[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Beter komt er nog een Xbox demo, zou me niks verbazen als hij na de release komt. Maarja zelfs dan kan het nog mensen overtuigen :)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die gast die de game dus al heeft verteld hier zijn impressies en laat ook wat gameplay zien, en het mag duidelijk zijn dat die game pittig is!!!!!

[yt]qlJqVb28AYQ[/yt]

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haha, dat commentaar van hem op het laatst.

Ik hou van uitdagende games, dus dit is een pré. Alleen het platformen zonder waypoint/map of andere vorm van hulp lijkt me nog steeds meh.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hahha die gast heeft veel playthroughs en hij praat eigenlijk altijd zo tijdens die playthrough, in al die videos zoals Darksiders, dan spreekt hij de stemmen in van die characters , soms irritant en soms lachen zoals bij deze. :)

Ik baal wel van de onduidelijke release date, Mediaoffer zegt 8 oktober en een hele tijd zeiden veel sites dat ook. Nu ineens staat er op veel sites van shops 15 oktober, wtf is het nou?

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    komt deze nou aankomende week of eind van de maand?

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Neeeee, eind van de maand sowieso niet. Hij komt dus of volgende week of de week erop. Maar ik ga nog steeds uit van eind volgende week, zou fucking klote zijn als het ineens niet meer zo is.

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Sinds Konami de release zelf al had aangekondigd bij de Gamescom verwacht ik hem gewoon op 7 oktober, op wikipedia zelf staat hij ook op 7 oktober en amerika 5 oktober :+.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet zeggen dat ik tijdens het spelen van de demo totaal geen Castlevania gevoel had. Het is dat de titelscherm het zei. Verder is de game wel ok. Niks speciaals ofzo, maar iig GEEN Castlevania. Had niet eens echt het idee dat het over vampiers etc ging. Misschien dat de volledige game een andere indruk achterlaat.

9. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hier en daar al wat topics op andere sites aan het volgen over de game en krijg steeds meer twijfels. M.n. het platformen moet slecht zijn uitgewerkt en resulteert in vaak en noodig doodgaan.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hmm dit spel lijkt me wel leuk. Maar geen release koop waard.

Duidelijk een geval van wachten tot hij voor 20 euro te koop is via Zavvi.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar is dat echt zo erg in de game dan? Want dan vind ik de vele 8'en en 9's niet kunnen eigenlijk, want zoiets is wel een echte kwaal. Ik betwijfel echt of het zo erg is.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik denk dat het gewoon een hele slechte demo is. De omgeving is ook gewoon niet leuk.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vreemd, ik vond de demo juist heel goed. Het lijkt mij representatief voor het gehele spel. Dit is geen klassieke Castlevania en dat maakt het spel meteen duidelijk. Nu dat uit de weg is blijft er een heel sfeervol spel over, opgezet in een wereld die dichtbij de onze ligt. De setting is meer down-to-earth heb ik het gevoel, maar dat moeten blijken uit de volledige release. Er wordt in ieder geval meer tijd besteed aan het verhaal en achtergrond informatie. De uitdagende(re) moeilijkheidsgraad spreekt mij ook aan; de meeste Castlevania's waren over het algemeen erg gemakkelijk en ik hou wel van wat tegenstand. IMO moeten de 2D Castlevania fans even een knop omzetten, anders missen ze een potentieel goede game.

Als ik hem straks heb zal ik hier meer indrukken over LoS geven.

Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vind je? Ik vond ze altijd best moeilijk.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik grind altijd veel in die games, daardoor valt de moeilijkheidsgraad meestal mee. Daarnaast ben ik een echte packrat, dus ik heb altijd wel de juist spulletjes bij me mocht een encounter lastig zijn.

Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  16. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben dat in wat reviews tegengekomen en wat gasten op Neogaf meldden dat.
    Vind zoiets wel verschrikkelijk storend. Als je doodgaat door je eigen fout...oke.
    Maar doodgaan het feit dat het platformen slecht is uitgewerkt vind ik vervelend.

Zo heb ik me bij de 1e delen van Tombraider vaak groen en geel geërgerd aan de jumps die echt perfect getimed moesten worden om hogerop te komen:x

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is inderdaad een nadeel, al lees ik in een andere review (die van Gamesradar) dat de camera weer juist heel intelligent geplaatst is bij platform stukken, zodat je echt wel een goed zicht hebt op waar je naar toe moet springen. Die review heeft mij overtuigd om toch voor LoS te gaan.

18. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0

Ach...zal hem ook wel niet kunnen laten liggen, maar ben nu echt op een punt gekomen om van de 'release bandwagon' ( zoals de Britten dan noemen :D ) af te springen.

Ik heb nog zoveel games die ik nog uit moet spelen dat het misschien niet gerechtvaardigd is om Enslaved én Castlevania te kopen.

Dat uitspelen...ik zie dat echt als moeten....neurotisch denk ik :lol:
    Als ik mijn gameskamer oploop kan ik echt een kwartier twijfelen wat te doen want de niet uitgespeelde games stapelen zich op :F:
    Daarnaast heb ik nog een nieuwe 360 ( Zilveren HALO Reach Edition uit het buitenland laten verschepen ) en moet ik mijn achterban tevreden houden he O-)

Kortom....Misschien wacht ik totdat de game goedkoper is ( spreek mezelf ff moed in, kijken of ik de verleiding kan weerstaan :lol: )

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is met dit soort spellen altijd een kwestie van een paar maanden :)

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, alhoewel, hier is het meer, nog zoveel games die ik 1000GS moet halen. Dit spel wordt gewoon tof, maar 't is vrij onbekend (vergeleken met cod/ halo/ fifa etc) dus wordt denk ik al binnen een maand of 1 á 2 een game die je kan kopen voor €30 :)

Deel Deze Pagina