Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me dit af:

Ik heb 2 pc's en een iPod.

Nou heb ik in Windows Live Mail op 1 pc een contactpersoon geblokkeerd zodat er geen emails meer binnenkomen van diegene.

Maar komt er dan wel een email van die geblokkeerde persoon op mijn andere pc en mijn iPod dan wel binnen?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee. Dat is niet hardware afhankelijk.

3. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    [HELP] windows opnieuw installeren en ten einde raad.

Hoi,

Ik hoop dat iemand me kan helpen, m'n pc is heel erg in de war dus ik wil windows opnieuw installeren ( nee ik wil geen verschillende registry fixes doen of schijf comprimeren of andere dingen) en gewoon alles er volledig afgooien, ik wil mn computer weer helemaal krijgen zoals ie was, ik hoef geen backups meer te maken alles is gedaan. Ik heb met Keyfinder alle serial keys opgespoord die ik wou houden. Gisteravond ben ik begonnen maar toen ik de xp schijf erin deed en de computer rebootte, kreeg kreeg ik de melding tijdens het opstarten: "no disk attached". Toen ik daarna de bios had veranderd en alles op draaien vanaf de cd drive had gezet, kreeg ik de melding druk op een toets om vanaf de cd te starten dus ik deed dat, kwam ik er na een hele onderneming achter dat precies op dat moment mn toetsenbord uitvalt? Ik krijg soms als ik opstart naar bureau blad opeens een melding van nieuwe hardware RIAD controller gevonden ofzo..(?) Ik ben daarna naar uitvoeren gegaan cmb getikt daarna format C: daarna volumenaam opgegeven maar dan zegtie na een paar bevestigingen dat dat in gebruik is, wat opzich ook wel sense maakt maar ik heb geen idee meer wat ik nu moet doen, iemand een idee?

Ps: Ik probeer mn computer weer een beetje paraat te krijgen voor wat games van toen, toen ik hem jaren geleden kocht kon hij de graphics van Doom 3 op extreme draaien dat was toen de maatstaaf haha dus als iemand nog tips heeft over hoe ik hem sneller kan maken of dingen mooier, hoor ik het ook graag want wil die game wel weer spelen naast vele andere

4. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten dat ik niet opeens een email van die persoon op mijn iPod zie? 8)

Want hoe werkt dat dan als je iemand blokkeert?

5. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    De mail wordt dan al geblokkeerd bij de Live mail server, en wordt in principe nooit bij je bezorgd. Je kan ook prima in Hong Kong op een computer inloggen op je Live Mail, en dan zie je toch ook alle mails :+

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb een pc en een laptop. Zitten allebei op hetzelfde netwerk, maar ik wil graag dat als ze beide aan staan dat een mapje gesynchroniseerd wordt. Iemand een programma waarmee dat kan?

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Is dit iets ?

Mappen delen

Naast de reeds beschikbare map Gedeelde documenten kun je zelf ook mappen delen. Dat gaat als volgt: klik met de rechtse muistoets op de te delen map en kies de optie Delen en beveiliging... In het Eigenschappen venster van de map plaats je een vinkje voor "Van deze map een gedeelde netwerkmap maken". De naam is al ingevuld, maar je mag die desgewenst veranderen. Ken de rechten toe aan de andere netwerkgebruikers of laat het vinkje weg als de inhoud van de map alleen gelezen mag worden. Klik OK.

Let op! De optie delen geldt alleen voor mappen en is dus niet beschikbaar voor snelkoppelingen en/of bestanden!

Onder de zojuist gedeelde map zal een handje verschijnen en na korte tijd wordt de map zichtbaar in de netwerkomgeving en is dan klaar voor gebruik. Het kopiëren, verplaatsen e.d gaat precies zoals je dat op de locale harddisk gewend bent.

8. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar is dat bij mijn email adres van @telfort hetzelfde?

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dropbox! Zet het ook meteen online dus je kan er meteen overal bij (ook op je iPhone/iPad etc.).

PS: Als je je daar gaat registreren even deze link gebruiken, krijgen jij en ik allebei 250MB ruimte erbij :+ (standaard = 2GB).

10. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Lenny?

En wordt het ook geblokkeerd op mijn iPod?

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    dan gebruik ik jouw linkje ook wel :thumbs:

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tnx Lenny, ga d'r ff naar kijken.

Ik wil ook graag m'n laptop formateren. Doordat ik niet zo goed ben met pc's vond ik wel dat ik een expert was geworden op het gebied van formateren. Maar goed, m'n laptop heeft dus geen cd-rom. Nou heb ik wel een externe brander, maar gaat het daarmee ook lukken? Of kan ik het op een externe harde schijf zetten o.i.d?

13. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in bezit van een Acer Travelmate 7720. Nu mijn batterij is al een tijd stuk. Hij laadt op en na 5 minuten is die terug plat. Laptop geeft ook aan om die te vervangen. Nu zie ik algemeen op internet dat zo een batterij 100 euro kost. heeft iemand mss een site waar ik wat goedkoper een batterij kan kopen?

Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja. En ja, als het goed is wel :).
    Thanks.
    Met sommige OS'en en laptops kan je ook een USB stick bootable maken. Maar een externe brander werkt ook prima.
    Probeer www.dealextreme.com / www.chinavision.com, als je het daar niet vind dan heb je echt pech want die krengen zijn nou eenmaal duur, en dan kan je misschien nog beter een nieuwe laptop kopen.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Krijg met Word, om de facking 20 seconden deze foutmelding, als ik ook maar een keer op backspace druk/enter of iets dergelijks:

Zooo irritant. Hoe krijg ik dit weg? Installeren kan niet want heb geen cd en die schijn je nodig te hebben zegt ie.

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Legale versie?

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ofcourse not. :+

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek het dan zelf maar uit.

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Naja, het is een gepiepte cd, jaar geleden geinstalleerd ofzo. Vond hem in het hoekje in de kast op zolder..is al 5 jaar oud ofzo. Cmon dude? :+

20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AutoCorrectie uit zetten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina