Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het filmpje ziet er wel leuk uit :)

    Ben alleen bang dat ik dan moet gaan kiezen tussen moh&cod omdat het toch vrijwel dezelfde games zijn.
     
  2. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had eerst MW2 en heb later BC2 gekocht.
    Na paar dagen spelen vond ik BC2 veel beter, de enige mensen die Call of Duty spelen en zeggen dat BC2 slecht is, zijn de gene die het niet gespeeld hebben.

    Dit ziet er echt geweldig uit zeg.
    Als ik goed keek komt er een soort P90 in het spel.

    BTW, iemand een lijst met wapens?
    Ben wel benieuwd, vond die van BC2 heel goed, alleen qua echt primary weapons beetje eentonig.
    Merkte weinig verschil tussen een UMP en SCAR-L.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2010
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn het ziet er echt steeds beter uit.

    Kan niet wachten pff
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zweren dat het boordkanon het 'hoofd' van de gunner volgt. :9
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mij hebben ze ook verteld dat je de PU niet meer moet geloven. Het zijn idd, nu ik dingen nalees, wel veel kinderachtige grappen. Dit terwijl de redactie heel volwassen is en ED niet tegen mijn lengte kon op de gameplay 2007. Als ik daar zou werken was ik verreweg de langste. Jeroen is niet zo heel lang hoor.

    Even tussendoor. Ik wacht de 1e reviews af, maar kopen doe ik denk ik wel. Vond BC 2 een stuk slechter dan BC 1. Als MOH net zo is als BC 1 of beter, dan koop ik hem.
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het kanon zit gelinkt aan de helm en dus volgt het kanon de helmbeweging ;)
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, dat snap ik:9 Maar dat doet de piloot niet, maar de boordschutter.
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Nog 2 weken en dan hoop ik toch eindelijk aan de slag te mogen met dit spel.
    Heb er echt zin in, als ik de berichten op het net een beetje mag geloven is er echt goed gekeken naar de feedback op diverse forums en is er een hoop aangepast.

    Waarschijnlijk gaan er aardig wat online uren in dit spel zitten :)

    En volgens navolgende bericht ben ik niet de enige ;)

    Het aantal pre-orders voor de aankomende Medal of Honor is in het 11-jarige bestaan van het franchise nog nooit zo hoog geweest. Dat maakte Electronic Arts zojuist bekend.

    Hoge verwachtingen
    Het blijkt zelfs dat Medal of Honor 1 van EA's best 'pre-selling' actie games is. Dat is goed nieuws voor de fans, want eerder deze maand liet EA nog weten dat er geen vervolg komt als MOH niet meer dan 3 miljoen exemplaren verkoopt.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nouja de beste pre-order van medal of honour games is niet zo bijzonder hoor.

    In de tijd van de eerste MOH games werd er gewoon weinig ge pre-ordered. Je had geen pre-order actie en webwinkels.

    Ook was MOH: allied assault een onverwachts succes waarbij na de release veel zijn verkocht. Alle andere MH titels waren teleurstellingen.

    Ik wil hier niet mee zeggen dat dit een slechte game is want ik weet echt niet wat dit gaat worden. Wil alleen zeggen dat de beste pre-order in de MOH reeks niet zo veelzeggend is
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Hoe ik het begreep werd het uitgelegd door EA dat MoH-franchise de hoogste pre-order cijfers heeft, maar heb er alleen vluchtig overheen gelezen.

    Ik las overigens ook dat met de Taliban niet meer gespeeld kan worden in de mp. In plaats Taliban zullen ze Enemy Forces of weet ik veel hoe heten. Beetje lame eerlijk gezegd.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Opposing force. Komt door veel klachten van soldaten uit Afghanistan. Ach ze hebben hun aandacht al gehad. Door nu de taliban anders te noemen hopen ze respect te.krijgen en keer te verkopen.
    Ik w8 eerst de.review af. Wow de mp goed is koop ik dit spel wellicht.
     
  12. gamefreak78

    gamefreak78 Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al een link van een ingame previeuw/video, van deze game kan er weinig van vinden?
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    1e Review:

    " Danger Close en DICE's Medal of Honor heeft alvast 1 review te verwerken gekregen. GamesMasters ging reeds aan de slag met de FPS en gaf het een score van 85%.

    Review
    Het game magazine beschrijft de nieuwste Medal of Honor als een geloofwaardige shooter, realistischer dan concurrent CoD, met een op en top DICE multiplayer die ofschoon de single player-campaign deels zou overschaduwen, aldus GM "


    Dat het realistischer is dan CoD spreekt mij wel aan, CoD vindt ik teveel arcade zijn geworden. Enne... Dice hè, staat garant voor kwaliteit...:cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus TOCH een hele volwaardige MP mode? Hmmm...dan zijn de verhalen dat het totaal niet meer op de beta lijkt echt waar. Ben benieuwd dan!!!
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso erg intressant aangezien de dice multiplayers vaak minder buggy/glitcherig zijn dan de cod reeks helaas.
     
  16. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game online kapot spelen. Tegen de tijd dat de game uitkomt zal ik iedereen wel een Friend Request sturen die het gaan spelen.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is de echte release van deze?
     
  18. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    14 oktober.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge dat is ook al snel. Ik ben vooral benieuwd in wat voor opzicht de MP beter is dan de beta, want ik vond die gewoon zo goedkoop aanvoelen, gewoon totaal NIET Dice ook. Maar zo te horen is dat echt het geval, ik ben ook echt benieuwd naar de maps, of ze een beetje tof zijn. Jammer dat er zo verdomd weinig gameplay videos zijn van de MP mode, een game die zo snel al uitkomt en zo weinig eigenlijk van te vinden.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Zoals ik begreep zijn er online in het begin 8 maps beschikbaar en 4 modes, wordt waarschijnlijk weer iets met een vippack. Misschien dat er later ook nieuwe maps tegen betaling worden aangeboden in de vorm van dlc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina