Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ik las alleen dat stuk op die Duitse site dat er geen lag was, maar ja, hoe het is als de rest van ons plus de UK online is weet je nooit. UK-verbindingen zijn vaak matige kwaliteit en daar komen vaak de problemen vandaan.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    snap er (nog steeds) geen reet van. Als ik tegen jou speel en wij hebben beiden een 90mb verbinding en upload van 10mb, dan kan engeland toch geen invloed hebben?

    En waarom leggen ze niet een online systeem aan zoals fifa dat heeft; dat is gewoon perfect.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Yep, dedicated servers; ik heb het al eerder geroepen, maar goed, wie weet is het toch echt goed dit jaar.
     
  4. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    lijkt er wel op gelet op dat duitse stuk
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    mooie volledige helft van een online match op de ps3, geen spoortje lag zo te zien, maar waarom is er nog steeds dat freezing-moment wanneer de bal de lijn passeert bij een goal (zie meteen de eerste goal) dat zit er al vanaf pes6 next-gen in.... zo raar, zo onnodig. Wil dat die bal vloeiend tegen het net kletst!

    http://www.youtube.com/watch?v=Xon6nizifSQ&feature=player_embedded#!
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  6. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik wil graag iets vragen hoe moet je laag schieten het lukt niet echt
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Minder lang de schietknop(x) in drukken
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, zo kort de schietknop indrukken alsof je je handen brandt :)
    Dus eerder 'tappen' dan 'drukken'
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoera, eindelijk weer eens een PES editie die mij gaat bekoren. Alleen de demo zou ik al grijs kunnen spelen.

    Na PES 2008 haakte ik af. Ik ging toen FIFA spelen en die hadden de boel mijns inziens beter onder controle. Dat speelde fijner en de funfactor lag er voor mij wat hoger. FIFA 09 en FIFA 10 vond ik heerlijke games, maar FIFA 11 is stilstand of zelfs achteruitgang. Erg jammer.
    Dus de PES demo geprobeerd en die wist me al meer plezier te bezorgen dan de full-game FIFA 11.
    Ondanks dat het wat arcade oogt allemaal, zit er nog best een aardige learning curve in. Het passen is nog best lastig, maar het levert wel bijna totale vrijheid op. Hierdoor heb ik eindelijk het idee dat ik kan doen wat ik wil met een bal.
    Het nieuwe tactiekenscherm is echt een aanwinst. Het is heel simpel en het is geniaal om op het laatst natuurlijk met acht aanvallende spelers te spelen. Binnen dertig seconden heb je dat ingesteld, terwijl dat vroeger veel langer duurde.
    De grote ergernissen zijn natuurlijk die dribbel bug langs de zijlijn en de veel te strenge scheidsrechter. Hopelijk is dit in de winkelversie verholpen. :)
     
  10. ProEvoSocca

    ProEvoSocca Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb wel 1 aanmerking op het tactics scherm: de rol veranderen.. Onhandig zeg! Als je iemand wilt verplaatsen klik je hem gewoon aan met (A) en sleep je hem naar gewenste positie.. Meestal kiest hij dan een rol automatisch uit (als die beter als AMF dan CFM speelt, wordt het AMF).. Om hem dan weer CMF te maken moet je hem eerst deselecteren, en dan met (X) erop gaan staan.. Waarom kun je niet gewoon (X) drukken terwijl die geselecteerd is?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    InsideGamer geeft deze game een 8.5 Dit is maar een halve punt lager dan Fifa bij hun. PES weer op de goede weg na jaren van ellende?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Thanks for stating the obvious :emo:
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    zeer nice filmpje.
    Ja pes is OP DE WEG terug. er zitten nog wat fouten in t spel. 2012 word echt knallen!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    FUUUUUUUUUUU. :cool:
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die fouten vallen in het niet bij wat FIFA 11 ons nu laat zien :eek:
    Een stortvloed van bugs en niet-werkende online.
    Ik denk dat Konami het met genoegen aanziet :D
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja... maardat is ook best wel beter. nu hebben de meeste nog fifa. en ze waren al aan t twijfelen. dna zuigt fifa ook nog is. en dan kopen ze next jaar gewoon ff pes 2012 door goede verhalen en omdat fifa zoog :) en dan 2012> pes back on top
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Back on top hoeft voor mij helemaal niet, ziet dat ook eigenlijk nooit gebeuren.. Daar staan de FIFA spelers denk niet voor open. Ik denk wel dat PES de potentie heeft om met 2012 of 2013 het beste te scoren bij de footie liefhebbers.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Het maakt mij ook echt 0,0 uit welke er volgens de fans "on top" staat. Ik vind dat nogal kinderachtig gedrag. Ik ben blij dat er twee toffe voetbalgames op de markt zijn en als de een beter is dan de ander, stap ik vrolijk over, successupporter als ik ben. De concurrentie tussen EA en Konami zal de games normaal gesproken alleen maar beter maken.
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Lol de spel is net uit en we beginnen al over 2012! Haha
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina