[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als het rijden in de volledige versie net zo zal zijn als die in de versie die wij hebben gespeeld weet ik dat ik er snel klaar mee zal zijn.
    Wat graphics betreft vond ik 'm ook wel redelijk tegenvallen. Er was nog heel weinig omgeving op hier en daar een boompje en hekken. In de racecircuits waren de stands leeg. De schaduw en weerspiegeling in de motorkap waren ronduit pixelig. Ik hoop maar dat dit te maken heeft met dat het een vroege versie was die we speelde(hoewel ik daar nog niet zeker van ben).
    Wat ik dan wel weer super vet vond, waren de details die je in de auto zelf vind.

Ik ging er met redelijk hoge verwachtingen in, toen ik GT5 ging spelen omdat ik nog weet hoe geweldig ik de eerste delen op de PSX vond. Wat mij bijstond was dat het een super realistische racer was.
    Toen ik eenmaal aan het spelen was en ik weer eens een 900 spin maakte was ik gewoon teleurgesteld. Dan ging je goed geremd een bocht in, gaf je geen gas of was je ook niet aan het remmen, puur aaan het sturen dus, wat redelijk zwaar aanvoelde, en plotseling leek het alsof je auto zo licht was als een veertje.
    Dat had ik met het stuurtje ook. Dan kwam je perfect uit een bocht, moest je iets bij corrigeren, wat dus prima moet kunnen met een stuurtje, maar ook dat was een redelijke opgave.

2. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah ja, we zullen het volgende maand allemaal wel zien.
    Ik kan in elk geval niet meer wachten!

En @ die 2 daar...

Ja lachen he jongens...:+

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Maar wacht eens even, iemand die de game zelf heeft gespeeld heeft toch een aantal punten van kritiek. Dan zeg jij dus vervolgens ach ja we zien het wel.
    Als ik dezelfde punten noem ben ik een zeikerd en wil ik alleen negatief zijn. :{ Geef dan zelf ook eens wat tegenargumenten of erken gewoon dat er dus een aantal zaken nog steeds niet goed zijn aan deze game. (En niet steeds de build de schuld geven, ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze in dit stadium nog een verouderde build laten zien aan pers/fans)

4. JeePee

JeePee Guest

Flix, het komt in mijn ogen over alsof je de vorige GT delen super realistisch vond (en dat je dat een pluspunt vond), maar omdat je hier de auto niet recht kunt houden je het maar een tegenvaller vindt...

De vorige GT delen waren zeker geen pure sim. Als je even een Simbin game speelt en vervolgens Gran Turismo dan lijkt alles bijna volgas. Hij lijkt mij dus eerder een pluspunt dat je nu telkens spint. Als je in het echt met een JGTC op die plek over de Nordschleife met 175km/h rijdt durf ik er ook redelijk wat geld op te zetten dat je hem niet uit de muur houdt. Afgaand op je verhaal lijkt GT5 dus meer een sim dan zijn voorgangers.

Ook geef je aan weinig snelheidsgevoel te hebben en vind je de remweg te lang... Een verband misschien? Dat je denkt dat je 50 gaat en dus bijna niet hoeft te remmen, terwijl je eigenlijk de 150 aanraakt?

Best wel jammer dat ik geen PS3 heb (en niet ga halen ook). GT4 zo onnoemelijk veel gespeeld. Erg lekkere gameplay had dat spel. Jammer dat ik GT5 nooit ga spelen waarschijnlijk :'-(

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Waarom koop je geen PS3 dan? Zo duur zijn ze niet eens meer, helemaal als je bijvoorbeeld voor een 2e hands exemplaar zou kijken (hoewel dat niet mn voorkeur zou hebben) Want zo te horen zou je je weer prima kunnen vermaken met dit deel. :)

6. JeePee

JeePee Guest

Ik game zo weinig nog tegenwoordig dat ik (nog) niet eens 50 euro heb uit willen geven aan F1 2010. Laat staan dat ik een PS3 met spel ga halen :+ De 360 hapt al genoeg stof. Blijft niks meer liggen voor een tweede spelcomputer.

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Eeen nieuwe console zorgt altijd voor veel motivatie om daar op te gaan gamen :+

8. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat hij negatief is is hij objectief? Wat een onzin. Hij heeft mijns inziens duidelijk geen idee waar hij over praat aangezien hij de GT-reeks niet kent. Met alle respect uiteraard, Flix.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nee, omdat hij zijn ervaringen hier deelt. Dat is toch objectief? Maar goed, iemand die dus negatief is weet niet waar hij het over heeft. Er worden steeds gekkere dingen verzonnen om maar te kunnen ontkennen dat de game minpunten heeft. :emo:

11. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik doordat ik de discussie met jou wil beeindigen. Je staat hier inmiddels toch al bekend als negatief pratend mannetje over gt5 :emo:

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is zijn goed recht, hij doet dat echter wel met iets meer respect in zijn replies. Mag je bij deze zelf even op gaan letten ;)

mbt de ervaring van Flix: hij speelt volgens mij genoeg games om ook over de gameplay wat te roepen, maar iig genoeg games om een goed oordeel te geven over de graphics die dus blijkbaar ook tegenvallen.

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, bubbles is toch weer terug ondanks dat hij de game niet gaat kopen en had beloofd niet meer terug te komen.. jij stiekemerd! ;)

Nog 1 maand mannen.. zit nog te wachten op mijn wheelstand en dan maar eens op zoek naar het GT5 stuurtje.

Deze was nog niet gepost? poeplading aan filmpjes, helaas niet allemaal even goed qua geluid en beeld, en geen nacht en regenraces, maar goed:

http://www.gtplanet.net/gt5-kiosk-demo-hd-gameplay-video-blowout-with-sound/

nog

1

maand.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    filmpje 2 op 2 minuten aangezet (random aangeklikt). Ben ik nou gek of zie ik daar dikke framerate-issues met de omgeving? De omgeving trekt echt schokkend voorbij

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zouden ze de filmpjes op 60FPS moeten draaien zoals gamersyde normaal doet:

http://www.gamersyde.com/news_e3_high_quality_gran_turismo_5-9532_en.html

Maar mij valt het niet op om eerlijk te zijn.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niet gemerkt eigenlijk. Het is me wel opgevallen dat in dat zelfde filmpje op 2:09 het licht ineens aanspringt op de gebouwen om het zo maar te zeggen. Ook lijken achter die gebouwen ook ineens nog gebouwen te komen. Lijkt me een geval van trage streaming.

In het filmpje van Gamersyde is dat licht gedoe ook (rond 1:09).

18. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Het is ook mijn goed recht de discussie met hem te beeindigen, niet waar ?
    Of telt zijn mening zwaarder dan die van mij ??

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is echter aan mij om te beoordelen of de discussies op een normale manier verlopen ;)

Iedereen heeft hier recht op zijn eigen mening, maar het is aan de member zelf om die normaal over te brengen.

Ik heb overigens een Drive FX voor de 360, die werkt zeker niet op mijn ps3?

20. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina