Haha. :b:
Maar ben commercieel gezien en als gamer gezien gewoon super enthousiast over Kinect. Kinect is een product die een hele brede doelgroep aanspreekt en veel potentie heeft voor de toekomst. Verkooptechnisch zien wij er erg positief over.
Als gamer gezien, ben ik zowaar nog enthousiaster! Het belangrijkste van gamen, vind ik fun hebben. En de Kinect games die ik heb mogen spelen, waren FUN! Het werkt allemaal erg goed, direct en het voelt natuurlijk aan. Met 2 spelers is het echt lachen! Zo moest je bij Kinect Adventures echt samenwerken om tot een goed einde te komen. Dat leverde gewoon echt leuke momenten op.
Iedereen heeft op het moment al een mening over Kinect, terwijl het merendeel er nog nooit mee gegamed heeft. Je moet het gewoon echt een keer spelen en oordeel dan. Want ik was van tevoren behoorlijk sceptisch. Hmm, spelen zonder controller?? Werkt het allemaal wel?? Wel of geen lag?? Is het wel leuk??
Een speelsessie met Kinect heeft voor mij al deze zaken van de tafel geveegd. Omdat het gewoon allemaal erg leuk is en goed werkt.
Het viel me overigens op dat echt iedereen die aanwezig was, zichtbaar plezier had in het spelen. En na het uitwisselen van ervaringen, was iedereen het er wel over eens dat Kinect gewoon echt leuk is. Zo was mijn collega een echte Playstation liefhebber, maar hij is echt verkocht aan Kinect nu.
Vind ik overigens wel even het vermelden waard, een dikke thumbs up voor Microsoft (en Paul!!) voor het organiseren van dit evenement. Het geeft ons als retailers ruim van tevoren een mogelijkheid om kennis te maken met Kinect, waardoor wij onze klanten ook gewoon beter kunnen bijstaan en adviseren. En voor mijzelf als gamer is het ook gewoon erg tof.
Dit is bij de concurrentie echter een compleet ander vehaal, die doen hier nagenoeg niks aan.
@Kevf, ik ben tegenwoordig werkzaam bij Free Record Shop.
Laatst bewerkt: 2 okt 2010