[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wat is da dan een perfection....?? :x

    :D
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat je in een match 15 kills of meer maakt zonder dood te gaan.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Perfection heb ik ook nog maar 1 keer, als je normaal speelt dan ga je altijd wel 1 keer dood. Die ene keer had ik hem ook alleen maar gehaald omdat ik achterin zat met een sniper. Mijn Extermination staat ook wel goed op de medal pagina :cool:

    Gisteren wel mijn 2de "Be the bullet" gehaald, de eerste 10 kogels van mijn sniper waren allemaal headshots dus dan tikt het wel lekker aan :+
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Fardo even lief aankijken ;)
     
  5. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar dagen geleden mijn eerste skullamanjaro gehaald.
    Moet dat natuurlijk wel even showen :p
    Dus hier is mijn bewijs.


    [​IMG]
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    als je de sniper hebt op heamorage is het ook makelijk sniperen :9
    gewoon op dat plekje blijfen hangen waar de sniper spawnt achter die paal een beetje coveren
    alleen heb ik nog veel te veel moeite met headshots maken vooral bij bewegende gasten :+

    oh en heb jij ook wel eens dat een team genoot je dood schiet als je net iets eerder bij de sniper bent als hem :p

    die had ik laats ook bijna :eek: loop met 10 van die dingen ben vlak bij die destonation ineens ja je raad het all *) Destenation moved :mad: en er zaten al 2 gasten achter me aan beetje jammer
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  7. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals hij. Hij wilde ze gaan deliveren achter mij (daar waar hij ze moest deliveren), maar had hij geen schijn van kans :+ Hij heeft het ook nooit na kunnen vertellen.

    [​IMG]
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als we in de basis spawnen met links de grot dan ga ik daarin zitten en als het de andere basis is dan ga ik door de teleporter en loop wat terug richting de bomen en die rotsen daar, op de basis zelf valt te veel op. Ik ben nog maar één keer betrayed omdat ik de sniper pakte en heb die kerel dan ook direct geboot maar helaas heb ik het al héél vaak gehad dat een teammate mijn schild eraf bleef slaan of continu in mijn poten bleef schieten waardoor ik weer uitzoomde, triest gedoe altijd.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    3x headhunter gespeeld en 2x gewonnen en één keer tweede. Wist de eerste keer niet eens wat de bedoeling was..... heb het idee dat meerdere mensen dat in de game hadden.

    Uiteindelijk kreeg iedereen het door en was het best leul, hart ging iig een stuk sneller kloppen. Vind dit echt een leuke spelvariant. Jammer dat die zo weinig voorbij komt.
     
  10. Forty

    Forty Guest

    Je het voelt ook altijd dat het heel slecht gaat.

    oh wacht...
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik had hem gehaald met de Shotgun, niet gecamped maar een beetje voorzichtig door het level lopen, ik had ook precies de laatste kill van het potje die ik ook nodig had voor de Running Riot/Perfection 8)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem gehaald met SWAT, echt te awesome. _O_
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan in Reach nog helemaal niks met de Shotgun terwijl ik me meen te herinneren dat ik in H2 er behoorlijk mee overweg kon.

    Vandaag wel eindelijk Captain geworden, dat duurde me toch een potje tergend lang...

    daarna nog een paar potjes online gespeeld en 2 potjes Gruntpocalypse en ik zit nu al weer halverwege de Captain Grade 1. Vraag me af waarom ze ervoor gekozen hebben die rank naar Captain zo lang te maken.

    Heb denk ik ook mijn favoriete playlist gevonden. Vanmiddag met 2 mensen uit mn friendslist en een vriend van een vriend team objective gespeeld en dat was weer echt ouderwets leuk Halo. Lekker samenwerken en goed de power weapons en objectives in de gaten houden. Meteen ook een 12 win streak, dat lukt me met randoms nooit.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik hou er echt van wanneer ik me zit uit te sloven en +14 sta we alsnog verliezen omdat de rest samengeteld -15 staat. Het is leuk om met vrienden te spelen maar wil ook weleens winnen:+
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    haha iemand hier de yoink medal al gehaald ?
    dan schiet je iemand dood die geassinated word hoor je zo vet droog YOINK! :p
     
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, als ik weer eens de tijd heb om te spelen zul je je ook kapot lachen, want ik haal ook constant scores in de min:lol:.
     
  17. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt bij mij altijd door een teammate:'-(
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Arena zo ergerlijk!
    En dat terwijl het toch de leukste gamemode is (altijd dmr of pro)
    Iedereen die elke keer maar teamkilled voor de powerweapons. Elke keer als je start en je pakt sniper/rockets dan word je geteamkilled (waarbij ik dan meestal hun niet kan booten).. Kill ik diegene terug wordt ik gelijk geboot. Wtf?!
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand enig idee hoelang een temporary ban duurt bij matchmaking?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    5 -15 minuten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina