ;)
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Omdat je automatisch remmen aan hebt staan misschien? Hoe meer hulpmiddelen je inschakelt hoe langzamer je bent. (Tenminste als je er mee om kunt gaan) *) Je kunt je auto sneller te maken door gebruik te maken van de quick setup bij je engineer. Van vastlopers heb ik nog geen last gehad, ligt waarschijnlijk aan je xbox of dvd.
     
  6. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wie heeft dit gemaakt? erg mooi
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iemand van RaceDepartment.com geloof ik.
    Link vond ik op Tweakers.
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Yes! Als 7e gekwalificeerd op Kuala Lumpur! Ik kwam in alledrie de vrije trainingen niet hoger dan een 21e plek met een tijd van 1.44 ongeveer. Maar in de kwali ging het ontzettend goed en reed ik 1.39.8 \o/
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol hoe kan je nou ineens 5 seconden sneller gaan..?
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is echt een grap, iedereen loopt te beuken en te doen. En als jij ze aantikt krijg je meteen een penalty van 10 sec. Ook beuken zij je keihard en zij kunnen fullspeed doorrijden, ook als ze tegen een muur aanrijden en jij moet eerst achteruit..vooruit etc. Wat een schijtzooi.
     
  12. Remco

    Remco Guest

    Lol :emo:

    Wat is jouw probleem de laatste tijd? Eerst al zeuren over hoe lang ik race en nu dit.

    Ik kwam er steeds beter in en ik reed tijdens de practice vrijwel geen 1 rondje zonder ver over de kerbs te gaan of zelfs te spinnen. Daarnaast had ik in de kwali de option tires ipv de primes, wat ook een stuk sneller ging.

    Misschien was ik ook wel een stuk geconcentreerder tijdens de kwali. Door al die factoren was ik ruim 4 seconden sneller ja.
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik win best vaak online maar het is de kunst om de eerste bocht te overleven en daarna haal je ze 1 voor 1 in omdat ze spinnen of in de grindbak staan.

    Daarna gewoon wegrijden en zorgen dat je geen fouten maakt.

    Soms is het frustrerend , zoals ik gister op Monza.
    Netjes aanremmen voor de eerste bocht en vol geraakt worden vanachter , daardoor schiet ik de eerste chicane voorbij en krijg meteen een 10sec penalty :mad:

    Was ook een groepje Engelsen die express iedereen en elkaar probeerden te crashen:'-(
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Dat is best humor om met een groep te doen, je moet er dan alleen niet als buitenstaander bij zitten. :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo iemand is op zijn pik getrapt zeg.
    Ik vroeg me af waarom je ineens sneller was. Je geeft normaal antwoord dus ik snap die hele eerste zin niet.
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    En er zitten echt een hoop bugs in. Ik weet niet wat ik nou net meemaakte: Ik maakte rustig een bocht, wordt ik opeens in de lucht geslingered tegen de vangrail aan :confused: ( ik rijd ook helemaal alleen) Doen admins dit ofzo? Ik begreep er helemaal niets van. Leek wel een soort hack, of het was een bug. Maar echt schandalig als dat zo is.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb online best leuke ervaringen!

    Tuurlijk heb je wel idioten maar op een gegevenmoment blijven de gezellig leuke mensen over! oke ik deel ook wel een een tik uit omdat je echt niet weet wat je voorganger doet. Al met al best aardig en id de eerste bocht overleven.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ze ramden iedereen dus..was duidelijk te horen over de mic.

    Ik ook idd , wel dat als je de laatste 3 bochten nog moet en je zit bumper aan bumper je alle 2 echt afsnijdt en er alles aan doet om te winnen.
    En dan met 0.1 winnen of verliezen\o/
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook best leuk, behalve als ik VOL van achter gebeukt wordt omdat ik voor een haarspeld bocht moest rennen (en ik remde al laat), en zij rustig door kunnen rijden. Als ik achter iemand rijd houd ik daar rekening mee en houd ik in, respect enzo. maar als het zo moet haak ik af :{
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan haak ik ook af hoor maar je weet dat het gebeurd dus daar moet je rekening mee houden.

    Als er iemand achter mij rijdt en ik vermoed dat hij niet of te laat gaat remmen probeer ik veel eerder te remmen en tegelijkertijd van lijn te veranderen.

    Hierdoor word je meestal niet geraakt omdat je opeens van richting (links/rechts) veranderd en ook direct remt.

    Ze halen dan of de bocht en dan kan jij aanvallen of ze verremmen zich en je kan lekker weg rijden :)
     

Deel Deze Pagina