Geweldig dat iedereen over die ene opmerking van Forty valt. Ik kan mij totaal niks bij Enslaved MP voorstellen. Dat zou volgens mij echt een miskleun worden. Gelukkig zit het er niet in!
Nee hoor, not anymore. Ik zit niet voor niks in de zone recreatie Wat is dit nu weer voor een opmerking ???? Wellicht lopen sommige mensen al wat langer mee dan jij en hebben zij in de vorige eeuw al zo veel gemultiplayed, dat ze nu liever SP doen ter ontspanning en vermaak. Recreatief gamen dus, ipv elke dag 4 uur COD ? Mee eens. Er zijn gewoon spellen die volledig SP moeten zijn en blijven...
Ik zie mezelf deze ook nog wel oppikken. Moet even kijken of ik die Risen nog ga scoren, anders gewoon deze.
Staan wat filmpjes op youtube...must resist... Ach ben vandaag jarig en misschien moet ik mezelf eens goed verwennen
Wat een onzin, ieder heeft zijn eigen voorkeur mijn beste. Ik ga de demo zo even downloaden, hoor veel goeds over deze game.
Zal een beetje afhangen van de verkopen. Moet in ieder geval zeggen dat je op veel sites overspoeld wordt met Enslaved reclame dus aan de marketing kan het niet liggen
Ja, zoiets las ik er ook bij, dat het inderdaad afhangt van de verkopen. Logisch ook. Ja, ben benieuwd of het gaat verkopen, tot nu toe zie ik meningen een beetje verdeeld, reviews zijn wel erg positief.
Iemand de game al in de winkels opgepikt? Gamehubs heeft de mijne iig al verstuurd, dus dat scheelt een aantal dagen!
Deze game gewonnen via de Gamer.nl Twitter actie. Niet echt op deze game gelet, maar nu ik er wat meer over heb gelezen lijkt me hem wel tof.
Wow. Had niet veel van deze game verwacht, maar de demo wist me toch goed te boeien! Denk dat ik deze wel ga halen!
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen deze of C:LoS.... vanavond de Los demo nog eens proberen en dan een knoop doorhakken ...
Morgen binnen van Mediaoffer. Heb er zin an Wat een leuke ontwikkeling is...zit veel te pluizen of buitenlandse fora en eerst was de stelling: LoS maakt gehakt van Enslaved en is de betere game Enkele dagen verder: LoS stelt toch ietwat teleur en de mensen die Enslaved kochten zijn over het algemeen erg enthousiast. Mooi om te lezen dat de 'kleinere game' ook wordt gewaardeerd
Ja maar die meningen over Lords of shadow zijn volgens mij voornamelijk gebaseerd op de demo en dat klopt echt niet. Want ik heb begrepen van mensen die de volledige game al flink aan het spelen zijn, dat de game gigantisch vette dingen te bieden heeft en de demo absoluut niet representatief van de game is eigenlijk. Hoe dan ook, eerst LoS voor moi en later dit jaar zeeeeeeker weten Enslaved ook. [gt]705698[/gt]