FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe meer ik dit topic lees hoe meer ik de neiging krijg om fifa 10 gewoon te blijven spelen. Ik heb fifa 11 nog niet, maar ben er ook niet echt van onder de indruk. Misschien dat een eventuele patch wat verbeteringen aanbrengt?

    Er zitten gewoon te veel fouten in. (ook goede dingen, maar die zaten in fifa 10 ook)
     
  2. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Kost een paar rode kaarten maar dan ben je wel van Ronaldo af _0/
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch voor fifa 11 gaan,op begin is het gewoon erg wennen.
     
  4. Silverlight

    Silverlight Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar hoe ik de goals ook tegenkrijg is echt verschrikkelijk.

    De keeper staat op positie en duikt pas op het moment dat die bal het goal in .... kruipt. Zulke slomen balen die dan ook nog is uitdraaien op goals. Het is werkelijk niet te geloven.

    Ik stond 15-3 toen ik begon. Sta nu 19-14 ... Ik vind het erger om met 1-0 te verliezen dan met 88-0.

    Slaat nergens op.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat is zo. Maar juist na dat je gewend bent begin je de echte fouten te herkennen. Of 'bugs' etc.

    Zolang er (te) veel van dat soort irritaties in zitten komt fifa 11 er bij mij niet in.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat gevoel op begin ook van kutspel enz maar 1 x als je begint te winnen gaat het wel beter,vraag me af of ze wel ooit met een patch komen.
     
  8. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG fifa 11 clubs is gewoon verschrikkelijk qua lag, duurd 3 sec voordat de speler doet wat je gedrukt hebt :confused:
     
  9. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb een vraag, ik speel gewoon manager, heb ik me eigen mannetje gemaakt, Spits, eerste seizoen bij feyenoord. Maar nu ben ik verhuist naar FC porto maar mijn mannetje is niet mee. en zie hem ook niet bij feyenoord? waar o waar en hoe kan k hem vinden en bij FC porto erin krijgen?
     
  10. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat kom ik ook regelmatig tegen!
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het tot nu toe erger dan FIFA 10.
    Erger me verschrikkelijk aan de looplijnenen van de spelers in FIFA 11 en dat buitenspel in 11 is al helemaal een joke.

    Staan Pietje en Sjaak op dezelfde passlijn en staat alleen Sjaak buitenspel en je geeft een steekpass op Pietje die de bal dan aanneemt geeft de scheids alsnog buitenspel omdat Sjaak in de buurt was :mad:
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    op naam zoeken?
     
  13. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan die hem niet vinden:confused:?
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de reden dat ik minder club speel,vorige wedstrijd 90ste minuut 2-1 voor hangt die gewoon vast en doet niets meer.
     
  15. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb een vraag, ik speel gewoon manager, heb ik me eigen mannetje gemaakt, Spits, eerste seizoen bij feyenoord. Maar nu ben ik verhuist naar FC porto maar mijn mannetje is niet mee. en zie hem ook niet bij feyenoord? waar o waar en hoe kan k hem vinden en bij FC porto erin krijgen?

    iemand die het weet?
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat Feyenoord niet meer in het bestand staat ivm degradatie, is tenslotte wel seizoen 10/11.
     
  17. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee leuk man!:F:
    Nou een normaal antwoord?
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Sorry maar serieuzere reacties over Feyenoord kan ik op dit moment niet verzinnen.
     
  19. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe speel ik unranked op mijn ps3? Ik heb geen zin om matches te 'verliezen' met 3-0 omdat ea mij eruit gooit, dus wou ik voor alsnog even unranked doen... maar waar ik vroeger op custom matches, druk en dan een optie krijg om dingen aan te passen (ranked of unranked o.a.), staat ie op default op ranked en vlieg ik gelijk naar een ranked match>? Wat doe ik fout?
     
  20. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar misschien dat je hem vind onder Free agents.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina